Überadri Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Er In Bruges bra? Mildt sagt jævlig bra. IMO beste filmen til Farrell, helt råe karakterer. Takk for tips, den var dritbra! På starten var jeg redd det skulle være en platt romantisk komedie, men så viste det seg å være en herlig bekmørk komedie som bare ble bedre og bedre. Flere mørke komedier som anbefales? Endret 3. oktober 2012 av Überadri Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Takk for tips, den var dritbra! På starten var jeg redd det skulle være en platt romantisk komedie, men så viste det seg å være en herlig bekmørk komedie som bare ble bedre og bedre. Flere mørke komedier som anbefales? Burn After Reading er en av mine favoritter, vet ikke om den passer til alle da. Det meste av Coen-brødrene er vel egentlig mørke komedier, Fargo, Big Lebowski, A Serious Man etc. Before the Devil Knows You're Dead og Very Bad Things er et par jeg likte godt. Endret 3. oktober 2012 av Cortese 1 Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Fan av Coen-brødrene og sett alle filmene du nevner Men ikke sett de to siste, skal sjekke ut, takker Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Tips til noen filmer som ligner på menace to society og andre neger filmer? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Tips til noen filmer som ligner på menace to society og andre neger filmer? Boyz N The Hood. Lenke til kommentar
Gotchya Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Tips til noen filmer som ligner på menace to society og andre neger filmer? Ikke akkurat film men The WIre hvis du ikke har sett den. Tidenes beste serie Hei finnes det en film/dokumentar som handler om hvordan folk lager filmer i morderne tid og hvordan de redigerer osv.? tenker på der de viser hvordan de lager skytescener som i the expendables og masse action i som the awengers bjump 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Tips til noen filmer som ligner på menace to society og andre neger filmer? Whaddup Fool! Brooklyn's Finest Juice Friday Crash (2005) tar opp forskjellige temaer Training Day er et must Serien The Wire som Gotchya sier. 2 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Takk for tipsene! Skal sjekke de ut. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Anbefaler Road to Perdition til dere som liker gangsterfilmer. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Action komedier lignende Get Smart? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Action komedier lignende Get Smart? Red, om du ikke har sett den. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Trenger noen forslag til bra actionfilmer. Liker filmer som Battleship og Lockout. Fooort Lenke til kommentar
Gotchya Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 http://lmgtfy.com/?q=best+action+movies Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Er JCVD bra? Yess, beste filmen til Van Damme etter min mening. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Alright, fett. Da ser jeg den. Lenke til kommentar
Gotchya Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Tips til rolige filmer fra 1980-1990 tallet som er ACTION? altså digge våpen og kule skyte scener? slik som Ronin Endret 12. oktober 2012 av Gotchya Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Die Hard. Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Trenger tips til film jeg trenger til en skoleoppgave, skal sammeligne en del film fra forskjellige land med spesielle særpreg. Må derfor ha filmer innenfor samme sjanger fra forskjellige land som; india, norge, usa, frankerike, spania, kina, japan, korea. (ikke nødvendigvis disse, eller så mange). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå