""" Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Escape From New York er jo tidenes, og de franske filmene District 13 og oppfølgeren District 13: Ultimatum er jævlig underholdende. 1 Lenke til kommentar
OPL Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Escape From New York er jo tidenes, og de franske filmene District 13 og oppfølgeren District 13: Ultimatum er jævlig underholdende. Viste ikke at district 13 hadde en oppfølger takk for den 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Blir vel en smakssak det. Skal sjekke de ut. Så Jason Statham er med i begge, akkurat han takler jeg ikke.. Liker forresten heller ikke særlig gamle filmer (ikke at de var gamle de du sendte). Uansett, takk for tips! Statham har jo tatt noen skuespiller valg som jeg selv ikke er stor fan av, etter at han spilte i de to nevnte filmene til Guy R. Bl.a. Expendables og Transporter. Men han er utrolig bra i Snatch. Irriterende at bra skuespillere ødelegger navnet sitt, med å være ukritisk til egne jobb valg. Bare se på Steve Martin, Det er vel knapt noen under 30 som ser på han som en av eliten i humor bransjen. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Noen som kan anbefale noe lignende filmer som The Condemned med Steve Austin? Bare å ramse opp, sikkert endel jeg ikke har sett 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Har sett på serien Arrow i det siste, og er i ett litt sånn Superhelt-modus Finnes det noen andre filmer enn de Avengers filmene og de som leder opp til den, som har superhelter? Synes både DC og Marvel sitt univers er dritkult, og digger serier/filmer med gode skurker og sånt Noen å anbefale? Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Har sett på serien Arrow i det siste, og er i ett litt sånn Superhelt-modus Finnes det noen andre filmer enn de Avengers filmene og de som leder opp til den, som har superhelter? Synes både DC og Marvel sitt univers er dritkult, og digger serier/filmer med gode skurker og sånt Noen å anbefale? Sherlock (serien) eller Sherlock Holmes 1&2 ikke akkurat superhelter men de er sånn som redder byen på en måte the amazing spiderman iron man 3 (på kino) så kommer snart thor 2 bare søk på google da Endret 2. mai 2013 av Lars26 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Har sett på serien Arrow i det siste, og er i ett litt sånn Superhelt-modus Finnes det noen andre filmer enn de Avengers filmene og de som leder opp til den, som har superhelter? Synes både DC og Marvel sitt univers er dritkult, og digger serier/filmer med gode skurker og sånt Noen å anbefale? Dredd. ikke helt superhelt , men jeg tror du vil like den likevel. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Har sett på serien Arrow i det siste, og er i ett litt sånn Superhelt-modus Finnes det noen andre filmer enn de Avengers filmene og de som leder opp til den, som har superhelter? Synes både DC og Marvel sitt univers er dritkult, og digger serier/filmer med gode skurker og sånt Noen å anbefale? Green Lantern. Yes, I said it Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg endte opp med The Amazing Spiderman... Kan si jeg angret! >< Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 skulle sett Dredd istedet Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Dredd er fantastisk, popcornunderholding av høy kvalitet. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg endte opp med The Amazing Spiderman... Kan si jeg angret! >< Hulk, fra 2005. Eric Bana, Jennifer Connelly, Nick Nolte. Er den beste av Hulk filmene i allefall. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hulk, fra 2005. Eric Bana, Jennifer Connelly, Nick Nolte. Er den beste av Hulk filmene i allefall. Helt enig! Edward Norton er ikke bra Han i Avengers er kul da! Ellers blir det Dredd eller Green Lantern, selv om jeg er veeeldig skeptisk til den siste Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hulk er fra 2003. Forferdelig film. Se helle Lou Ferrigno-Hulk. Denne serien er det som duger. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Helt enig! Edward Norton er ikke bra Han i Avengers er kul da! Ellers blir det Dredd eller Green Lantern, selv om jeg er veeeldig skeptisk til den siste Green Lantern skuffet. Hva med den fantastiske superman 3.Med Christopher Reeve, Richard Pryor, 1983. Hulk er fra 2003. Forferdelig film. Se helle Lou Ferrigno-Hulk. Denne serien er det som duger. Det var det gitt. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Green Lantern skuffet. Hva med den fantastiske superman 3.Med Christopher Reeve, Richard Pryor, 1983. Lantern er litt skuffende, men for min del så er selv de dårlige superhelt filmene meget underholdene og verdt å se. Som du sier Superman 3 er jo kul, har sett 4eren også flere ganger, selv om dette helt klart er den dårligste. Den flyvende intro teksten i 4eren er elendig å virker sykt billig laget. Endret 3. mai 2013 av Cortese Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Noen som har tips om sci fiction/action filmer for 15 åringer? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Noen som har tips om sci fiction/action filmer for 15 åringer? Starship Troopers kanskje. Lost in space. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Minority Report, I Robot, The Matrix, District 9 (eller har denne 18?) Endret 22. mai 2013 av mushi 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Hvis du følger med på Castle eller Suits, bør du få med deg Firefly(serien) og Serenity. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå