Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så God Bless America (2011) igår, den var ganske interresant, noen som har flere mørke komedier å anbefale?

(Har forsåvidt spurt om det før, men ser etter fler)

Er In Bruges bra?

Mildt sagt jævlig bra. IMO beste filmen til Farrell, helt råe karakterer.

Takk for tips, den var dritbra!

På starten var jeg redd det skulle være en platt romantisk komedie, men så viste det seg å være en herlig bekmørk komedie som bare ble bedre og bedre.

Flere mørke komedier som anbefales?

Burn After Reading er en av mine favoritter, vet ikke om den passer til alle da. Det meste av Coen-brødrene er vel egentlig mørke komedier, Fargo, Big Lebowski, A Serious Man etc.

Before the Devil Knows You're Dead og Very Bad Things er et par jeg likte godt.

Lenke til kommentar

Filmer med tidsreisning som tema? Gjerne mer i retning drama og mindre i retning action.

Kan være litt vanskelig å få tak i, men Summer Time Machine Blues (2005)! - http://www.imdb.com/title/tt0498567

Fantastisk tidsreisefilm med godt utviklet tidsreise logikk og med fascinerende twister. En av mine favorittkomedier og en dødsbra "hangout" film som Tarantino kaller det.

http://www.youtube.com/watch?v=d5V0SfPk_n4

• Liker 1
Lenke til kommentar

The Town?

Så God Bless America (2011) igår, den var ganske interresant, noen som har flere mørke komedier å anbefale?

(Har forsåvidt spurt om det før, men ser etter fler)

Takk for tips, den var dritbra!

På starten var jeg redd det skulle være en platt romantisk komedie, men så viste det seg å være en herlig bekmørk komedie som bare ble bedre og bedre.

Flere mørke komedier som anbefales?

Burn after reading (2008)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...