Anonym259235 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) er det noen som kan gi meg et tips på en komedie film som man ler seg helseløs av? jeg har sett alle komedie filmene som er på denne og forrige side. er litt overasket over at det ikke finnes flere gode komedie filmer Husker jeg lo noe jævlig av Harold and Kumar filmene sist jeg så de. Klokka var 6 om morgenen og jeg var overtrøtt til tusen, men fortsatt. Sjekk dem ut om du ikke har sett de allerede. Endret 28. mars 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Tips til bra dokumentarer? Disse er allerede i watchlisten min: Tyson Vals med Bashir Into the Abyss Inside Job Zeitgeist Biggie and Tupac Gumball 3000: 6 Days in May Tupac: Resurrection Fade to Black Marley Eminem: Behind the Mask Bully Sicko Side by Side Where in the World Is Osama Bin Laden? The Simpsons 20th Anniversary Special: In 3-D! On Ice! Freakonomics A Day in the Life Comic-Con Episode IV: A Fan's Hope This Film Is Not Yet Rated Food, Inc. Capitalism: A Love Story American Movie Enron: The Smartest Guys in the Room En ubehagelig sannhet $ellebrity Senna Chasing Ghosts: Beyond the Arcade Jiro Dreams of Sushi Life in a Day Home Touching the Void We Are Legion: The Story of the Hacktivists Not Quite Hollywood: The Wild, Untold Story of Ozploitation! Happy Man on Wire The Art of Flight The Wild and Wonderful Whites of West Virginia Reincarnated Paradise Lost: The Child Murders at Robin Hood Hills West of Memphis The Ambassador Earth 2100 The Imposter Nuit et brouillard Waco: The Rules of Engagement The Cove Dear Zachary: A Letter to a Son About His Father Encounters at the End of the World Being Elmo: A Puppeteer's Journey Ceský sen Word Wars Woodstock The Ku Klux Klan: A Secret History KKK: Inside American Terror Earthlings Who Killed the Electric Car? Room 237 Og dette er noen av de jeg har sett (de jeg kommer på): Apocalypse - La 2ème guerre mondiale Best Worst Movie Indie Game: The Movie The Road to Guantanamo How It's Made Super High Me Bowling for Columbine Fahrenheit 9/11 The King of Kong The Greatest Movie Ever Sold Catfish Exit Through the Gift Shop Super Size Me 50 Cent: The New Breed World's Greatest Bar Bets 99% ærlig Endret 28. mars 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 F For Fake og Capturing the Friedmans anbefales. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 er det noen som kan gi meg et tips på en komedie film som man ler seg helseløs av? jeg har sett alle komedie filmene som er på denne og forrige side. er litt overasket over at det ikke finnes flere gode komedie filmer Sherlock jr. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Takk for tips, skal sjekke de ut. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Har nå i påsken sett Running Scared og Taken og likte begge filmene meget godt. Har dere noe å annbefale som er innenfor samme sjanger? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Har nå i påsken sett Running Scared og Taken og likte begge filmene meget godt. Har dere noe å annbefale som er innenfor samme sjanger? Law abiding citizen The next three days Shooter Og kanskje Jason Bourne filmene? Fant en liste her: http://www.rottentomatoes.com/m/taken/movies_like_taken/ Endret 31. mars 2013 av mushi Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Law abiding citizen The next three days Shooter Og kanskje Jason Bourne filmene? Fant en liste her: http://www.rottentom...ies_like_taken/ Tusen takk Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Synes du skal sjekke ut de tre Evil Dead-filmene og Braindead uansett. Klassikere som fremdeles gruser, og de er selvfølgelig latterlig mye bedre enn Tucker & Dale VS Evil. Evil dead og braindead er gull! det kommer visst en nyinspilling av evil dead, har ikke troa. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Tips til bra dokumentarer? Undefeated (2011) Meget bra. Vant Oscar i fjor Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Kult. Skal sjekkes ut, takker. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Har nå i påsken sett Running Scared og Taken og likte begge filmene meget godt. Har dere noe å annbefale som er innenfor samme sjanger? Memento Kiss Kiss, Bang Bang Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Steike, Roy Andersson er meget bra har jeg funnet ut i løpet av de siste to dagene. Sånger från andra våningen http://www.imdb.com/title/tt0120263/ Du Levande: http://www.imdb.com/title/tt0445336/ Symbolske, absurde, stilistiske filmer som krever tolkning. Men begge anbefales sterkt. Endret 5. april 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Jeg anbefaler The Great Dictator. Pensumfilm. Hvorfor anbefaler du denne filmen? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Nettopp sett Hatchi: A Dogs Tale. Trenger flere filmer som får meg til å grine uten å være deprimerende. Feel good grinefilmer altså. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Nettopp sett Hatchi: A Dogs Tale. Trenger flere filmer som får meg til å grine uten å være deprimerende. Feel good grinefilmer altså. Marley & me Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) CINEMA PARADISO du kan godt se den lengste versjonen soudtracket er også flott, laget av sjølveste ennio morricone Endret 6. april 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Marley & Me har jeg lenge tenkt å se. Men takk for forslaget! CINEMA PARADISO? Seff skal jeg se en lengste versjonen, hva tror du om meg Endret 6. april 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Tips til bra, spennende filmer? Thriller, skrekk, samma det. Men ikke med jumpscares, heller spennende pga. atmosfære/stemning, slik som The Shining, eller rett og slett en spennende historie. Eller bra psykologiske thrillere, slik som Babycall eller The Machinist? Endret 7. april 2013 av Banksy Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Les Diaboliques, Rear window, El secreto de sus ojos, Pusher, Le salaire de la peur, LA confidential, Double indemnity, M, Salinui chueok, The Game og Cronicas. Horrorkomedier: Tucker and Dale vs evil, Zombieland og Shaun of the dead. Endret 7. april 2013 av glennandre 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå