ClarkGable Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Hvilken av de Johan Falk filmene som er ute nå er best ? Har kun sett "Alla råns moder" Er på imdb watchlist nå. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Noen som kan anbefale meg en film som dreier seg om rasisme? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Ikke så ille film det nei, eller har du vell garantert sett American History X. Ellers kan du vell gå tilbake til røtterne og se The Birth of a Nation. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Støtter American History X. Fantastisk film. Lenke til kommentar
Nux Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg trenger en action/thriller film som vi "gutta" kan se på lerret. Men den må ikke være foor blodig, sånn at man kan se innvollene til folk, eller at hode faller av ...ol (slik dredd er) . Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Godt valg fra Mladic. Kanskje også Carlito`s Way (originalen). Lenke til kommentar
Nux Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 The Departed Uheldigvis har vi allerede sett departed. Flere tips hadde vært fint Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Eastern promises? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Uheldigvis har vi allerede sett departed. Flere tips hadde vært fint Du kan se originalen: Infernal Affairs eller så har vi: Collateral Training Day Lord of War The Town The Game Se7en Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Memento er bra. Det samme er The Prestige. Memento er bra. Det samme er The Prestige. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Tar gjerne i mot tips om filmer som handler om DDR eller 2. verdenskrig. Har sett bl.a. disse: Schindler's List Sophie Scholl - Die letzten Tage Der Untergang Defiance Stalingrad Das Boot U-571 The Pianist Valkyrie The Diary of Anne Frank Zwartboek Cross of Iron Inglourious Basterds Max Manus The Thin Red Line Eichmann Where Eagles Dare Letters From Iwo Jima Flags of Our Fathers Kelly's Heroes Saving Private Ryan Tora! Tora! Tora! Gjerne drama eller thriller. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Tar gjerne i mot tips om filmer som handler om DDR eller 2. verdenskrig. Har sett bl.a. disse: Schindler's List Sophie Scholl - Die letzten Tage Der Untergang Defiance Stalingrad Das Boot U-571 The Pianist Valkyrie The Diary of Anne Frank Zwartboek Cross of Iron Inglourious Basterds Max Manus The Thin Red Line Eichmann Where Eagles Dare Letters From Iwo Jima Flags of Our Fathers Kelly's Heroes Saving Private Ryan Tora! Tora! Tora! Gjerne drama eller thriller. "Die Fälscher" Falskmyntnerne i Sachsenhausen. Handler om de Jødene som produserte falske sedler, som skulle spres over Byer i England, for å skape inflasjon. Boka var veldig bra syntes jeg. Filmen ok. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Noen som kan anbefale meg en film som dreier seg om rasisme? A Time To Kill og Monster's Ball, begge to er knall filmer. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Noen som kan anbefale meg en film som dreier seg om rasisme? Django Unchained Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Ønsker abefalinger til franske filmer som er verdt å se? Los cronocrímenes (2007) Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Los cronocrímenes (2007) Jeg så denne med frøkna for en måneds tid tilbake, og den falt jævlig godt i smak. Jeg synes den var sykt fet. Ganske kompleks, men allikevel streit film. Anbefales så jævlig! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Tar gjerne i mot tips om filmer som handler om DDR eller 2. verdenskrig. To gode danske motstands filmer: Flammen & Citronen (2008) Hvidsten gruppen (2012) Enemy at the Gates (2001) Serien Band Of Brothers er også et must. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå