Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irreversible er den beste/verste jeg har sett innenfor sjangeren, Gaspar Noé gjør noe helt spesielt med filmene.

irreversible er barnemat i forhold til noen av filmene som nevnes her. seriøst skjønner at irreversible er bra, men den er ikke så grotesk som alle skal ha den til. bare fordi at den er kjent så skal det være så badass liksom, lukter hipster lang vei.

Irreversible er mer psykologisk enn resten av det som nevnes, Last House on the Left, I Spit on Your Grave etc. kan ikke måle seg spør du meg. Disse blir bare for dumme å går i glemmeboksen som enda en skrekkfilm.

Filmer som Irreversible og Videodrome er helt syke, lite kan måle seg med disse, IMO of course.

Fikk heller ikke samme følelse av Serbian FIlm som med Gaspar Noé filmene...

Lenke til kommentar
Sammen med jenter? tongue.gif

Næh, ikke sånn Titanic-suppe. ^^

Mer sånn grinefilm jeg ser med en kompis, en virkelig sterk film som motbeviser "boys don't cry"-ordtaket. Type Slumdog Millionaire.

Dancer in The Dark, takk for den, liker von Triers dogmefilmer. Er den fullt ut en dogmefilm den også?

The green mile er en veldig trist film
Lenke til kommentar
Sammen med jenter? tongue.gif

Næh, ikke sånn Titanic-suppe. ^^

Mer sånn grinefilm jeg ser med en kompis, en virkelig sterk film som motbeviser "boys don't cry"-ordtaket. Type Slumdog Millionaire.

Dancer in The Dark, takk for den, liker von Triers dogmefilmer. Er den fullt ut en dogmefilm den også?

The green mile er en veldig trist film

Du quotet en post fra 2009 :p

Lenke til kommentar

Irreversible er den beste/verste jeg har sett innenfor sjangeren, Gaspar Noé gjør noe helt spesielt med filmene.

irreversible er barnemat i forhold til noen av filmene som nevnes her. seriøst skjønner at irreversible er bra, men den er ikke så grotesk som alle skal ha den til. bare fordi at den er kjent så skal det være så badass liksom, lukter hipster lang vei.

Irreversible er mer psykologisk enn resten av det som nevnes, Last House on the Left, I Spit on Your Grave etc. kan ikke måle seg spør du meg. Disse blir bare for dumme å går i glemmeboksen som enda en skrekkfilm.

Filmer som Irreversible og Videodrome er helt syke, lite kan måle seg med disse, IMO of course.

Fikk heller ikke samme følelse av Serbian FIlm som med Gaspar Noé filmene...

nei men mens last house on the left og i spit on your grave er mere grindhouse komedie med mange slapstick elementer, så er irreversible grav alvorlig, ikke sant. skjønner egentlig ikke at du sammenligner disse med hverandre men det er en helt annen diskusjon. vil ikke påstå at irreversible er noe psykisk sinnflipperi heller på noen måte. igjen dagligdags og jeg ser ikke helt det store med det egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...