Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var og surfet litt rundt på IMDB så kom jeg over Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon Noen som har sett denne?

ja, den er dårlig... Teit film, ser bra ut men var ikke noe særlig. Men er opp til deg om du vil se den eller ikke.

Er noen studenter som er med han fyren å filmer han mens han dreper folk. Virker som en amatør film.

Tror ikke jeg kjøper den da ;)

Endret av Cortese
Lenke til kommentar
The Shining. Egentlig anses denne som en skrekkfilm, men i mine øyne fungerer den ypperlig som thriller også.

Memento

A Clockwork Orange

The Departed

Noen som kan anbefale noen krim/thriller filmer? Jeg digger litt sånne mystiske filmer som The Usual Suspects, The Illusionist og The Prestige. Så gjerne noen som ligner litt på dem.

Zodiac

Noen som kan anbefale noen krim/thriller filmer? Jeg digger litt sånne mystiske filmer som The Usual Suspects, The Illusionist og The Prestige. Så gjerne noen som ligner litt på dem.

Memento

L.A. Confidential

Donnie Darko

Yer welcome.

Memento, The Departed og kanskje litt Donnie Darko og Zodiac er filmer jeg allerede har sett og liker! :) Jeg prøvde meg på A Clockwork Orange men den virket litt for spesiell for min smak. Kom gjerne med flere tips! Skal teste ut L.A. Confidential, den har jeg ikke sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...