Anonym259235 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Izzat og Menace 2 Society er sett, men skal sjekke ut de andre. Takk. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Tips til filmer lignende Kidulthood og Adulthood? Type "ungdomsaction". Attack the block er en film med ungdomsaction, men med en knæsj sci-fi. Filmen handler om en britisk ungdomsgjeng som er i krig mot aliens. A clockwork orange er også en film med litt annerledes ungdomsaction. Endret 13. august 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Er ikke så glad i sci-fi, men A Clockwork Orange kan jeg sjekke ut. Takker. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Er ikke så glad i sci-fi, men A Clockwork Orange kan jeg sjekke ut. Takker. En stund siden jeg så den men ville ikke kalt det en Sci Fi. Mer drama med mørk humor, og noen sci fi elementer. God film, anbefales. Endret 13. august 2012 av Cortese Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hmm, folka fra Hot Fuzz har laget den. Og hvis dere begge anbefaler den, kan jeg se den alikevel. Takk Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Er ikke så glad i sci-fi, Det er litt off topic, men jeg må nesten spørre; hvorfor er du ikke så glad i sci-fi, og hva har du sett av sci-fi? A Clockwork Orange er fantastisk, sånn at det er sagt. Kremfilm! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Jeg bare liker det ikke. Har ikke sett så veldig mye, men litt av hvert. Det er noen jeg liker, men stort sett liker jeg dem ikke. Endret 13. august 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 scifi betyr ikke romvesner og romskip. Er ikke så glad i sci-fi, Det er litt off topic, men jeg må nesten spørre; hvorfor er du ikke så glad i sci-fi, og hva har du sett av sci-fi? A Clockwork Orange er fantastisk, sånn at det er sagt. Kremfilm! Er ikke så glad i sci-fi, Det er litt off topic, men jeg må nesten spørre; hvorfor er du ikke så glad i sci-fi, og hva har du sett av sci-fi? A Clockwork Orange er fantastisk, sånn at det er sagt. Kremfilm! støtter den! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) scifi betyr ikke romvesner og romskip. Det er noen jeg liker, men stort sett liker jeg dem ikke. Romskip og aliens liker jeg ikke. Heller ikke filmer som pågår i framtiden. Det finnes jo selvfølgelig bra Sci-Fi filmer også. En av de siste jeg har oppdaget er "Moon". (Har ikke sett hele enda, men den ligger på hylla.) Den ser skikkelig bra ut, for eksempel. Også er det jo også sånn Transformers-lignende Sci-Fi som jeg liker. Endret 13. august 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Liker du Back to the future da? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Har ikke sett den, men virker ikke noe bra. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Back to the Future-trilogien er så bra at det nesten gjør vondt. Forferdelig fete filmer. Og A Clockwork Orange er sci-fi. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Av den typen som jeg ikke liker? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 scifi betyr ikke romvesner og romskip. Det er noen jeg liker, men stort sett liker jeg dem ikke. Romskip og aliens liker jeg ikke. Heller ikke filmer som pågår i framtiden. trenger ikke være noen av de i sci fi. Science fiction - vitenskapfiksjon/vitenskapsfantasi. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Uttrykket "Sci-Fi" brukes uansett mest til de typene filmer, har jeg merket. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Av den typen som jeg ikke liker? Har du sett noe av Kubrick før? De er jo litt spesielle, min favoritt er Eyes Wide Shut, synes den er helt fantastisk. Endret 13. august 2012 av Cortese Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Hvor ofte ser dere film ? Jeg selv ser ganske sjelden film, kanskje 1, maks 2 ganger i året på kino og kjøper aldri film til meg selv. Nyter gjerne en god film men synes det er så mange filmer som ikke er helt min type, liker best blanding av humor og action, eller hver for seg, som "Hunt to Kill" og "Eagle Eye", ikke særlig morsom men utrolig spennende. Beklager om det er off-topic men er litt spent på hvor mye folk ser film Endret 13. august 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Til vanlig ser jeg en film I uken, men nå som det er sommerferie ser jeg nesten en film hver dag, noen ganger to. Av den typen som jeg ikke liker? I attack the block ser du ikke så mye av aliens og lignende, men mer om ungdommene. A clockwork orange er ikke sci-fi du ikke liker. Ingen aliens eller romvesen, bare om hvor syke enkelte ungdomsgrupper kan Være, og da snakker jeg ikke om utenomjordiske sykdommer. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Haha, okei. Får sjekke ut dem også, da. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Back Liker du Back to the future da? Back to the future er genialt da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå