Xanman Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Hvis du liker Donnie Darko vil du sikkert like denne også. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Butterfly Effect er den kleine lillebroren til Donnie Darko(som jeg ikke har sett på noen år). Jeg skjønte virkelig ikke buzzen rundt BE, det var labre saker. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg likte den faktisk bedre enn Donnie Darko. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Akuratt ferdig med Defiance nå. Fatter ikke hvorfor så mange sier at det ikke er en bra film? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Saving private ryan! Anbefalest på de varmeste til alle!! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er vel ikke akkurat det som er poenget med tråden? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Nei, det er sant. Men er det noen som kan anbefale lignende filmer som Saving Private Ryan? Krigsfilmer som ikke bare tårevåte historier (som f.eks. Pianisten), men en del god action, men ikke bygger bare på masse action heller?.En mellomting. Et annet eksempel er på en slik film er Enemy at the Gates. Endret 9. juni 2009 av Überadri Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nei, det er sant.Men er det noen som kan anbefale lignende filmer som Saving Private Ryan? Krigsfilmer som ikke bare tårevåte historier (som f.eks. Pianisten), men en del god action, men ikke bygger bare på masse action heller?.En mellomting. Et annet eksempel er på en slik film er Enemy at the Gates. Letters from Iwo Jima Samt serien "Band of Brothers", men den har du vel sett? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har ikke sett hverken, så jeg skal gjøre det! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 hm, du kan jo se we were soldiers og.. Fra vietnam krigen med mel gibson i hovedrolle så har du jo a brigde too far.. Er fra 77, men er ganske bra film det. Mange kjente skuespillere med og. Lenke til kommentar
callahan Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 så "american beauty" her en kveld og likte den kjempegodt! men hvilke andre filmer kan minne om den og eksempelvis "Love Actually" ? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Noen her som har sett Krull (1983)? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Har ikke sett den selv, men en venn av meg digger den. Han sier det nesten er som en slags blanding mellom Star Wars og LoTR. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Noen her som har sett Krull (1983)? Badering er stor-fan av filmen. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Inspirert av noen av de nyeste listene i listetråden: Anbefal noen virkelig visuelt flotte filmer. Nevnte Krull har jeg selvfølgelig sett allerede. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Inspirert av noen av de nyeste listene i listetråden: Anbefal noen virkelig visuelt flotte filmer.Nevnte Krull har jeg selvfølgelig sett allerede. På tide at du ser noe kvalitetsfilm - hva med å starte med denne? Burde tilfredsstille de flestes krav til visuell prakt... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Yann Arthus-Bertrand har i alle fall tatt mye flotte bilder (to av de har jeg hengende på veggen), så denne filmen har jeg troen på. Thanks mate. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Finnes det noen store høyepiske filmserier som kanskje er litt ukjent? Tenker på ting Som SW og Lotro (jadda, ikke ren filmserie) og sånt. Ellers så leter jeg fremdeles etter verdens morsomeste film, gjerne uten den halvtimen med obligatorisk "Jeg elsker dame, dame digger meg, jed fucker opp, dame stikker, jeg ordner opp = Happy days" delen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Finnes det noen store høyepiske filmserier som kanskje er litt ukjent?Tenker på ting Som SW og Lotro (jadda, ikke ren filmserie) og sånt. Har du sjekket ut Evil Dead-serien? The Evil Dead, Evil Dead II, Army of Darkness. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå