Kakebakelate Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Kan jo også sjekke ut Dark City, kom vell ut i 1999 eller noe. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Ferdig med for ikke veldig lenge siden, fantastisk serie Sluttet litt meh, men dæven, der satt jeg klistra Vet noen forresten om Battlestar Galactica; Blood & Chrome er bra? Evt blir en serie etterhvert? Den er jo merket med det på IMDB, men virker som at det er en film.. blood and chroma, va ikke helt bra, litt skuffa men du kan selv se den og si hva du syns om den Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Terminator serien var faktisk sykt bra men helt tragisk at den ble kansellert. Det er umulig å si seg uenig i dette. Dødskul serie! Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Skal se film i kveld med kjæresten min og en venninne av henne, regner med at det blir litt prating underveis så trenger tips til en typisk popcorn film som alle kan like, noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Our Idiot Brother (2011) En komediefilm om en dum (obvious) bror som ødelegger for alle andre. Hovedpersonen er dumsnill og gjør alt for å gjøre alle rundt seg glade. 1 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Kunne trengt et par filmanbefalinger! Jeg liker action og thrillere. Filmer jeg liker er blant annet: Taken 1 & 2, Enemy of the State, The departed, Miami Vice, Snikskytter, Dejavu osv. Altså filmer som har en viss mening og ikke bare "idiot-action", men som samtidig er lette å følge med på, og man ikke trenger å tenke altfor mye. Likte forsåvidt også Shutter Island.. Skuespillere jeg har spesielt sansen for: Will Smith, Colin Farrell, Mark Wahlberg. Endret 19. april 2013 av Rotaderp Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 miami vice er megadårlig sjekk snatch og lock stock two smokin barrels Lenke til kommentar
xelp Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) miami vice er megadårlig sjekk snatch og lock stock two smokin barrels Blir vel en smakssak det. Skal sjekke de ut. Så Jason Statham er med i begge, akkurat han takler jeg ikke.. Liker forresten heller ikke særlig gamle filmer (ikke at de var gamle de du sendte). Uansett, takk for tips! Endret 19. april 2013 av Rotaderp Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Blir vel en smakssak det. Skal sjekke de ut. Så Jason Statham er med i begge, akkurat han takler jeg ikke.. Liker forresten heller ikke særlig gamle filmer (ikke at de var gamle de du sendte). Uansett, takk for tips! Du kan sjekke ut den koreanske filmen "The Man from Nowhere". Filmen har bra slåsskoreografi, men plottet er litt tynt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) das boot er en jævla spennende film du kan jo også sjekke ut the chaser, i saw the devil og a bittersweet life Endret 19. april 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Du kan sjekke ut den koreanske filmen "The Man from Nowhere". Filmen har bra slåsskoreografi, men plottet er litt tynt. Jeg synes The Man from Nowhere var en aldeles glimrende film. Plottet, tja, nja, nei. Jeg syns det er en koreansk "Taken" Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Joa. Var det noen som skjønte hvorfor han ene, med den lille kniven, snakket amerikansk? Er Apocalypto (2006) en film som anbefales å se? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 den er fin visuelt. se den på bluray og den er grei sånn ellers Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Joa. Var det noen som skjønte hvorfor han ene, med den lille kniven, snakket amerikansk? Er Apocalypto (2006) en film som anbefales å se? Han var visst thai spesialstyrke eller noe sånt Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg liker action og thrillere. Buried var både kul og spennende. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Blir vel en smakssak det. Skal sjekke de ut. Så Jason Statham er med i begge, akkurat han takler jeg ikke.. Liker forresten heller ikke særlig gamle filmer (ikke at de var gamle de du sendte). Uansett, takk for tips! Joy Ride (2001) er faktisk en av mine favoritter av en eller annen grunn, aner ikke hvor mange ganger jeg har sett den. Fantastisk underholdene thriller. 1 Lenke til kommentar
OPL Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Fikk lyst til å se noen (post) apokalyptiske filmer men tror jeg har sett de fleste fra usa, er det noen bra slike filmer fra andre land ? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Fikk lyst til å se noen (post) apokalyptiske filmer men tror jeg har sett de fleste fra usa, er det noen bra slike filmer fra andre land ? Lettere å gi tips hvis du kan si hvilke spesifikke filmer du har sett. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Lettere å gi tips hvis du kan si hvilke spesifikke filmer du har sett. Blade runnerMad Max I am legend wateroworld Book of eli 12 monkeys 28 days/weeks later The road Og en del andre jeg ikke husker akkurat nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå