ClarkGable Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) The butterfly effect, fantastisk film! 2 og 3 har jeg ikke lyst til å se på engang, grunnet helt grusom omtale.... Noen som anbefaler noen filmer som handler om det The butterfly effect gikk ut på? Mr. Nobody 2009. Litt i allefall. Endret 13. august 2013 av ClarkGable Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 jeg liker å se på hich school filmer og partyfilmer. noen tips til filmer her på netflix? Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg tenker jeg skal starte med en liten filmserie nå, men står mellom to valg og kunne trengt litt anbefalinger Den ene serien er Matrix, den andre serien er Star Wars. Min smak: Jeg liker generelt det meste av action og komedie, hvert fall av blockbusterne som kommer ut for tiden. Dersom det skulle være av interesse legger jeg ved alle ratingene mine fra imdb i en .csv fil (det er kun det jeg fikk eksportert den som), der jeg gjennom årene har prøvd å rate alle filmene jeg noengang har sett, med unntak av noen barnefilmer. Den er sortert så de jeg har ratet høyest er øverst. Mvh Olav B, G;) Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) jeg liker å se på hich school filmer og partyfilmer. noen tips til filmer her på netflix? Project X Die Welle Old School American Pie The Perks of Being a Wallflower Edit: (Så ikke at du nevnte Netflix. Noen av filmene jeg har nevnt ligger der) Endret 17. august 2013 av Mladic Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jeg tenker jeg skal starte med en liten filmserie nå, men står mellom to valg og kunne trengt litt anbefalinger Den ene serien er Matrix, den andre serien er Star Wars. Min smak: Jeg liker generelt det meste av action og komedie, hvert fall av blockbusterne som kommer ut for tiden. Dersom det skulle være av interesse legger jeg ved alle ratingene mine fra imdb i en .csv fil (det er kun det jeg fikk eksportert den som), der jeg gjennom årene har prøvd å rate alle filmene jeg noengang har sett, med unntak av noen barnefilmer. Den er sortert så de jeg har ratet høyest er øverst. Mvh Olav B, G;) All over, liker jeg Star Wars best. Ikke alle Matrix filmene holder like bra kvalitet. Etter min mening. Regner med du starter med 1977 Star Wars. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hvis jeg skal se Star Wars er jeg også litt usikker på hvor jeg skal starte egentlig Jeg "har" 'Star Wars Original Trilogy (1977-1983)', og 'Star Wars Prequel Trilogy (1999-2005)', men vet altså ikke hvor jeg skal starte? Er de to trilogiene samme historie, men med en oppdatering grafisk, eller er alt en sammenhengende historie? Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Se den orginale trilogien og drit i de nye filmene. Men hvis du absolutt må se de tre nye skitfilmene så starter du med den første. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 De nye filmene er ikke så jævlig dårlige som folk skal ha det til. Er verdt en titt. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 De nye er tross alt forhistorien, de er ikke like gode i story, men gode synes nå jeg Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hvis jeg skal se Star Wars er jeg også litt usikker på hvor jeg skal starte egentlig Jeg "har" 'Star Wars Original Trilogy (1977-1983)', og 'Star Wars Prequel Trilogy (1999-2005)', men vet altså ikke hvor jeg skal starte? Er de to trilogiene samme historie, men med en oppdatering grafisk, eller er alt en sammenhengende historie? Mvh Olav B, G Mye digg i de eldre filmene. Skyte episoden med Han Solo, å den pågående diskusjonen om hvem som skjøt først. http://www.youtube.com/watch?v=xxODU7RK730 Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hehe, ok, da starter jeg med den aller første som kom ut i 1977 nå Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hehe, ok, da starter jeg med den aller første som kom ut i 1977 nå Mvh Olav B, G Godt valg. (hehe) 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Så nylig en film, Lars and the real girl og syntes den var helt fantastisk!Ikke den helt vanlige hollywood filmen, men smart, morsom og rett og slett herlig!Lurer på om noen har lignende filmer å anbefale? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Likte den selv. Litt vanskelig å finne akkurat den type film, men klønete/drama/romanser: -Eagle vs. Shark (2007) -Sideways (2004) -Napoleon Dynamite (2004) -Garden State (2004) Da har du iallefall noen trailere å vurdere. Denne virker å ha samme tema, men tar en litt mindre hyggelig vending ser det ut til: http://www.youtube.com/watch?v=kY391WsPZTc Endret 26. august 2013 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Noen som vet noe om A.C.O.D eller Don Jon, begge 2013. Endret 27. august 2013 av ClarkGable Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Så nylig en film, Lars and the real girl og syntes den var helt fantastisk! Ikke den helt vanlige hollywood filmen, men smart, morsom og rett og slett herlig! Lurer på om noen har lignende filmer å anbefale? Her (2013) kommer nok snart og ligner veldig på Lars and the real girl. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Tips til nyere sci-fi filmer med setting i verdensrommet? Har sett: Moon Sunshine Oblivion (?) Star Trek (2009) Prometheus Liten stund siden du spørte om tips, men har du sett tv-serien Firefly? Den fikk bare en sesong av FOX, og mange sier dette er på grunn av at episodene ikke ble lansert i riktig rekkefølge på TV. Anbefaler deg derfor å søke opp riktig rekkefølge og se serien som den skulle bli sett. Og så kommer filmtipset; Serenity. Dette er en fortsettelse på serien, og begynner vel der siste episode slapp. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Har ryddet litt i hyllene med filmer som jeg skal se (som jeg ikke har sett enda). Noen av filmene virket som om de ikke var verdt å se. Noen av disse som dere mener jeg faktisk burde se? Titlene: Ecstasy Skjult The Brave One Death Race 2 Hannibal Rising Small Time Crooks Seeking Justice Somers Town Sønner av Norge Into The White Twixt Transit Dream House The Reef World Invasion: Battle Los Angeles Killer Elite Attack The Block Atlantis 22 Bullets Og dette er de jeg skal se. Noen av de jeg kanskje ikke burde se? Amadeus 13 Assassins My Week With Marilyn Historien om Pi Vi Må Snakke Om Kevin J. Edgar The Illusionist Muldvarpen Run Fat Boy Run 9 John Carter Watchmen deUSYNLIGE Safe House Warrior Midnight in Paris Precious Massakren i Katyn City of Life and Death Maktens Menn Enter The Void 71: Into The fire Hunger Oslo 31. August A Night To Remember Twelve Monkeys Kommandør Treholt og Ninjatroppen When You're Strange Hugo Libanon Pushwagner Benny's Video The Warriors The Italian Job (Den gamle) 90 Minutter Wall Street: Money Never Sleeps V for Vendetta Midnight Express Gandhi The Girl With The Dragon Tattoo Macgruber Farewell: Den Kalde Krigens Siste Dager Forgetting Sarah Marshall Magnolia Oceans The Boat That Rocked The Ghost Writer Letters from Iwo Jima School of Rock Malcolm X The Firm Maria Full of Grace Identity The Green Mile Sharkwater I.D. Flags of Our Fathers Bronson Lost in Translation Life, above all The Veteran Gone in 60 Seconds (1974) Let Me In All Quiet on The Western Front (1930) Cool Hand Luke Endret 31. august 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Attack the Block var ganske skøy imo. Men skjer med at du kjøper så mange filmer du ikke tror du vil like? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå