""" Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Er i humør til å se på eldre skrekkfilmer, type Halloween (1978). Gjerne klassikere. Har sett en del, men kom med tips, så sjekker jeg ut de jeg ikke har sett. Da kan du jo sjekke ut andre eldre slashere: Black Christmas (1974) The Burning The House on Sorority Row THe Prowler Friday the 13th (1980) Sleepaway Camp The Slumber Party Massacre For å nevne noen. Ikke alle som er like mørke, men alle er fantastiske og vel verdt enn titt om man er interessert i slashere. Det er veldig sjeldent feil med 70- og 80-talls slashere uansett. Vanskelig å bomme egentlig. Endret 23. november 2013 av Sexy Mann29 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Fett. Alle bortsett fra et par-tre stykker var i watchlisten fra før, men de skal sjekkes ut. Takker! Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Kjører du på med Friday the 13th kan du jo liksågodt sjekke ut oppfølgerne au. Den første er fantastisk, den andre er veldig bra, den tredje suger og den fjerde er temmelig ålreit. Også husker jeg sekseren som en film på nivå med den fjerde, men den er det lenge siden jeg har sett. De andre suger. Halloween har jo også noen ålreite oppfølgere, og det har også noen av de filmene jeg nevnte der. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) har ikke set den, men tro rtexas chainsaw massacre skal være gull Endret 23. november 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Det er den, og oppfølgeren er også krem. Undervurdert film, ass. Jævlig undervurdert! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 haha har 2ern stående i hylla. skal ikke den være skikkelig ræva? Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Nei, den er jævlig fet. En skikkelig undervurdert perle, til tross for kultstatusen. "Problemet" med filmen er at den ikke kjører på med det samme som eneren, men tar en litt annen retning. Men den er helt hinsides. Endret 23. november 2013 av Sexy Mann29 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Noen som kan anbefale en del drama filmer? Jeg elsker slike filmer. Jeg tenker mer på en realistisk setting (ala The fireflies in the garden). Garden State (2004) og Hesher (2010). Type issues to work ower. Ikke helt samme stilen på de filmene da. Endret 24. november 2013 av ClarkGable Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Så nettopp prisoners, ein av de beste filmene eg har sett! Noen gode filmer fra 2012-13? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Garden State (2004) og Hesher (2010). Type issues to work ower. Ikke helt samme stilen på de filmene da. Takk! Bare å komme med flere. Trenger forresten ikke å ligne på The fireflies in the garden, men har en realistisk setting. Endret 24. november 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Trenger tips til vakre filmer som omhandler død på en verdig måte, enten asiatiske som Okuribito eller satt til et asiatisk land slik som Kirschblüten - Hanami. Filmen bør ha et fantastisk soundtrack og presse frem en tåre i øyeviken. De to nevnte filmer gjelder også som anbefalinger til absolutt alle! Ikke alle disse filmene er akkurat det du spør etter, men alle er gode filmer som direkte eller indirekte omhandler døden. Amour (2012) (ikke asiatisk, men en av de aller beste filmer om døden) Ikiru (1952) City of Life and Death (2009) Aftershock (2010) <- veldig bra Last Life in the Universe (2003) <- veldig bra Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives (2010) The Rice People (1994) Peppermint Candy (1999) 1 Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Så nettopp prisoners, ein av de beste filmene eg har sett! Noen gode filmer fra 2012-13? Takk for tips:-) Lenke til kommentar
Mona Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Er på jakt etter noen brae filmer med monster i som befinner seg i skogen ? Slik som the barrens, bigfoot osvosv Lenke til kommentar
shack_attack Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Trolljegeren er en grei film Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Tokyo Godfathers er ukjent men veldig bra julefilm! Anime om en gruppe hjemløse som finner en forlatt baby og hvordan de håndterer det. Mye bra humor og ikkeminst hjerterom blant karakterene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Noen gode westernfilmer ala the good, the bad, and the ugly og once upon a time in the west? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) A fistfull of Dollars A fistfull of dynamite The Big Gundown For A few dollars more True Grit(orginale og nyinnspillingen) The Wild Bunch Django-filmene 3:10 To Yuma(nyinnspillingen og den orginale) Noe av dette er ikke helt i stil med spaghetti westerns, men uansett gode filmer. Endret 3. desember 2013 av Cpt Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Noen gode westernfilmer ala the good, the bad, and the ugly og once upon a time in the west? Har man sett The Good, the Bad and the Ugly er både Few Dollars More og A Fistful of Dollars et must, i tillegg kan det vært greit å ta en titt på filmer som Django (1966), The Magnificent Seven, A Fistful of Dynamite, Stagecoach, Pale Rider, Unforgiven, The Outlaw Josey Wales, The Wild Bunch, High Plains Drifter , Django Unchained, osv. Jeg slår i tillegg et slag for den Sør-Koreanske filmen The Good, the Bad, the Weird, selv om den ikke har mye til felles med de du nevnte. Fantastisk film! Mye fet western, ass. Endret 3. desember 2013 av Sexy Mann29 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Winchester '73. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 For ikke å glemme The Searchers. Anbefaler også Rio Bravo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå