Tehjoran Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nja, de snakker mer enn de slåss. Men alt foregår i krigen liksom. Du kan også se Flags of our Fathers. Den har de beste slåssescenene og skildrer samme slag, bare skildret fra amerikanernes side. Filmene er spilt inn på samme sett. Det som er negativt med FouF er at det er kun den første tredelen hvor det er kamper. Flags of our Fathers.. Det var den filmen jeg hadde sett.. Det var ekstremt mye snakking! Lenke til kommentar
Skorpey Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Er veldig lysten på å se noen veldig gode filmer nå, så jeg søker et par anbefalinger. 1. En film i kategorien Green Street Hooligans, This Is England osv. 2. Skrekkfilm. En film jeg vil skjelve meg i seng etter å ha sett. Rett og slett noe jævlig. 3. Noe ala 28 weeks later, I am Legend osv. Om dere har fått et lite "innblikk" på filmsmaken min, så står det fritt fram for å komme med en fri anbefaling. Takk på forhånd. Linker til imdb er bortkastet tid for dere, klarer det helt fint selv. Endret 10. mai 2009 av Skorpey Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Glad i britisk film? Se Trainspotting. Endret 10. mai 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Skrekkfilm. En film jeg vil skjelve meg i seng etter å ha sett. Rett og slett noe jævlig. Noe ala 28 weeks later, I am Legend osv. 28 weeks later var vel ikkje så jævlig? Har du sett The blair witch project? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Han søker vel anbefalinger i tre forskjellige sjangre, såvidt jeg tolker innlegget. Lenke til kommentar
Skorpey Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Skrekkfilm. En film jeg vil skjelve meg i seng etter å ha sett. Rett og slett noe jævlig. Noe ala 28 weeks later, I am Legend osv. 28 weeks later var vel ikkje så jævlig? Har du sett The blair witch project? Neinei, såklart ikke. Har redigert innlegget mitt nå, for ser selv at det var ganske dårlig formulert i sene nattetider. Bob_3 har forsåvidt rett. Endret 10. mai 2009 av Skorpey Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 1. En film i kategorien Green Street Hooligans, This Is England osv. Trainspotting og The Football Factory 2. Skrekkfilm. En film jeg vil skjelve meg i seng etter å ha sett. Rett og slett noe jævlig. Ringu, Shutter og Sleepaway Camp. Mange blir skremt av [rec], men jeg syntes ikke den var så skummel. Lenke til kommentar
Skorpey Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Takk til dere begge. Har mye fritid, så tar gjerne imot enda flere filmforslag. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Glemte The Shining på det andre spørsmålet. Den må du virkelig se. Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Trenger en skrekk film som skremer livskitten utav meg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Trenger en skrekk film som skremer livskitten utav meg The Shining Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hm, tja. The Descent liker jeg veldig godt. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jeg vil ha en film som gir deg følelsen av deja vù osv. Litt sånn som Back to the future (bare at personen ikke drar tilbake til en tid hvor han selv ikke er født), kanskje mer lignende det konseptet LOST sesong 5 kjører nå. Vil gjerne ha forslag! Endret 11. mai 2009 av FredrikH Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva med filmen Deja vù? Den skulle vel passe til din beskrivelse... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Filmen Paycheck passer perfekt til deg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Er veldig lysten på å se noen veldig gode filmer nå, så jeg søker et par anbefalinger. 1. En film i kategorien Green Street Hooligans, This Is England osv. The Football Factory, Dead Man's Shoes og Lock, Stock and Two Smoking Barrels. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Er litt vanskelig å forklare men skulle gjerne hatt en anbefaling eller to på type film som Fightclub der store deler av filmen er forbausende underholdende og plutselig, gjerne på slutten av filmen får du en overaskelse og du sitter igjen med ordentlig aha-følelse. Helst ikke noe som gjør hele filmen bedriten som i f. eks "From Dusk Til Dawn". Gjennomtenkte filmer m.a.o Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Har du sett Memento? -Tro hvor mange ganger den er blitt anbefalt totalt egentlig? Og Hot Fuzz! Den er det jo greit overraskende slutt på.. +at den er ustyrlig morsom fra tid til annen. Endret 13. mai 2009 av akad3m1x Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Er litt vanskelig å forklare men skulle gjerne hatt en anbefaling eller to på type film som Fightclub der store deler av filmen er forbausende underholdende og plutselig, gjerne på slutten av filmen får du en overaskelse og du sitter igjen med ordentlig aha-følelse. Helst ikke noe som gjør hele filmen bedriten som i f. eks "From Dusk Til Dawn". Gjennomtenkte filmer m.a.o The Prestige The Sixth Sense Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Noen gode tips til 1) Noen knakende gode feel-good-filmer? 2) Noen ditto bra dokumentarer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå