Tilsynsmannen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 hmm... hvordan er requiem for a dream jobb-relatert? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Noen som kan komme med noen anbefalinger når det gjelder skrekk filmer med Klovner i, vet at noen har anbefalt Clownhouse men klarte ikke finne den noe sted. Killjoy http://www.imdb.com/title/tt0250469/ Killjoy 2 http://www.imdb.com/title/tt0295369/ Endret 6. mai 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 hmm... hvordan er requiem for a dream jobb-relatert? Oi oi, beklager, leste ikke spoileren. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Noen som kan komme med noen anbefalinger når det gjelder skrekk filmer med Klovner i, vet at noen har anbefalt Clownhouse men klarte ikke finne den noe sted. Tror noen nevnte det, men kan vel anbefale "The Funhouse". Tobe Hooper som står bak regien. Ganske underholdene film. Men kanskje litt vel mørk i bildet. Ikke like lett å få med seg hva som skjer. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fikk anbefalt Killer Klowns From Outer Space, The Funhouse og Funland. Har bestilt Killer Klowns. Bestiller Funhouse og Funland så snart de kommer på lager hos play Lenke til kommentar
lolcopter Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Leiter etter noen gode filmer, som har følgende atmosfære i seg. Lost in Translation (bar scenen) The Shining (bar scenen) Vet ikke om dere forstår dette, men den atmosfæren som er i disse filmene er noe jeg helt simpelt ELSKER Vet heller ikke om andre måter å definere dette på EDIT: eller filmer som har en typisk New-york stemning (Eyes wide shut). Noen anbefalinger? Endret 7. mai 2009 av lolcopter Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Så ... Du er ute etter bar-scener? Lenke til kommentar
lolcopter Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) haha.. nei. Men "atmosfæren" de bringer. Er litt vanskelig å definere det. la ut posten i håp om at det er noen som forstår hehe. Endret 7. mai 2009 av lolcopter Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Ploy har en god bar-atmosfære. Endret 7. mai 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
lolcopter Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 akkuratt det jeg letet etter =) Bare å komme med mere forslag hvis noen har noe.. Lenke til kommentar
Tuxxxie Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tenkte vi kunne lage en tråd for alle anbefalingene, i stedet for å lage nye tråder hver gang noen trenger filmtips. Altså, hvis du trenger en anbefaling, bare spør her. Jeg kan begynne: vet noen om noen bra skrekkfilmer som handler om ungdommer? Føler jeg har sett de fleste, men har lyst til å se flere. (Kom gjerne med tips til ny tittel på tråden) Disturbia, om du ikke har sett den da! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg så nettopp Shawshank Redemption, og ønsker å se noe liknende eller like bra i dag. Sjanger er ikke så nøye, men ønsker ikke akkurat å se en komedie eller romanse. Thriller kan være ganske bra. Det kan sikkert også være noe alla Along come the spider eller Kiss the girls, som jeg også har sett. Nøkkelord: Fengsel, vennskap, mystisk, spenning, psykologi Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 The Green Mile passer vel greit til beskrivelsen din. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Takk! Den virker som en veldig bra film ut i fra hva jeg har lest, håper den gjør like stort inntrykk som Shawshank Redemption. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Du kan egentlig sjekke ut denne miniserien når du først er igang. Det er i hvert fall veldig inntrykksfulle greier. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Noen som vet om 2-3 filmer som handler om krigen mellom Japan og USA? Har sett Pearl Harbor og 2 andre som jeg ikke husker navnet på.. tror den ene var Brothers in arms? Vil helst ha en film som ikke er Dokumentar.. Ganske mye Action.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Sjekk ut Letters from Iwo Jima. Japanerne som er hovedrollene også, så man ser krigen fra deres øyne. Veldig interessant av de nyere krigsfilmene. Endret 9. mai 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Sjekk ut Letters from Iwo Jima. Japanerne som er hovedrollene også, så man ser krigen fra deres øyne. Veldig interessant av de nyere krigsfilmene. Det er ikke en film der de snakker veldig mye? Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nja, de snakker mer enn de slåss. Men alt foregår i krigen liksom. Du kan også se Flags of our Fathers. Den har de beste slåssescenene og skildrer samme slag, bare skildret fra amerikanernes side. Filmene er spilt inn på samme sett. Det som er negativt med FouF er at det er kun den første tredelen hvor det er kamper. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Letters er mye krig. Se den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå