C.. Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Skulle gjerne hatt noen tips til ordentlig gode Action filmer, noe lignende Expendables og Warrior Samtidig tips til gode komedier og der liker jeg vel egentlig alt, men collage filmer er alltids morsomt! Endret 30. november 2012 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Tips til kule WWII filmer? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Kelly's heroes Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Skulle gjerne hatt noen tips til ordentlig gode Action filmer, noe lignende Expendables og Warrior Samtidig tips til gode komedier og der liker jeg vel egentlig alt, men collage filmer er alltids morsomt! Komedier Superbad The 40 years old virgin get him to the greek the dictator american pie filmene the big lebowski horrible bosses action; die hard filmene crank the mechanic killer elite safe the departed the avengers batman filmene inception snatch the town ip man filmene ronin thor iron man 1,2 captain america mission impossible sherlock holmes the raid redemption 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Kelly's heroes Skal sjekkes ut, takk. Noen fler? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Skulle gjerne hatt noen tips til ordentlig gode Action filmer, noe lignende Expendables og Warrior Samtidig tips til gode komedier og der liker jeg vel egentlig alt, men collage filmer er alltids morsomt! Hvis du ikke har sett Project X enda, så er den en ok komedie å se. Er ikke college, men high school, noe allá Superbad. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Project X støttes, den er dritkul. 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Komedier Superbad The 40 years old virgin get him to the greek the dictator american pie filmene the big lebowski horrible bosses action; die hard filmene crank the mechanic killer elite safe the departed the avengers batman filmene inception snatch the town ip man filmene ronin thor iron man 1,2 captain america mission impossible sherlock holmes the raid redemption Var en god del på listene du skrev ned der jeg ikke har sett, takk! Hvis du ikke har sett Project X enda, så er den en ok komedie å se. Er ikke college, men high school, noe allá Superbad. Har sett Project X, syntes den var veldig bra Men har ikke sett Superbad så skal se den med en anledning. Endret 2. desember 2012 av ChristofferRudi 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Var en god del på listene du skrev ned der jeg ikke har sett, takk! Har sett Project X, syntes den var veldig bra Men har ikke sett Superbad så skal se den med en anledning. Superbad er faktisk veldig morsom den også. Og ifra den listen du fikk, så anbefaler jeg deg å starte på IP Man filmene, de er fantastiske. Det er kampsport film på sitt beste, etter min mening. Det handler om historien til lærermesteren til Bruce Lee. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) IP man støttes, fantastiske filmer. Endret 2. desember 2012 av Muffinss Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Tips til kule WWII filmer? Så nettopp de røde enge. Synes den var dritbra http://www.icheckmovies.com/movies/de+rode+enge/ Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Kult, skal sjekke den ut. Takk for tips. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Finnes det forresten noen bra filmer om Berlinmuren? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Das Leben der Anderen er jo en veldig god film. 1 Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 the raid redemption Så trailern til denne for litt siden, takk for påminnelsen, for den var dritbra Meget bra koreografert action. Bra soundtrack òg. http://www.imdb.com/title/tt1899353/ Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Das Leben der Anderen er jo en veldig god film. Takk, skal sjekke den ut. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Tips til filmer lignende 30 Minutes or Less, Superbad, Pineapple Express, Zombieland? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Noen som har noen anbefalinger når det gjelder filmer om backpacing/reise? Har sett Into The Wild, for en fantastisk bra film. Jeg elsker den. I går så jeg "The Beach" fordi jeg har vært på den øya, men aldri sett filmen, så var litt morro. Var ikke noe spesielt bra film, men jeg kjente på det livet igjen, ut å reise. Noen anbefalinger? Gjerne i Asia.. Har googlet litt, men finner ikke så mye. Kanskje noen av dere vet om noen gode? eller trenger ikke være så gode, men bare det jeg fortalte om nå...^^ Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Finnes det forresten noen bra filmer om Berlinmuren? http://www.youtube.com/watch?v=LTWEh2mcdsg 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ah, MacGyver. Så komisk dårlig at det blir underholdende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå