Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leser du ikke mini-anmeldelsestråden?

Jeg synes Super er kjempebra (8/10), og Kick-Ass enda bedre (9/10). Jeg likte også Defendor (7/10). Har også greit troa på Special. Sikkert dårligere enn de andre, men sikkert underholdende uansett.

Lenke til kommentar

Jeg ser etter filmer med et veldig spesifikt tema. Litt tøffe karer som prøver å distansere seg fra et tidligere liv som "badass" og som blir tvunget tilbake i gamle spor igjen. Ala The man from nowhere, Drive, A history of violence og For en neve dollar.

Digger slike filmer selv, men jeg tror tingen som interesserer meg ikke er fullt så spesifikk. Det at en person er veldig veldig dyktig og kan eie hvem som helst. Men ikke har lyst å bruke det. Det er egentlig nok. Tror ikke fortiden er så viktig for meg og jeg foretrekker nok at denne hovedpersonen er veldig snill og god, ikke kriminell. F.eks Princess Mononoke (1996), Once Upon a Time in China (1991) (+ oppfølgeren) og Redbelt (2008) har jeg lyst å nevne, men... Jeg skal prøve å begrense meg :)

-Evil (2003) (aka. Ondskan)

-Open Range (2003) Hvis du kan kalle Kevin Costner for "badass"...

Merkelig, har nå gått gjennom 6-700 av mine favorittfilmer og de 2 var de eneste jeg fant.

Edit: Unforgiven (1992) kan kanskje også nevnes. Men jeg er ikke så fan av den selv.

Endret av Venerable
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den passer ikke helt med de andre filmene som er nevnt, men kom på Red. Overraskende gjennomført og underholdende popcornaction med god humor. When his peaceful life is threatened by a high-tech assassin, former black-ops agent Frank Moses reassembles his old team in a last ditch effort to survive and uncover his assailants.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Begge "Arn" filmene, ganske kule fighting scener og "Troya", "Kingdom of heaven", "The assassination of Jesse James"

Sett begge Arn filmene og alle de andre bortsett fra the assasssination of Jesse James men har hørt den er bra og skal sjekke den ut :)

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

God søndagskveld dere :)

Er det noen her inne som kanskje kan hjelpe meg, med en nisje preferanse jeg har?

Filmer som " A beautiful mind" og " the social network" ser vi mye handling som foregår på prestisjetunge universiteter, og hovedpersoner som lykkes stort i deres respektive felt.

Jeg ønsker filmer ala dette, hvor fokuset ligger på de to punktene jeg beskrev over. Håper dere vet om noen slike! :)

Lenke til kommentar

God søndagskveld dere :)

Er det noen her inne som kanskje kan hjelpe meg, med en nisje preferanse jeg har?

Filmer som " A beautiful mind" og " the social network" ser vi mye handling som foregår på prestisjetunge universiteter, og hovedpersoner som lykkes stort i deres respektive felt.

Jeg ønsker filmer ala dette, hvor fokuset ligger på de to punktene jeg beskrev over. Håper dere vet om noen slike! :)

-Good Will Hunting (1997)

Og kanskje Real Genius (1985), men det er mer en tullekomedie.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

-Good Will Hunting (1997)

Og kanskje Real Genius (1985), men det er mer en tullekomedie.

Takk takk takk takk!!! Good will hunting er akkurat det jeg lette etter. er 30 minutter ute i filmen nå, men dette er akkurat up my street. perfekt

Endret av Slettet+8723
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...