Spetz Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg er også ute etter en film som handler om en båt som går under, ubåt som synker, fly som har krasjet på en øde øy etc. Poseidon Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Begynte å se på den i stad, enig i at Pacino var god i den, men filmen var ikke akkurat min type film, litt mer action/komedie fyr. Satt heller på welcome to the jungle, koser meg jeg Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hei.. Jeg har nettopp sett "The Patriot" Og lurte på om det fantes flere sånne filmer? Som er om krigen rundt 1700 - tallet smile.gif Takk for svar.. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Hva med Den Siste Mohikaner? (Last of the Mohicans) EDIT: En oversett perle spør du meg. Endret 19. april 2009 av LyleScott Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Uten og ha sett den så nevner jeg Braveheart. Tror jeg skal se denne i morgen! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Braveheart er fra 1200-1300-tallet, ikke helt riktig etter TehJørans kriterier. Men men. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Har ikke sett den enda. Men han hadde nok likt den også da, om han ikke har sett den fra før. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Selv om denne filmen er fra borgerkrigen i USA (mao. 1861-1865), så er dette en meget bra film (og i mine øyne langt bedre enn The Patriot); Glory Går også godt for anbefalingen på The Last of the Mohicans! (Men så snakker vi om Daniel Day-Lewis da... ) Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Så role models i stad, haha artig film. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Så role models i stad, haha artig film. Feil tråd? Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Takker for feel-god film tips. Noterte meg: Almost Famous Little miss sunshine Garden State Juno The Pursuit of Happyness Le Fabulex Destin Amelie Poulain Across the univers Skal sjekke de ut. Endret 19. april 2009 av Gaut1 Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Uten og ha sett den så nevner jeg Braveheart. Tror jeg skal se denne i morgen! Har nok desverre sett den ja.. en nydelig film spør du meg Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Takker for feel-god film tips. Noterte meg: Almost Famous Little miss sunshine Garden State Juno The Pursuit of Happyness Le Fabulex Destin Amelie Poulain Across the univers Skal sjekke de ut. Shawshank Redemption må du legge til The Pursuit of Happyness som CCola anbefaler, fantastisk film. Tror snart jeg må ha en rewatch på den. Uten og ha sett den så nevner jeg Braveheart. Tror jeg skal se denne i morgen! Har nok desverre sett den ja.. en nydelig film spør du meg Tenkte meg det Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kan noen anbefale filmer som omhandler personlige verdier som etiske/moralske og ideologiske/politiske verdier? Jeg skal skrive en oppgave om hvilke verdier vi verdsetter høyest og hvordan og da trenger jeg en film å henge dette på. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Siden det er din oppgave, så burde du jo finne ut av det selv. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Haha, han spør jo etter en film som kan hjelpe han med å starte oppgaven. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Haha, han spør jo etter en film som kan hjelpe han med å starte oppgaven. Haha, ja! Å siden det er hans egen oppgave og han skal jobbe med dette selv, så burde han jo også finne en film selv. Endret 20. april 2009 av Cpt Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Lol. Det var så veldig galt å spørre inne her. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Lol. Ok. Han burde alikevel finne den selv. Bedre å finne en film selv. Mye lettere å jobbe med oppgaven etterpå. Endret 20. april 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå