Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann!

Trenger en CD med god filmmusikk som jeg kan lese til. Akkurat nå hører jeg på LOTR-soundtracket og igår gikk det i Amelie-soundtracket. Ellers liker jeg Tarrantino-soundtrackene. Vil at det skal være soundtrack fra en film eller filmserie, sånn som Reservoir Dogs har en egen CD med filmmusikk. Er så deilig, får liksom godføelsa fra filmen med musikken. F.eks. den scenen hbor Mr. Blonde torturerer den snuten og hører på gladrock. Episk.

Vet at Bob_3 har noen fine forslag her..? :)

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Har hørt om Williams og Zimmer.. :) Tenkte mer sånn en hel film med forskjellig musikk.. Tarantino style liksom. Eller som CD-en til Amelie, en hel CD for filmen. John Williams trackene er jo mer èn sang for èn film.

Sjekk ut soundtracket til The Crow.

 

Har hørt det skal være bra. Will do. :)

 

Heisann!

Trenger en CD med god filmmusikk som jeg kan lese til. Akkurat nå hører jeg på LOTR-soundtracket og igår gikk det i Amelie-soundtracket. Ellers liker jeg Tarrantino-soundtrackene. Vil at det skal være soundtrack fra en film eller filmserie, sånn som Reservoir Dogs har en egen CD med filmmusikk. Er så deilig, får liksom godføelsa fra filmen med musikken. F.eks. den scenen hbor Mr. Blonde torturerer den snuten og hører på gladrock. Episk.

Vet at Bob_3 har noen fine forslag her..? :)

Se filmen hos Youtube

 

Den var jævlig rå. :) Takk. :)

Lenke til kommentar

Når det gjelder underholdning og togtur, ikke se There Will Be Blood (selv om det er en dritbra film). Den er lang og litt tung, spesielt når det gjelder togturer kan jeg tenke meg.

Enig, samme gjelder Eternal Sunshine of the Spotless Mind, ingen tung film, men er en film som man må følge med på for å få med seg handlingen skikkelig.

Okidoki, takker. Da blir det Woody på reisen. :)

Lenke til kommentar

Sjekk ut disse!

 

Clint Mansell:

- The Fountain

- Requiem for a Dream

- Smoking Aces

 

Hans Zimmer:

- Batman Begins/Dark Knight

- Pirates of the Caribbean trio

- The Lion King

- Last Samurai

- Black Hawk Down

- The Rock

 

+ en godbit fra Madagascar.

Se filmen hos Youtube

 

Thomas Newman:

- The Shawshanks Redemption

- Road to Perdition

 

Steve Jablonsky:

- Transformers

 

John Murphy:

- Sunshine

 

John Powell:

- X-Men: The Last Stand

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...