Jonas2k Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Wanted er heller ikke å forakte Lenke til kommentar
kjidel Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Takker for alle tips.Men vennene mine er kanskje litt kresne, så bare fortsett hvis dere har noe. Taken er den beste no-brainer action-thrilleren jeg har sett på en god stund Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hallo. Jeg skal til Polen med klassen om ca en måned, og det blir en del busskjøring. Derfor har jeg, sammen med noen kamerater, tenkt å ta med noen filmer som vi kan se innimellom. Vi er 15/16 år gamle, og liker action (gjerne skyting), og muligens litt humor. Men vi er lite oppdatert på filmfronten, og derfor lurer jeg på om noen av dere vet om noen filmer som kan passe for oss. Takker for alle svar. Rush Hour 1,2 & 3 (som noen sa) Bad Boys 1 & 2 Samtlige Jackie Chan films Spiderman 1,2 & 3 Lenke til kommentar
Speik Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg kan blir trist av film men å gråte, aldri. Grining under film er forbeholdt jenter og pingler. På de virkelig triste filmene jeg ser kjenner jeg at tårene presser på, men jeg holder tilbake. Du burde prøve det. Er ingenting som å ha en såpass sterk filmopplevelse at tårene rinner, det er rett og slett fantastisk! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hva er så stas med å grine? Jeg liker jo godt den følelsen av å bli glad av film, men skjønner ikke hvorfor det er så deilig å grine. Har sett triste filmer, men tror det er 1-2 ganger at jeg har kjent meg fuktig på øyna. Jeg liker ikke å gråte, spesielt ikke for noe trist eller smerte. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvis du griner så har filmen trufffet deg. Perfekt. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hva er så stas med å grine? Jeg liker jo godt den følelsen av å bli glad av film, men skjønner ikke hvorfor det er så deilig å grine. Har sett triste filmer, men tror det er 1-2 ganger at jeg har kjent meg fuktig på øyna. Jeg liker ikke å gråte, spesielt ikke for noe trist eller smerte. Det her høres mer ut som noe du burde dele med en psykolog, og ikke oss Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Bergman: Er du så ignorant, eller bare later du som? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 God kveld. Trenger tips til en gal, absurd og meget surrealistisk film. Et fett om den er serbisk eller en ren Hollywood-produksjon. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) En snartur innom det Lynchiske universet er vel tingen da...; Eraserhead Lost Highway Inland Empire Se alle 3 fortløpende, og så avslutter du med kortfilmene hans... edit: you're waaaay too late cyph Endret 23. april 2009 av mjau Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 God kveld. Trenger tips til en gal, absurd og meget surrealistisk film. Et fett om den er serbisk eller en ren Hollywood-produksjon. Bare sjekk ut David Lynch. Har sett Mulholland Dr, Eraserhead og Blue Velvet av karen, alle anbefales. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Har tenkt litt på dem, men er litt usikker med tanke på at jeg ikke er noen fan av Twin Peaks. Er de veldig like? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Egentlig burde jeg ikke svare noen som ikke liker Twin Peaks... ...men anyways; Twin Peaks er barneTV i forhold til de 3 jeg foreslo... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 God kveld. Trenger tips til en gal, absurd og meget surrealistisk film. Et fett om den er serbisk eller en ren Hollywood-produksjon. Kusturicas "Black Cat, White Cat." Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Den siste filmen BadSmile anmeldte. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Om noen vet om noen filmer som er veldig like Donnie Darko så spytt ut. Like mystisk, og man må/og vil se den igjen og igjen. Trenger tips til en gal, absurd og meget surrealistisk film. Et fett om den er serbisk eller en ren Hollywood-produksjon. Waking Life En veldig spesiell, surrealistisk, "filosofisk", ekstensiell film. Anbefales. Den er forresten animert/rotoscoped. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Luis Buñuel kan du sjekke ut. Start med Le fantôme de la liberté. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Den har jeg lenge vært på utkikk etter (hvis det er den med det paret som får besøk av postbud eller noe i den duren. Vanskelig å huske franske titler, hehe.). Leste en anmeldelse her på forumet en plass og ble automatisk interessert. Men uansett, takk for alle forslagene! Endret 24. april 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg klistrer denne i håp om at vi skal slippe å unngå ørttenhundre tråder av typen; "gi meg anbefalinger på ditt og datt film", tråder. Trenger du anbefalinger innen film spør du nå heretter i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå