Roterau Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 kan noen anbefale en god fantasy film? Har sett Lord of the rings Narnia Alle Harry potter In the name of the king Willow Dragonheart. Takker for svar :-) Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Stardust kanskje? Den har fantasypreg over seg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 kan noen anbefale en god fantasy film? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det meste av Hayao Miyazaki Lenke til kommentar
shrimpton Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Leter etter en lettfordøyelig komedie fra 60-70-tallet. Gjerne lik: Cactus Flower The Party The Odd Couple There's a Girl in my Soup Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Noen som kan anbefale noen krim/thriller filmer? Jeg digger litt sånne mystiske filmer som The Usual Suspects, The Illusionist og The Prestige. Så gjerne noen som ligner litt på dem. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Nja, lenge siden jeg så den, men tror ikke det er helt det jeg er ute etter. Den er vel en mer blodig thriller enn hva jeg leter etter. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 The Shining. Egentlig anses denne som en skrekkfilm, men i mine øyne fungerer den ypperlig som thriller også. Memento A Clockwork Orange The Departed Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Noen som kan anbefale noen krim/thriller filmer? Jeg digger litt sånne mystiske filmer som The Usual Suspects, The Illusionist og The Prestige. Så gjerne noen som ligner litt på dem. Zodiac Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Noen som kan anbefale noen krim/thriller filmer? Jeg digger litt sånne mystiske filmer som The Usual Suspects, The Illusionist og The Prestige. Så gjerne noen som ligner litt på dem. Memento L.A. Confidential Donnie Darko Yer welcome. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Var og surfet litt rundt på IMDB så kom jeg over Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon Noen som har sett denne? Endret 8. juni 2009 av Cortese Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Var og surfet litt rundt på IMDB så kom jeg over Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon Noen som har sett denne? ja, den er dårlig... Teit film, ser bra ut men var ikke noe særlig. Men er opp til deg om du vil se den eller ikke. Er noen studenter som er med han fyren å filmer han mens han dreper folk. Virker som en amatør film. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Var og surfet litt rundt på IMDB så kom jeg over Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon Noen som har sett denne? ja, den er dårlig... Teit film, ser bra ut men var ikke noe særlig. Men er opp til deg om du vil se den eller ikke. Er noen studenter som er med han fyren å filmer han mens han dreper folk. Virker som en amatør film. Tror ikke jeg kjøper den da Endret 8. juni 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Var og surfet litt rundt på IMDB så kom jeg over Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon Noen som har sett denne? Hvis du er slasher-fan er dette filmen for deg. Hvis ikke, ligg unna. Selv likte jeg den svært godt. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Behind the Mask er søppel. Det hjelper ikke stort å være slasherentusiast. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Var og surfet litt rundt på IMDB så kom jeg over Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon Noen som har sett denne? Hvis du er slasher-fan er dette filmen for deg. Hvis ikke, ligg unna. Selv likte jeg den svært godt. Nei lastet den ned for og se om det var noe. Så ikke bra ut! Akuratt ferdig med Halloween (1978) på BD, ekstremt bra Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 The Shining. Egentlig anses denne som en skrekkfilm, men i mine øyne fungerer den ypperlig som thriller også. Memento A Clockwork Orange The Departed Noen som kan anbefale noen krim/thriller filmer? Jeg digger litt sånne mystiske filmer som The Usual Suspects, The Illusionist og The Prestige. Så gjerne noen som ligner litt på dem. Zodiac Noen som kan anbefale noen krim/thriller filmer? Jeg digger litt sånne mystiske filmer som The Usual Suspects, The Illusionist og The Prestige. Så gjerne noen som ligner litt på dem. Memento L.A. Confidential Donnie Darko Yer welcome. Memento, The Departed og kanskje litt Donnie Darko og Zodiac er filmer jeg allerede har sett og liker! Jeg prøvde meg på A Clockwork Orange men den virket litt for spesiell for min smak. Kom gjerne med flere tips! Skal teste ut L.A. Confidential, den har jeg ikke sett. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 The Butterfly Effect vil jeg tro er akkurat det du leter etter. Du har sikkert sett den though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå