TMB Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Fikk i dag en hyggelig mail fra CDON...men hvem skal jeg velge? http://cdon.no/start/takk/ Har tenkt litt på Da Vinci Koden, Saving Private Ryan, Top Gun, og What's Eating Gilbert Grape ;P Endret 14. juni 2009 av timb Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Du burde velge The Shining. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Trainspotting, Fight Club eller "Redd menig Ryan" Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Anbefal meg noen norske filmer som faktisk er severdige. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Anbefal meg noen norske filmer som faktisk er severdige. Buddy, Uno, Den Siste Revejakten, Uro, Max Manus. Du har vel sett omtrent alle de kanskje? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kan nokon anbefale gode first contact filmer med aliens? Filmer som Contact Independence day Fire in the sky? Takker for alle svar Close Encounters of the Third Kind Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Anbefal meg noen norske filmer som faktisk er severdige. Johnny Vang er kul.. Og Svidd Neger. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kan nokon anbefale gode first contact filmer med aliens? Filmer som Contact Independence day Fire in the sky? Takker for alle svar Close Encounters of the Third Kind ty Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Anbefal meg noen norske filmer som faktisk er severdige. Buddy, Uno, Den Siste Revejakten, Uro, Max Manus. Du har vel sett omtrent alle de kanskje? Stemmer det. Cun eller Bob_3 har vel noe vettugt å komme med når det gjelder norsk film? Er Budbringeren brukbar? Endret 15. juni 2009 av Infenso Lenke til kommentar
callahan Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Anbefal meg noen norske filmer som faktisk er severdige. Buddy, Uno, Den Siste Revejakten, Uro, Max Manus. Du har vel sett omtrent alle de kanskje? Se "bestefar er ein stokk" Endret 15. juni 2009 av callahan Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kan nokon anbefale gode first contact filmer med aliens? Filmer som Contact Independence day Fire in the sky? Takker for alle svar Signs? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Er ikke den dansk da? Den er dansk. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det var det jeg mente å huske. Jeg har riktignok ikke sett den siden en skolevisning i 9., så jeg var ikke sikker. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Så den rundt der selv. Makkverk. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kan nokon anbefale gode first contact filmer med aliens? Filmer som Contact Independence day Fire in the sky? Takker for alle svar Signs? sett den men takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå