NyttVisningsnavn Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Mener å ha sett den på Netflix også. Er den ubehagelig? Har ikke sett den selv. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Mener å ha sett den på Netflix også. Er den ubehagelig? Har ikke sett den selv. Med høy god lyd, ja. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Mener å ha sett den på Netflix også. Er den ubehagelig? Har ikke sett den selv. Jeg tror ikke den er på norsk Netflix hvertfall. Om den er ubehagelig eller ikke kommer jo an på hvem du spør. Jeg synes ikke den var ubehagelig, snarere tvert imot, men den er nok ikke for alle. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg tror ikke den er på norsk Netflix hvertfall. Om den er ubehagelig eller ikke kommer jo an på hvem du spør. Jeg synes ikke den var ubehagelig, snarere tvert imot, men den er nok ikke for alle. Veldig spesiell film, mener å huske opening sequencen var helt syk. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Fant den i det amerikanske utvalget. Står at den er tilgjengelig fram til 25. januar. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Exorcist, The Omen, Constantine, Emily Rose osv. Jeg digger dem. Vet dere om noen andre religiøse eller kristne skrekkfilmer? Har dere favoritter? Bildet under viser "Sinister" som blir sluppet ut i Mars og er regissert av mannen bak Emily Rose og The Day The Earth Stood Still, gi applaus for Scott Derrickson (som ikke er her) Endret 18. januar 2013 av Epic Score Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Rosemary's Baby, The Prophecy, Seven, The Wicker Man, Djevelens Advokat... 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 På jakt etter gamle filmer som handler om 2. Verdenskrig. F.eks Where Eagles Dare *bump* Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) *bump* -The Dirty Dozen (1967) -Kelly's Heroes (1970) -The Great Escape (1963) -The Bridge on the River Kwai (1957) The Guns of Navarone (1961) og Stalingrad (1993) syns ikke jeg er så bra, men de er annerkjent for å være gode WWII filmer. Andre kjente jeg ikke har sett: -The Devil's Brigade (1968) -The Inglorious Bastards (1978) aka. Quel maledetto treno blindato Sjekk gjerne også The Mercenaries (1968) aka. Dark of the Sun selv om den ikke er WWII så er nazi-folk involvert. Endret 18. januar 2013 av Venerable 1 Lenke til kommentar
Gud_vår_Far Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Priest, The shrine, og mye andre kristne skrekkfilmer. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Hei! Er det noen som kan anbefale noen filmer, helst action med solide slossescener? Gjerne scener som scena med Jason Statham i The Expendables, på basketballbanen. Selve historien er ikke så viktig. The Raid: Redemption likte jeg godt, Shoot 'em Up også. Gjerne noe lignende. Både med og uten våpen. Takker på forhånd for svar. https://www.youtube.com/watch?v=XGG7Qt_pEBY Endret 26. januar 2013 av notalive Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Tips til bra dokumentarer om motorsykkelgjenger (som Hell's Angels og Bandidos)? Gjerne nordiske, men andre nasjonaliteter funker også fint. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hei! Er det noen som kan anbefale noen filmer, helst action med solide slossescener? Gjerne scener som scena med Jason Statham i The Expendables, på basketballbanen. Selve historien er ikke så viktig. The Raid: Redemption likte jeg godt, Shoot 'em Up også. Gjerne noe lignende. Både med og uten våpen. -Crows Zero (2007) Se trailer her, er bare dårlige versjoner på youtube: http://www.nipponcin...lers/crows-zero -Ong-bak (2003) -Taken (2008) Tips til bra dokumentarer om motorsykkelgjenger (som Hell's Angels og Bandidos)? Gjerne nordiske, men andre nasjonaliteter funker også fint. NRK Brennpunkt hadde en del fokus på Hell's Angels for noen år tilbake. Laget et par greie reportasjer på i hvert fall godt over 1 time til sammen. Husker ikke helt. Du finner de nok her: http://www.nrk.no/br...t/broderskapet/ Lenke til kommentar
notalive Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Takker for tipsene, Taken og Taken 2 så jeg for ikke mange ukene siden, likte første best, men begge to verdt tiden. Skal se om jeg får tak i de to andre der. Linken din fungerte ikke, men fant et par videoer på youtube, og den ser midt i blinken ut. Samme med Ong-Bak. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) The Reaping (2007) er en skrekkfilm med utgangspunkt i de ti bibelske landeplager. Edit: Kan jo dra med et par til når jeg først poster. End of Days (1999), en film med Arnold vs alt faen. Også kan jeg jo nevne en film som i tillegg til å være en skrekkfilm med bibelske undertoner også er en fantastisk bra film, Roman Polanskis Rosemary's Baby (1968) må sees. Endret 27. januar 2013 av Labraxas Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 The Reaping synes jeg var en ganske kjip affære, men Rosemary's Baby er en fantastisk film. Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Ungdomsmijø som "disturbia (2007)"? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Ungdomsmijø som "disturbia (2007)"? Jennifer's Body? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå