Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips til filmer lignende Kidulthood og Adulthood? Type "ungdomsaction".

Attack the block er en film med ungdomsaction, men med en knæsj sci-fi. Filmen handler om en britisk ungdomsgjeng som er i krig mot aliens.

A clockwork orange er også en film med litt annerledes ungdomsaction.

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

scifi betyr ikke romvesner og romskip.

Er ikke så glad i sci-fi,

Det er litt off topic, men jeg må nesten spørre; hvorfor er du ikke så glad i sci-fi, og hva har du sett av sci-fi?

A Clockwork Orange er fantastisk, sånn at det er sagt. Kremfilm!

Er ikke så glad i sci-fi,

Det er litt off topic, men jeg må nesten spørre; hvorfor er du ikke så glad i sci-fi, og hva har du sett av sci-fi?

A Clockwork Orange er fantastisk, sånn at det er sagt. Kremfilm!

støtter den!

Lenke til kommentar

scifi betyr ikke romvesner og romskip.

Det er noen jeg liker, men stort sett liker jeg dem ikke.

Romskip og aliens liker jeg ikke. Heller ikke filmer som pågår i framtiden.

Det finnes jo selvfølgelig bra Sci-Fi filmer også. En av de siste jeg har oppdaget er "Moon". (Har ikke sett hele enda, men den ligger på hylla.) Den ser skikkelig bra ut, for eksempel. Også er det jo også sånn Transformers-lignende Sci-Fi som jeg liker.

Endret av Banksy
Lenke til kommentar

Hvor ofte ser dere film ? Jeg selv ser ganske sjelden film, kanskje 1, maks 2 ganger i året på kino og kjøper aldri film til meg selv. Nyter gjerne en god film men synes det er så mange filmer som ikke er helt min type, liker best blanding av humor og action, eller hver for seg, som "Hunt to Kill" og "Eagle Eye", ikke særlig morsom men utrolig spennende.

Beklager om det er off-topic men er litt spent på hvor mye folk ser film :)

Endret av Hunterra
Lenke til kommentar

Til vanlig ser jeg en film I uken, men nå som det er sommerferie ser jeg nesten en film hver dag, noen ganger to.

Av den typen som jeg ikke liker?

I attack the block ser du ikke så mye av aliens og lignende, men mer om ungdommene.

A clockwork orange er ikke sci-fi du ikke liker. Ingen aliens eller romvesen, bare om hvor syke enkelte ungdomsgrupper kan Være, og da snakker jeg ikke om utenomjordiske sykdommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...