CCola Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Svar til Cyph om Notebook Jo, det var jo hun som hadde alz, men det hadde hun jo filmen gjennom. Tingen var jo at i slutten, når hun endelig husket at duden som satte å fortalte historien om henne, var MANNEN - døde de i senga sammen dagen etter eller no. Det var jo mer søtt, enn det var trist, syntes nå jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det er liksom både søtt og trist på en gang. Jenter vettu. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Yess. Uansett - en god datefilm. Synd det gikk som det gikk for deg, Cyph da.. :\ Edit: Jeg kan egentlig spørre om en anbefaling samtidig her.. Har tenkt å bestille endel "kompisfilmer". Altså slike filmer man ser sammen med kompiser. Komedier, og action. Komedier som Old School, Anchorman, Big Lebowski, Dumb Dumber, Superbad, Knocked Up. You get it. Action som Die Hard (så kom jeg plutselig ikke på mer) Og selvsagt actionkomedier som Bad Boys, Jackie Chan's o.l. Altså skikkelige kompisfilmer. Gjerne en hel liste. Endret 26. april 2009 av CCola Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det kunne jeg trenge også! Ikke sa mange venner som gidder å se "skikkelige" filmer Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Action: Sin City Heat Batman Begins The Dark Knight Shoot 'Em up Komedie: 40 Year Old Virgin Dazed and Confused Actionkomedie: Hot Fuzz Planet Terror Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Første bud: Rush hour filmene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Det kunne jeg trenge også! Ikke sa mange venner som gidder å se "skikkelige" filmer Sjekk ut Evil Dead-filmene. Horror/komedie, spesielt 2'ern og 3'ern. Den første filmen er mest horror. Treeren er omtrent 90% komedie. Endret 26. april 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Yess. Uansett - en god datefilm. Synd det gikk som det gikk for deg, Cyph da.. :\ Edit: Jeg kan egentlig spørre om en anbefaling samtidig her.. Har tenkt å bestille endel "kompisfilmer". Altså slike filmer man ser sammen med kompiser. Komedier, og action. Komedier som Old School, Anchorman, Big Lebowski, Dumb Dumber, Superbad, Knocked Up. You get it. Action som Die Hard (så kom jeg plutselig ikke på mer) Og selvsagt actionkomedier som Bad Boys, Jackie Chan's o.l. Altså skikkelige kompisfilmer. Gjerne en hel liste. Komedie: - Hot Rod - Pineapple Express - The 40 year old Virgin - Road Trip - Napoleon Dynamite - Forgetting Sarah Marshall - Office Space - BASEketball Noen som kan betegnes som en smule sære: - Bad Taste - Killer Klowns From Outer Space - Beavis and Butt-Head Do America - The Toxic Avenger - Return of the Living Dead - Meet the Feebles Action: - Kill Bill vol. 1&2 - The Dark Knight - Aliens - From Dusk Till Dawn - Bourne-filmene - Iron Man - The Transporter - Death Race 2000 Endret 26. april 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Trenger tips til noen gode filmkritikere på nett Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Trenger tips til noen gode filmkritikere på nett Ebert? Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Trenger tips til noen gode filmkritikere på nett Syns Birger Vestmo gjør en god jobb. Linken går til en liste over alle anmeldelsene. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Trenger tips til noen gode filmkritikere på nett Syns Birger Vestmo gjør en god jobb. Linken går til en liste over alle anmeldelsene. takker. hadde selv nytte av dette svaret. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Trenger tips til noen gode filmkritikere på nett Syns Birger Vestmo gjør en god jobb. Linken går til en liste over alle anmeldelsene. takker. hadde selv nytte av dette svaret. Null stress fjøskjeledress. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei. Kan noen anbefale meg noen gode, interessante dokumentarer? (Filmer, mini-series eller lignende). Jeg har sett bla. Michael Moore-filmer (men anbefal helst noe mer objektivt), My Kid Could Paint That, The Bridge osv. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Band of Brothers, Generation Kill. BoB - Andre verdeneskrig GK - Nyere tid. Irak o.l Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Band of Brothers, Generation Kill. BoB - Andre verdeneskrig GK - Nyere tid. Irak o.l Hvis det var rettet mot mitt spørsmål, så var det dessverre ikke BoB eller GK jeg tenkte på. Jeg tenkte heller på rene dokumentarfilmer. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Du kan jo sjekke ut Ross Kemp on gangs, utrolig spennende å interresant dokumentar serie om gjenger over hele verden. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Eller ross kemp i Afghanistan, den likte jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei. Kan noen anbefale meg noen gode, interessante dokumentarer? (Filmer, mini-series eller lignende). Jeg har sett bla. Michael Moore-filmer (men anbefal helst noe mer objektivt), My Kid Could Paint That, The Bridge osv. Night and Fog (1955) Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 noen som vet om noen filmer lignendes quest for fire og 1000 bc? Sånn apemenneske liksom ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå