Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Halvt på topic, hvordan setter du Dancer in the Dark i forhold til Breaking the Waves, BadSmile?

 

Dancer in the dark er bedre imo. Klarte ikke helt føle med dama i Breaking The Waves. Likte heller ikke slutten. Breaking the waves er fortsatt en god film, men Dancer in the dark er mye bedre.

 

@ Ingrid-Bergman, ta å se Dancer In The Dark, kanskje du endrer mening.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar
Jeg kan blir trist av film men å gråte, aldri. Grining under film er forbeholdt jenter og pingler. På de virkelig triste filmene jeg ser kjenner jeg at tårene presser på, men jeg holder tilbake.

 

Så det er mindre pinglete å sitte og niholde på tårene?

 

Fremkaller en film tårer hos meg betyr det bare at jeg er engasjert, ergo har en god filmopplevelse. Da omfavner jeg heller den opplevelsen enn å hemme den (bortsett fra når man har selskap, da kan sipping fort bli litt kleint).

Lenke til kommentar

Livet mitt er bare fylt med en haug av faste regler og prinsipper. Mannlige frisører er homo, menn som griner under film er pingler, ketchupen skal alltid ligge oppå sennepen, osv.

 

Edit: dere kan si hva dere vil, men jeg mener at menn som griner under film er litt pinglete, men jeg skal få sett Dancer in the Dark og se om jeg skifter mening( og om jeg gjør det vil jeg ikke innrømme det).

Endret av ingrid-bergman
Lenke til kommentar
Jeg kan blir trist av film men å gråte, aldri. Grining under film er forbeholdt jenter og pingler.

Gratulerer, dette er det dummeste jeg har hørt på god stund.

 

Jeg skulle til å si at jeg var hjertens enig...

 

...men så kom han sterkere tilbake! :eek:

 

 

Livet mitt er bare fylt med en haug av faste regler og prinsipper. Mannlige frisører er homo, menn som griner under film er pingler, ketchupen skal alltid ligge oppå sennepen, osv.

 

 

Så ung, og allerede så fordomsfull... :no:

Lenke til kommentar

Hallo.

 

Jeg skal til Polen med klassen om ca en måned, og det blir en del busskjøring. Derfor har jeg, sammen med noen kamerater, tenkt å ta med noen filmer som vi kan se innimellom. Vi er 15/16 år gamle, og liker action (gjerne skyting), og muligens litt humor. Men vi er lite oppdatert på filmfronten, og derfor lurer jeg på om noen av dere vet om noen filmer som kan passe for oss.

 

Takker for alle svar. :D

Lenke til kommentar
Hallo.

 

Jeg skal til Polen med klassen om ca en måned, og det blir en del busskjøring. Derfor har jeg, sammen med noen kamerater, tenkt å ta med noen filmer som vi kan se innimellom. Vi er 15/16 år gamle, og liker action (gjerne skyting), og muligens litt humor. Men vi er lite oppdatert på filmfronten, og derfor lurer jeg på om noen av dere vet om noen filmer som kan passe for oss.

 

Takker for alle svar. :D

Iron man, Simpsons movie, wall-e, eit par family guy sesonger, +noko skrekk.

Optimale Polen-tur-pakken

 

edit: som spetz, hadde eg tenkt å anbefala schindlers list, men den speler dei for dykk hvis dykk reiser med kvite bussar.

Endret av Alliha
Lenke til kommentar
Hallo.

 

Jeg skal til Polen med klassen om ca en måned, og det blir en del busskjøring. Derfor har jeg, sammen med noen kamerater, tenkt å ta med noen filmer som vi kan se innimellom. Vi er 15/16 år gamle, og liker action (gjerne skyting), og muligens litt humor. Men vi er lite oppdatert på filmfronten, og derfor lurer jeg på om noen av dere vet om noen filmer som kan passe for oss.

 

Takker for alle svar. :D

Rush Hour 1

Rush Hour 2

Rush Hour 3

 

Perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...