Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ligger med feber, trenger en lett komedie, gjerne litt grov humor, som ligger på Netflix. Har norsk og amerikansk Netflix.

Støtter den :)

Vet ikke hvilke filmer netflix tilbyr, på hjemmesiden får jeg bare se litt av utvalget. Hvor jeg vil påstå at Waiting... (2005/I) er den beste av veldig enkle komedier.

 

Ellers er en annen Ryan Reynolds film også veldig god, om ikke bedre. The Proposal (2009/I). Vet ikke om den er å finne på netflix. Den er mer romantisk komedie, noe jeg egentlig ikke liker i hele tatt. Men denne funker faktisk svært godt.

 

Andre på topplisten min:

The School of Rock (2003)

Office Space (1999)

Groundhog Day (1993)

Death at a Funeral (2007) - IKKE den amerikanske remaken fra 2010 hvor alle skuespillerne er svarte.

A Fish Called Wanda (1988)

Trading Places (1983)

Old School (2003)

Airplane! (1980)

Tucker and Dale vs Evil (2010)

Caddyshack (1980)

Accepted (2006)

Grandma's Boy (2006)

My Cousin Vinny (1992)

Planes, Trains & Automobiles (1987)

The Ref (1994)

Endret av Venerable
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takker for gode tips. Endte opp med noen Eastbound and Down-episoder.

Kommer nok til å se en film etter Tour de Ski og FA-Cupen.

 

Har dessverre sett den amerikanske versjonen av Death at a funeral. Lastet den ned på Viaplay, hvor det stod at det var den engelske, årstall og skuespillere var riktig. Men når jeg startet filmen, var det den amerikanske. Håper den engelske er bedre.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg så filmen "Starstruck" i dag, og synes den var kjempesøt! Derfor lurer jeg på om det finnes flere slike filmer der en vanlig person møter en kjendis og de blir venner/kjærester eller lignende? Har også sett "Notting Hill" og den falt også i smak! (-:

 

Tips mottas med takk! (-:

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...