InsertNumLock Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Litt mindre kjent The Host The Andromeda Strain The Crazies 2010 Carriers The Stand The Quiet Earth Logan's Run Standard.. Waterworld The Road Children of Men I Am Legend Postman Mad Max The Book of Eli 28 Days Later Escape from L.A A.I. Artificial Intelligence War of the Worlds Dawn of the Dead Equilibrium Red Dawn Og om du ikke har spilt Last of Us enda, go for it! 2 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Og om du ikke har spilt Last of Us enda, go for it! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Litt mindre kjent The Host The Andromeda Strain The Crazies 2010 Carriers The Stand The Quiet Earth Logan's Run Standard.. Waterworld The Road Children of Men I Am Legend Postman Mad Max The Book of Eli 28 Days Later Escape from L.A A.I. Artificial Intelligence War of the Worlds Dawn of the Dead Equilibrium Red Dawn Og om du ikke har spilt Last of Us enda, go for it! Takk for forslag! "Carriers" og "The Stand" virket interessante! Litt morsomt at du nevner The Last of Us, grunnen til at jeg har lyst til å se film i denne sjangeren er fordi jeg har brukt helgen på å runde spillet Fantastisk! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Hehe, såpass ja. Regner med at du har sett dem før, men da er jo The Road, Children of Men og I Am Legend mitt i blinken. Forøvrig så kan jeg jo nevne at Logan's Run er en fantastisk herlig film. Storkoste meg. http://www.youtube.com/watch?v=4WUUnc1M0TA Endret 23. juni 2013 av Hille Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Så akkurat The Collection. Ingenting spesielt. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Bedre enn The Collector? Dårligere? Like god? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Har laget en liste over filmer jeg har lyst til å se, er det noen som kan si litt om filmene/hvor god den er? Listen: -This Means War (2012) Er noe som gjør at jeg ikke har lyst til å se den? -Freelancers (2012) Har sett litt av den, virket ikke veldig spennende? Litt skeptisk til 50 Cent. -Sweeney (2012) Vil se den pga. at Top Gear har hatt litt med bilscenen å gjøre. -Catch .44 (2011) Ser grei ut, men ikke så veldig fan av Bruce Willis... Synes det blir litt mye når han jogger rundt i helsetrøya og tar livet av folk -The Truth (2012) Ser helt grei ut, litt b-segment-ish? Ser også etter noen gode Colin Farrell filmer, gjerne action. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Har laget en liste over filmer jeg har lyst til å se, er det noen som kan si litt om filmene/hvor god den er? Ser også etter noen gode Colin Farrell filmer, gjerne action. Seven Psychopaths er kul. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Leter etter filmer som highlander etc. der det er personer som kan leve lenge eller evig, kan gjerne være vampyrfilmer men tror jeg har sett de fleste fra usa hvertfall. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Leter etter filmer som highlander etc. der det er personer som kan leve lenge eller evig, kan gjerne være vampyrfilmer men tror jeg har sett de fleste fra usa hvertfall. The Forsaken (2001)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Seven Psychopaths er kul. Takketakk, skal absolutt sjekkes ut! Lenke til kommentar
mariamn Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 NÅ TRENGER JEG DERES HJELP! Jeg har et prosjekt gående om å lage en video, som skal bli en film. Men jeg trenger filmer til videoen som tips. Temaet skal da være forbudt kjærlighet/farlig kjærlighet. Den skal handle om en badboy som finner seg ei snill jente, men er det noen av dere som vet om noen musikkvideoer, flimer eller trailere hvor en film handler om sånt. Den må være litt som denne, bare at dere må komme med enkelte klipp eller filmer som sagt: http://www.youtube.com/watch?v=rNZEbhtPDyI Akkurat slik skal den være, bare med andre skuespillere så klart! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jobber veldig mye natt i sommer, og er dødtid mellom 12 og 6 så vil ha noen filmer å se, helst thrillere/drama. Alle språk går. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Bedre enn The Collector? Dårligere? Like god? Dårligere. Lenke til kommentar
StrangeWorld Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Seven Psychopaths er kul. Og ikkje minst In Bruges, av same regissør. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Tips til et godt drama fra 2012-2013 som ikke er mainstream/oppskriftsmessig/blockbuster? Siste drama jeg ga 8/10 eller bedre: *Lincoln (2012) *Jagten (2012) *Shame (2011) Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Jeg likte Dans la maison (2012) veldig. Men er kanskje mer en thriller Endret 11. juli 2013 av MKej Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Tips til et godt drama fra 2012-2013 som ikke er mainstream/oppskriftsmessig/blockbuster? Siste drama jeg ga 8/10 eller bedre: *Lincoln (2012) *Jagten (2012) *Shame (2011) Beasts of the southern wild(2012) syntes jeg var bra. Sør-Amerikansk. Definitivt ikke mainstream drama. Jeg likte også Shame og Jagten. Får vel sjekke ut Lincoln også. Daniel Day Lewis har hatt noen bra roller opp gjennom. Endret 11. juli 2013 av ClarkGable Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Hvilken av de Johan Falk filmene som er ute nå er best ? Har kun sett "Alla råns moder" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå