HeHauken Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Trenger tips til filmer som fokuserer på lydbilde og musikkbruk. Ikke musikaler. For å presisere: Ikke nødvendigvis soundtrack (da hadde jeg ikke spurt, siden de to siste sidene dreier seg om det) - helst med fokus på lydbilde egentlig. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Trenger tips til filmer som fokuserer på lydbilde og musikkbruk. Ikke musikaler. Det italienske prog-bandet Goblin har mye fantastisk filmmusikk. Profondo Rosso: Se filmen hos Youtube Suspiria: Se filmen hos Youtube Tenebre: Se filmen hos Youtube Suspiria har den mest creepy filmmusikken EVER! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) *snip* Joda, vel og bra det, men jeg mente i sammenheng med filmen. Skal dog sjekke den første ut. Endret 20. mai 2009 av HenHau Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Garden state tracket var ikke dumt. sånn i sin helhet. Skal vel se filmen ikveld. Lenke til kommentar
Lundefugl Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Skal se en film sammen med ei jente til helga, og trenger noen anbefalinger på en god skrekkfilm. Helst sånn hun går "Åååh, klarer ikke se!! *presse seg godt inntil deg*" Anyone? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Kan du gi link til Shutter på IMDb? Er hundre filmer som heter Shutter ... Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det er selvsagt denne han tenker på. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Ser etter (gode) filmer som er satt til antikken, nærmere bestemt det gamle Hellas og Romerriket. Eksempler på filmer tilsvarende det jeg tenker på er 300 og Gladiator. På forhånd takk. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Blir det feil og anbefale Troja? Den er jo ikke akkurat steikgod som man sa.. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Thanks a bunch. Så nettopp Gladiator, herregud for en deilig film. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Du så den ikke på TV-norge? Ble så forbanna når første reklamepause kom på at jeg skrudde av hele TV-en. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Joda, men hoppet inn etter Aktuelt og Været, så det plaget meg ikke nevneverdig. De siste minuttene av den filmen er pure heaven. Vakkert. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det følses ikke riktig å si at man hoppet inn i filmen etter aktuelt og været hvis du spør meg. Uansett! The Gladiator er vakkert. Pure heaven som du sa. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Kan noen anbefale meg en film i samme stil som Dazed and Confused og Freaks And Geeks? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 noen anbefalinger til skrekk og krigsfilm? har sett det meste men bare til å komme med tips Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Top 50 Horror og Top 50 War. Se alle filmene på de listene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå