Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er litt vanskelig å forklare men skulle gjerne hatt en anbefaling eller to på type film som Fightclub der

store deler av filmen er forbausende underholdende og plutselig, gjerne på slutten av filmen får du en overaskelse og du sitter igjen med ordentlig aha-følelse. Helst ikke noe som gjør hele filmen bedriten som i f. eks "From Dusk Til Dawn". Gjennomtenkte filmer m.a.o

 

Hehe, det beste svaret på dette spørsmålet ville vore å nemna filmar som ikkje har ein slik tvist i det heile teke.

Lenke til kommentar
Er litt vanskelig å forklare men skulle gjerne hatt en anbefaling eller to på type film som Fightclub der

store deler av filmen er forbausende underholdende og plutselig, gjerne på slutten av filmen får du en overaskelse og du sitter igjen med ordentlig aha-følelse. Helst ikke noe som gjør hele filmen bedriten som i f. eks "From Dusk Til Dawn". Gjennomtenkte filmer m.a.o

Janghwa, Hongryeon

Lenke til kommentar

Heisann, trenger noen skikkelige komedier.

 

De aller fleste komediene jeg har sett i det siste har enten vist seg å være college filmer med tiss, bæsj og sex humor, lavmåls acting og ett latterlig forsøk på å bli det nye American Pie..

 

Har det kommet ut noen gode komedier i de siste årene som ikke blir bare halvhjerta fordi dramadelen skal dra det alt for langt og seriøst?

 

Er stor fan av monthy pyton, da de får driv i filmene uten at det går utover humoren selv om de har ett plott. Er egentlig litt fan av filmer som er en parodi på seg selv, men det har egentlig ikke kommet noe jeg synes var bra siden Scarymovie serien. Though, superhero movie var faktisk underholdene.

 

tl;dr :

 

Anbefal meg noen komedier som er morsom igjennom hele filmen, isteden for å spille på ett dramaplott og få påstempla komedie pågrunn av noen få morsome punchlines - Ikke noe problem at filmen spiller på sex, men trenger egentlig ikke noen American Pie kloner.

Lenke til kommentar
Heisann, trenger noen skikkelige komedier.

 

De aller fleste komediene jeg har sett i det siste har enten vist seg å være college filmer med tiss, bæsj og sex humor, lavmåls acting og ett latterlig forsøk på å bli det nye American Pie..

 

Har det kommet ut noen gode komedier i de siste årene som ikke blir bare halvhjerta fordi dramadelen skal dra det alt for langt og seriøst?

Hvis du ikke har sett Superbad og Knocked Up så er de greie på det feltet. Er college-filmer, men ikke i samme grad som American Pie (I hvert fall ikke som oppfølgerne..)

 

 

Sjekk ut The Big Lebowski også.

Lenke til kommentar

Hot Fuzz har jeg sett, men likte den ikke nevneverdig (Kanskje mye fordi jeg så den sammen med foreldre og bestemor, noe som kan ha dempet stemninga litt :p )

 

Superbad og Knocked up har jeg sett, begge to er ufattelig gode filmer.

 

Big Lebowski har jeg hørt mye om, men aldri sett. Skal nok sjekke ut den også.

Lenke til kommentar
Er litt vanskelig å forklare men skulle gjerne hatt en anbefaling eller to på type film som Fightclub der

store deler av filmen er forbausende underholdende og plutselig, gjerne på slutten av filmen får du en overaskelse og du sitter igjen med ordentlig aha-følelse. Helst ikke noe som gjør hele filmen bedriten som i f. eks "From Dusk Til Dawn". Gjennomtenkte filmer m.a.o

Du har vel sett 'The sixth sense'?

Lenke til kommentar
Er litt vanskelig å forklare men skulle gjerne hatt en anbefaling eller to på type film som Fightclub der

store deler av filmen er forbausende underholdende og plutselig, gjerne på slutten av filmen får du en overaskelse og du sitter igjen med ordentlig aha-følelse. Helst ikke noe som gjør hele filmen bedriten som i f. eks "From Dusk Til Dawn". Gjennomtenkte filmer m.a.o

The Usual Suspects, hvis du ikke allerede har sett den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...