Bob_3 The Builder Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvis ikke du fikk det med deg i sta', har Garden State et flott soundtrack. Flott film også, check it out. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Fikk med meg både garden state, days of heaven, gudfaren og lawrence of arabia. Takker for svar. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har hørt om Williams og Zimmer.. Tenkte mer sånn en hel film med forskjellig musikk.. Tarantino style liksom. Eller som CD-en til Amelie, en hel CD for filmen. John Williams trackene er jo mer èn sang for èn film. Sjekk ut soundtracket til The Crow. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Heisann!Trenger en CD med god filmmusikk som jeg kan lese til. Akkurat nå hører jeg på LOTR-soundtracket og igår gikk det i Amelie-soundtracket. Ellers liker jeg Tarrantino-soundtrackene. Vil at det skal være soundtrack fra en film eller filmserie, sånn som Reservoir Dogs har en egen CD med filmmusikk. Er så deilig, får liksom godføelsa fra filmen med musikken. F.eks. den scenen hbor Mr. Blonde torturerer den snuten og hører på gladrock. Episk. Vet at Bob_3 har noen fine forslag her..? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har hørt om Williams og Zimmer.. Tenkte mer sånn en hel film med forskjellig musikk.. Tarantino style liksom. Eller som CD-en til Amelie, en hel CD for filmen. John Williams trackene er jo mer èn sang for èn film. Sjekk ut soundtracket til The Crow. Har hørt det skal være bra. Will do. Heisann!Trenger en CD med god filmmusikk som jeg kan lese til. Akkurat nå hører jeg på LOTR-soundtracket og igår gikk det i Amelie-soundtracket. Ellers liker jeg Tarrantino-soundtrackene. Vil at det skal være soundtrack fra en film eller filmserie, sånn som Reservoir Dogs har en egen CD med filmmusikk. Er så deilig, får liksom godføelsa fra filmen med musikken. F.eks. den scenen hbor Mr. Blonde torturerer den snuten og hører på gladrock. Episk. Vet at Bob_3 har noen fine forslag her..? Se filmen hos Youtube Den var jævlig rå. Takk. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Goblin er slettes ikke dumt. Sjekk også ut dette Argento/Goblin - samarbeidet. Se filmen hos Youtube Endret 19. mai 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Etter Profondo Rosso er nok Tenebrae-temaet den største favoritten her i gården Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ennio Morricone til Sergio Leones filmer. Spesielt hovedtemaet til C'era una volta in America og Deborah's Theme. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Den store favoritten min i samlingen over filmmusikk, er soundtracket til "High Fidelity". Veldig mye forskjellig musikk der. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Beste soundtracket til en film må jeg si er til "Boondock Saints". Dropkick murphys - boondock saints theme. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Dette er nok det beste soundtracket ever. Tror jeg. Favorittdelen min er fra ca 0:58 og utover. Den delen der. Nei, glem det jeg sa om beste ever. Klarer ikke bestemme meg. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg skal på togtur på fredag og trenger noe underholdning ... Hvilken anbefales: Deconstructing Harry Eternal Sunshine of the Spotless Mind There Will Be Blood Vicky Cristina Barcelona Gjerne en med ikke for tung handling (hvis noen av de har det da) ettersom jeg sikkert blir forstyrret et par ganger i løpet av turen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Når det gjelder underholdning og togtur, ikke se There Will Be Blood (selv om det er en dritbra film). Den er lang og litt tung, spesielt når det gjelder togturer kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Enig, samme gjelder Eternal Sunshine of the Spotless Mind, ingen tung film, men er en film som man må følge med på for å få med seg handlingen skikkelig. Endret 19. mai 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Trenger tips Noe fra 80-tallet =) Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Trenger tips til filmer som fokuserer på lydbilde og musikkbruk. Ikke musikaler. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Når det gjelder underholdning og togtur, ikke se There Will Be Blood (selv om det er en dritbra film). Den er lang og litt tung, spesielt når det gjelder togturer kan jeg tenke meg. Enig, samme gjelder Eternal Sunshine of the Spotless Mind, ingen tung film, men er en film som man må følge med på for å få med seg handlingen skikkelig. Okidoki, takker. Da blir det Woody på reisen. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Takker for mange gode forslag til Soundtracks. Veldig gode forslag! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Sjekk ut disse! Clint Mansell: - The Fountain - Requiem for a Dream - Smoking Aces Hans Zimmer: - Batman Begins/Dark Knight - Pirates of the Caribbean trio - The Lion King - Last Samurai - Black Hawk Down - The Rock + en godbit fra Madagascar. Se filmen hos Youtube Thomas Newman: - The Shawshanks Redemption - Road to Perdition Steve Jablonsky: - Transformers John Murphy: - Sunshine John Powell: - X-Men: The Last Stand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå