FrihetensRegn Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Action komedie. Trenger å le. Anyone? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Irreversible er den beste/verste jeg har sett innenfor sjangeren, Gaspar Noé gjør noe helt spesielt med filmene. irreversible er barnemat i forhold til noen av filmene som nevnes her. seriøst skjønner at irreversible er bra, men den er ikke så grotesk som alle skal ha den til. bare fordi at den er kjent så skal det være så badass liksom, lukter hipster lang vei. Irreversible er mer psykologisk enn resten av det som nevnes, Last House on the Left, I Spit on Your Grave etc. kan ikke måle seg spør du meg. Disse blir bare for dumme å går i glemmeboksen som enda en skrekkfilm. Filmer som Irreversible og Videodrome er helt syke, lite kan måle seg med disse, IMO of course. Fikk heller ikke samme følelse av Serbian FIlm som med Gaspar Noé filmene... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg må få sett Irreversible snart, skjønner jeg. Lenke til kommentar
anonym gutt Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Sammen med jenter? Næh, ikke sånn Titanic-suppe. ^^ Mer sånn grinefilm jeg ser med en kompis, en virkelig sterk film som motbeviser "boys don't cry"-ordtaket. Type Slumdog Millionaire. Dancer in The Dark, takk for den, liker von Triers dogmefilmer. Er den fullt ut en dogmefilm den også? The green mile er en veldig trist film Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Sammen med jenter? Næh, ikke sånn Titanic-suppe. ^^ Mer sånn grinefilm jeg ser med en kompis, en virkelig sterk film som motbeviser "boys don't cry"-ordtaket. Type Slumdog Millionaire. Dancer in The Dark, takk for den, liker von Triers dogmefilmer. Er den fullt ut en dogmefilm den også? The green mile er en veldig trist film Du quotet en post fra 2009 Lenke til kommentar
Gotchya Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hei finnes det en film/dokumentar som handler om hvordan folk lager filmer i morderne tid og hvordan de redigerer osv.? tenker på der de viser hvordan de lager skytescener som i the expendables og masse action i som the awengers Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Irreversible er den beste/verste jeg har sett innenfor sjangeren, Gaspar Noé gjør noe helt spesielt med filmene. irreversible er barnemat i forhold til noen av filmene som nevnes her. seriøst skjønner at irreversible er bra, men den er ikke så grotesk som alle skal ha den til. bare fordi at den er kjent så skal det være så badass liksom, lukter hipster lang vei. Irreversible er mer psykologisk enn resten av det som nevnes, Last House on the Left, I Spit on Your Grave etc. kan ikke måle seg spør du meg. Disse blir bare for dumme å går i glemmeboksen som enda en skrekkfilm. Filmer som Irreversible og Videodrome er helt syke, lite kan måle seg med disse, IMO of course. Fikk heller ikke samme følelse av Serbian FIlm som med Gaspar Noé filmene... nei men mens last house on the left og i spit on your grave er mere grindhouse komedie med mange slapstick elementer, så er irreversible grav alvorlig, ikke sant. skjønner egentlig ikke at du sammenligner disse med hverandre men det er en helt annen diskusjon. vil ikke påstå at irreversible er noe psykisk sinnflipperi heller på noen måte. igjen dagligdags og jeg ser ikke helt det store med det egentlig. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hvor ofte ser du en film med en flere minutter lang grafisk voldtektsscene, eller en like grafisk voldsscene med utmerkede, realistiske effekter? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Tips til filmer lignende La Haine (1995) og This Is England (2006)? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 A Prophet og City of God (engelske titler). Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) A Prophet har jeg sett. Fantastisk film. Og City of God har jeg allerede bestilt. Men takk for svar uansett. Noen andre tips? Endret 1. oktober 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Schpaa, Izzat, Pusher, Uno Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Har sett alle bortsett fra Schpaa, skal sjekke den ut. Takk Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Det er den dårligste av de, men men lykke te! Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Schpaa er jo jævlig bra. Izzat og Uno derimot... jesus. C-rrrrap! Siden du har sett Pusher så regner jeg med at du har sett Pusher II og III og, Banksy? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Har sett alle tre, ja, men det er lenge siden så skal se dem igjen snart. Og Izzat er jo bra den. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Looper anbefales! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Den så kul ut. Skal sjekke den ut, takk for tips. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Tips til filmer lignende La Haine (1995) og This Is England (2006)? Biutiful (2010). Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Den har jeg og den skal jeg få sett, men takk for tips uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå