multisync Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Tips til film i samme stil som "The Song of Lunch"? Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 noen som har en viss oversikt over hva som finnes på netflix? noe film noir eller neo noir der? og gjerne post apocalyptiske filmer? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Beste oversikten jeg har funnet til nå: All Netflix.no movies on iCM Lists Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Så God Bless America (2011) igår, den var ganske interresant, noen som har flere mørke komedier å anbefale? (Har forsåvidt spurt om det før, men ser etter fler) Er In Bruges bra? Mildt sagt jævlig bra. IMO beste filmen til Farrell, helt råe karakterer. Takk for tips, den var dritbra! På starten var jeg redd det skulle være en platt romantisk komedie, men så viste det seg å være en herlig bekmørk komedie som bare ble bedre og bedre. Flere mørke komedier som anbefales? Burn After Reading er en av mine favoritter, vet ikke om den passer til alle da. Det meste av Coen-brødrene er vel egentlig mørke komedier, Fargo, Big Lebowski, A Serious Man etc. Before the Devil Knows You're Dead og Very Bad Things er et par jeg likte godt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 american psycho husker egentlig ikke om ichi the killer var mørk komedie Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Filmer med tidsreisning som tema? Gjerne mer i retning drama og mindre i retning action. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Filmer med tidsreisning som tema? Gjerne mer i retning drama og mindre i retning action. Kan være litt vanskelig å få tak i, men Summer Time Machine Blues (2005)! - http://www.imdb.com/title/tt0498567 Fantastisk tidsreisefilm med godt utviklet tidsreise logikk og med fascinerende twister. En av mine favorittkomedier og en dødsbra "hangout" film som Tarantino kaller det. http://www.youtube.com/watch?v=d5V0SfPk_n4 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Tips til bra "heist"-filmer? Lignende The Bank Job (2008) og The Italian Job (2003). Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 The Town? Så God Bless America (2011) igår, den var ganske interresant, noen som har flere mørke komedier å anbefale? (Har forsåvidt spurt om det før, men ser etter fler) Takk for tips, den var dritbra! På starten var jeg redd det skulle være en platt romantisk komedie, men så viste det seg å være en herlig bekmørk komedie som bare ble bedre og bedre. Flere mørke komedier som anbefales? Burn after reading (2008) Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 The Town? Har sett den, og digger den. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Heat har du vel sett ? Bra "heist"-filmer er dessverre mangelvare. Sjekk ut Nokas og den norske tv-serien Ran. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Ocean's har du vel sett? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Teller Heat som en heist-film? Og Inside Man. Edit: Nokas er absolutt verdt å få med seg. Endret 9. januar 2013 av Coffey Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Noen tips til filmer lignende 21 og Good will hunting? hjelp? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Heat har jeg sett, fantastisk fet film. Nokas er også sett, også veldig bra. Inside Man, også sett. Ocean's skal sjekkes ut, samt serien Ran. Takk for tips! Lenke til kommentar
Slim Shady Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 noen bra filmer som handler om ungdommer som driver med kriminelle ting og sånt?! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 noen bra filmer som handler om ungdommer som driver med kriminelle ting og sånt?! Made in Britain er veldig bra. Kidulthood og Adulthood er også ganske fete. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 hjelp? Dead Poets Society. noen bra filmer som handler om ungdommer som driver med kriminelle ting og sånt?! City of God. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 På jakt etter gamle filmer som handler om 2. Verdenskrig. F.eks Where Eagles Dare Lenke til kommentar
Gud_vår_Far Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 tips til bra kristne filmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå