Skunkish Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) En komedie, jo role models er artig. Endret 14. mai 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg har en dårlig dag i dag, så jeg skulle gjerne satt på en skikkelig morsom film, eller en film man får en skikkelig feelgood. Noen forslag? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Noen som har sett TAKEN med Liam Neeson? Noen som veit om den er bra? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Superbra action film Kjedet meg ikke 1 sekund under filmen, anbefales. Fikk den faktisk på BD i dag. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg har en dårlig dag i dag, så jeg skulle gjerne satt på en skikkelig morsom film, eller en film man får en skikkelig feelgood. Noen forslag? The Big Lebowski, Superbad, Dazed and Confused, BASEketball, Little Miss Sunshine, Pineapple Express, Knocked Up, Office Space... Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Takk for forslag. Jeg endte opp med å se Almost Famous, og var vellykket for humøret Endret 16. mai 2009 av Rural_Juror Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Superbra action film Kjedet meg ikke 1 sekund under filmen, anbefales. Fikk den faktisk på BD i dag. Tusen takk, så den i natt... Den var helt syyk bra Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Takk for forslag. Jeg endte opp med å se Almost Famous, og den vellykket for humøret Den glemte jeg faktisk å nevne. Herlig feel-good-film. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg har ennå ikke sett Usual Suspects for andre gang, og har ikke planer om det med det første, av åpenbare grunner. Førsteinntrykket fra filmen var såpass bra at jeg vil bevare det^^ Ser den! Det var så fantastisk når Kevin Spacey gikk vanlig. Sov ikke den natta.. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Noen som kan gi meg forslag til noen gode skrekk filmer fra 70-tallet? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Halloween, Dawn of the Dead, Alien, Black Christmas, The Hills Have Eyes, Deliverance og Suspiria. Endret 16. mai 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 I tillegg til de Infenso nevnte: Phantasm, Carrie, The Exorcist, The Texas Chain Saw Massacre, The Last House on The Left, Vault of Horror, The Brood. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 TTCSM glemte jeg faktisk. Gå for all del ikke glipp av denne. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Takker for mange forslag! Jeg regner med at orginalen til Hills Have Eyes er best? Remaken er vel ikke noe dårlig den heller, har ikke sett noen av de. TTCSM skal jeg skaffe meg, vet jeg så en av disse hos en kompis men vet ikke hvilken, har også sett den fra 2003 og The Beginning. The Exorcist lånte jeg bort å fikk aldri igjen, men er vel ikke lenge til BD utgaven nå? Halloween skal jeg også bestille på BD fra Play snart Black Christmas, Suspira, Deliverance, Black Christmas, The Last House on the Left, The Vault of Horror, The Brood, Phantasm og Carrie er også notert Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Noen filmer som omhandler andre verdenskrig å anbefale? Slike filmer som Schindlers liste, emeny at the gates osv. Skal være film og ikke dokumentar. Sett gjerne opp en liste med filmer Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 The Pianist Saving Private Ryan Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Das Boot A Bridge Too Far The Longest Day + Band of Brothers da Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Noen filmer som omhandler andre verdenskrig å anbefale? Slike filmer som Schindlers liste, emeny at the gates osv.Skal være film og ikke dokumentar. Sett gjerne opp en liste med filmer Sjekk ut serien Band of Brothers. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Anbefal meg en film i samme stil som Ferris Bueller's Day Off og The Breakfast Club ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå