Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo.

 

Jeg skal til Polen med klassen om ca en måned, og det blir en del busskjøring. Derfor har jeg, sammen med noen kamerater, tenkt å ta med noen filmer som vi kan se innimellom. Vi er 15/16 år gamle, og liker action (gjerne skyting), og muligens litt humor. Men vi er lite oppdatert på filmfronten, og derfor lurer jeg på om noen av dere vet om noen filmer som kan passe for oss.

 

Takker for alle svar. :D

Rush Hour 1,2 & 3 (som noen sa)

Bad Boys 1 & 2

Samtlige Jackie Chan films

Spiderman 1,2 & 3

Lenke til kommentar
Jeg kan blir trist av film men å gråte, aldri. Grining under film er forbeholdt jenter og pingler. På de virkelig triste filmene jeg ser kjenner jeg at tårene presser på, men jeg holder tilbake.

 

Du burde prøve det. Er ingenting som å ha en såpass sterk filmopplevelse at tårene rinner, det er rett og slett fantastisk!

Lenke til kommentar

Hva er så stas med å grine? Jeg liker jo godt den følelsen av å bli glad av film, men skjønner ikke hvorfor det er så deilig å grine. Har sett triste filmer, men tror det er 1-2 ganger at jeg har kjent meg fuktig på øyna. Jeg liker ikke å gråte, spesielt ikke for noe trist eller smerte.

Lenke til kommentar
Hva er så stas med å grine? Jeg liker jo godt den følelsen av å bli glad av film, men skjønner ikke hvorfor det er så deilig å grine. Har sett triste filmer, men tror det er 1-2 ganger at jeg har kjent meg fuktig på øyna. Jeg liker ikke å gråte, spesielt ikke for noe trist eller smerte.

 

Det her høres mer ut som noe du burde dele med en psykolog, og ikke oss :whistle:

Lenke til kommentar
Om noen vet om noen filmer som er veldig like Donnie Darko så spytt ut.

Like mystisk, og man må/og vil se den igjen og igjen.

Trenger tips til en gal, absurd og meget surrealistisk film. Et fett om den er serbisk eller en ren Hollywood-produksjon.

Waking Life

En veldig spesiell, surrealistisk, "filosofisk", ekstensiell film. Anbefales. Den er forresten animert/rotoscoped.

Lenke til kommentar

Den har jeg lenge vært på utkikk etter (hvis det er den med det paret som får besøk av postbud eller noe i den duren. Vanskelig å huske franske titler, hehe.). Leste en anmeldelse her på forumet en plass og ble automatisk interessert. :)

 

Men uansett, takk for alle forslagene!

Endret av Spetz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...