Lykketrolling Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Man of steel er jo utrolig bra da. Men kommer jo alt ann på hva du liker. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Man of steel er jo utrolig bra da. Men kommer jo alt ann på hva du liker. Utrolig bra? Overhode ikke. 1 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Django Unchained? Om du har gått glipp av den by any chance. 1 Lenke til kommentar
Awake2k Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Man of steel er jo utrolig bra da. Men kommer jo alt ann på hva du liker. Må si meg enig i va Lykketrolling sier her! Man Of Steel var utrolig bra! My har med at jeg liker at det ble mere historie enn Hollywood i filmen. Så "The Book of Eli" i går som jeg fant overaskende bra. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Utrolig bra? Overhode ikke. Les andre halvdel av setningen også. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Sjølv gler eg meg til Pacific Rim, som har norgespremiere i morgon. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 The Wolverine er absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 På jakt etter feelgood film fra 2000 og utover Har sett "De urørlige" Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 The perks of being a wallflower, kinda... 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) På jakt etter feelgood film fra 2000 og utover Vi har kanskje forskjellige meninger om feelgood, men dette er noe av det jeg karakteriserer som det: Garden State (500) Days of Summer Adventureland Little Miss Sunshine Into the Wild Adam It's Kind of a Funny Story Charlie Bartlett Ferris Bueller's Day Off Juno Away we Go Seeking a Friend for the End of the World Safety Not Guaranteed The Darjeeling Limited One Week Endret 1. august 2013 av Hille 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Vi har kanskje forskjellige meninger om feelgood, men dette er noe av det jeg karakteriserer som det: *Liste* Sett et par stk der. Into the Wild er en av mine favorittfilmer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Her er en liste av filmer jeg mener en bør se: Gode filmer som ikke har med action, men som fremdeles er verd å se: The Shawshank Redemption A Beautiful Mind The Blind Side The Green mile Forrest Gump The King's Speech Da Vinci-koden The Pianist Pearl Harbor In the Valley of Elah Hoffa Die Welle Action og annet: The Jackal The Bourne Identity The Bourne Supremacy The Bourne Ultimatum Taken 1 & 2 Rush Hour Gladiator American History X State of Play Robin Hood Rise of the Planet of the Apes Inside Man A Time to kill Ringenes herre (serien) The Matrix Fight Club Rambo serien Rocky Mission: Impossible Archangel Millenium The Town The Manchurian Candidate Battle Royale Skrekk/triller: The Silence of the Lambs (hele Hannibal serien) Mirrors Endret 2. august 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Har dilla på typisk inspirerende sportsfilmer akkurat nå. Sett Remember the Titans, Coach Carter, We are Marshall og Invictus. Tenke å se Friday Night Lights som neste. Noen flere jeg bør se? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 The Blind Side, selv om den er litt kjisé. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 The Blind Side, selv om den er litt kjisé. Sett den. Så Friday Night Lights tidligere i dag og den var OK. Invincible neste! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 42 (2013) Har ikke sett den, men den kom nettopp ut og har fått mange gode anmeldelser. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 På jakt etter feelgood film fra 2000 og utover Har sett "De urørlige" Be kind rewind? Ikke bli skremt av Jack Black på cast listen. har et par kompiser som syntes han kan bli litt vel flaky. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Be kind rewind? Ikke bli skremt av Jack Black på cast listen. har et par kompiser som syntes han kan bli litt vel flaky. + freedom Writers m/ Hilary Swank.( School of rock) Endret 3. august 2013 av ClarkGable Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Once upon A time in America Driver A place behind the pines Black Swan Requiem for A Dream American Beauty Moon Blade Runner Ichi The Killer Pulp Fiction Inglorious Basterds Django Unchained Battle Royale Hero House of the Flying Daggers crouching tiger hidden dragon Oldboy The Wrestler Donnie Darko Southland Tales Cloud Atlas a.i. artificial intelligence Barry Lyndon Orlando Clockwork Orange Double Indemnity Shogun Assasin Wild at Heart True Romance Shutter Thai The Ring jap The Thing Blue Velvet Mullholland Drive Lost Highway Rear Window Fight Club Se7en Platoon 2001 Braveheart V for Vendetta The Doors Walk the line Desperado Omen Gangs of New York Casablanca Bullet/rourke Angel Heart Nydelige filmet synes jeg. Redigeres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå