Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Nja, de snakker mer enn de slåss. Men alt foregår i krigen liksom. Du kan også se Flags of our Fathers. Den har de beste slåssescenene og skildrer samme slag, bare skildret fra amerikanernes side. Filmene er spilt inn på samme sett. Det som er negativt med FouF er at det er kun den første tredelen hvor det er kamper.

Flags of our Fathers.. Det var den filmen jeg hadde sett.. Det var ekstremt mye snakking!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er veldig lysten på å se noen veldig gode filmer nå, så jeg søker et par anbefalinger.

 

1. En film i kategorien Green Street Hooligans, This Is England osv.

 

2. Skrekkfilm. En film jeg vil skjelve meg i seng etter å ha sett. Rett og slett noe jævlig.

 

3. Noe ala 28 weeks later, I am Legend osv.

 

Om dere har fått et lite "innblikk" på filmsmaken min, så står det fritt fram for å komme med en fri anbefaling. :)

Takk på forhånd. Linker til imdb er bortkastet tid for dere, klarer det helt fint selv.

Endret av Skorpey
Lenke til kommentar
Skrekkfilm. En film jeg vil skjelve meg i seng etter å ha sett. Rett og slett noe jævlig.

 

Noe ala 28 weeks later, I am Legend osv.

28 weeks later var vel ikkje så jævlig?

 

Har du sett The blair witch project?

Neinei, såklart ikke. Har redigert innlegget mitt nå, for ser selv at det var ganske dårlig formulert i sene nattetider. Bob_3 har forsåvidt rett. :)

Endret av Skorpey
Lenke til kommentar

1. En film i kategorien Green Street Hooligans, This Is England osv.

 

Trainspotting og The Football Factory

 

2. Skrekkfilm. En film jeg vil skjelve meg i seng etter å ha sett. Rett og slett noe jævlig.

 

Ringu, Shutter og Sleepaway Camp. Mange blir skremt av [rec], men jeg syntes ikke den var så skummel.

Lenke til kommentar

Er litt vanskelig å forklare men skulle gjerne hatt en anbefaling eller to på type film som Fightclub der

store deler av filmen er forbausende underholdende og plutselig, gjerne på slutten av filmen får du en overaskelse og du sitter igjen med ordentlig aha-følelse. Helst ikke noe som gjør hele filmen bedriten som i f. eks "From Dusk Til Dawn". Gjennomtenkte filmer m.a.o

Lenke til kommentar
Er litt vanskelig å forklare men skulle gjerne hatt en anbefaling eller to på type film som Fightclub der

store deler av filmen er forbausende underholdende og plutselig, gjerne på slutten av filmen får du en overaskelse og du sitter igjen med ordentlig aha-følelse. Helst ikke noe som gjør hele filmen bedriten som i f. eks "From Dusk Til Dawn". Gjennomtenkte filmer m.a.o

 

The Prestige

The Sixth Sense

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...