L4r5 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fort jeg trenger en avgjørelse:Where eagles dare, Kellyes heroes, Convoy eller en helt annen klassiker? Skal sees om få minutter. Det blei WED Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Film som er så lik Black Hawk Down som mulig anyone? Jeg har enda ikke funnet en som ligner spesielt... EDIT: Post numero 1000! Endret 11. februar 2009 av ozi3333 Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Regner med det er moderne krigføring du sikter til, så: Battle for Haditha Jarhead Og uten å ha sett: The Hurt Locker Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Generation Kill kan anbefales. En miniserie som gikk på HBO (kvalitetstegn i seg selv) i fjor sommer. Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 World war 2 filmer? Noen Anbefalinger fra meg selv: Schindlers list. Saving private Ryan. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Generation Kill kan anbefales. En miniserie som gikk på HBO (kvalitetstegn i seg selv) i fjor sommer. Skal definitivt sjekke det ut. Tror jeg har hørt om det før, Irak-invasjonen elns. Har sett en del HBO-serier, men synes fort det skjer for lite og de blir kjedelige. Sikkert kun min sære smak Takk for tipset though. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 World war 2 filmer? Letters from Iwo Jima Night and Fog Das Boot The Bridge on the River Kwai Der Untergang The Pianist Atonement The Dirty Dozen Where Eagles Dare The Great Escape Stalag 17 Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har hørt at Idi i smotri skal være en fornøyelig, og ikke minst sterk, opplevelse. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har hørt at Idi i smotri skal være en fornøyelig, og ikke minst sterk, opplevelse. Fornøyeleg??? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Anbefalinger av dystre mørke filmer som The Machinist. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Jeg trenger anbefalinger til filmer jeg kan se sammen med dama i helgen. Helst ikke for klissete. Ingen sjangere er egentlig utelukket, vi kan se det meste. Håper på raske svar. Edit: z0mg! Innlegg nummer 1000!!!!!!!1122334oneoneone Endret 13. februar 2009 av Nistelrooy Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvilken Cassavetesfilm bør jeg begynne med? Faces? A Woman Under The Influence Lenke til kommentar
athorb Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det meste er nedtur etter A Woman..., jeg hadde spart den litt. Faces er bra, men kanskje litt langdryg å starte med. Jeg tror ikke Killing of a Chinese Bookie hadde vært et dumt startpunkt. Lenke til kommentar
ERdetvirkeliglive Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 World war 2 filmer? Letters from Iwo Jima Night and Fog Das Boot The Bridge on the River Kwai Der Untergang The Pianist Atonement The Dirty Dozen Where Eagles Dare The Great Escape Stalag 17 Nesten prikkfritt; Må ikke glemme Saving Private Ryan Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har litt problemer med å kalle Atonement en krigsfilm. Uansett, en sinnsykt bra film skal det sies at den er. En av de beste fra 2007. Lenke til kommentar
Pimmy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Noen som har noen anbefalinger av filmer á la Goodfellas? Tenker på filmer som handler om hvordan noen bygger opp noe stort slik som i goodfellas, blow, scarface, once upon a time in america osv. hvor alt senere rakner. Har sett de nevnte filmene og gudfaren triologien, noen som har noen andre å anbefale? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Carlito's Way kan være noe å kikke på. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Noen som har noen anbefalinger av filmer á la Goodfellas?Tenker på filmer som handler om hvordan noen bygger opp noe stort slik som i goodfellas, blow, scarface, once upon a time in america osv. hvor alt senere rakner. Har sett de nevnte filmene og gudfaren triologien, noen som har noen andre å anbefale? Du har jo selvfølgelig American Gangster http://www.imdb.com/title/tt0765429/ Første gangen synes jeg den var forferdelig langdradd. Satt på kino og klarte ikke helt å komme inn i filmen Andre gang, da jeg hadde god tid var den fantastisk Så den i flere porsjoner tho Kanskje du liker RocknRolla http://www.imdb.com/title/tt1032755/ to til, som kanskje ikke er fult så gangster preget, men kanskje noe av det samme City of God http://www.imdb.com/title/tt0317248/ ( #17 ) The Departed http://www.imdb.com/title/tt0407887/ ( #49 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå