BadSmile Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er noen filmer med Vin Diesel verdt å kjøpe? Find Me Guilty er en akseptabel film. Eneste gode med Diesel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Den har jeg egentlig hadd lyst å se lenge. Finner den ikke på dvd. Er vel basert på en sann historie. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Den har jeg egentlig hadd lyst å se lenge. Finner den ikke på dvd.Er vel basert på en sann historie. Se her. Filmen er forresten ikke så aller verst tatt i betraktning av hvem som spiller hovedrollen - kjapt sett, kjapt glemt... Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) EDIT: faen, dret meg ut der. Svarte på en post på første side i tråden. Endret 16. april 2009 av Levaiathan Lenke til kommentar
vitaminbjørnen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg trenger noen forslag til filmer jeg kan se: sjangeren er vel mest sannsynlig action/eventyr og gjerne innenfor fantasy. Det er filmer som ikke har noe med dagens teknologi å gjøre. Det er snakk om andre tider som middelalderen eller tidligere. som 300, Gladiatoren eller braveheart. Men det kan jo også være litt mer inne fantasy som ringenes herre og eventyr som Eragon. Filmer innen det jeg ser etter som passer: -Gladiatoren -Ringenes Herre -300 -The Last Legion -Jeanne D'Arc -Braveheart -Prince Valiant -Eragon -In The Name Of The King Kvaliteten på disse filmene kan jo alltids diskuteres men det er i samme stil som disse jeg er interessert i. Finnes det en i samme stil om Eragon må jeg få vite om det. Den synes jeg var fantastisk bra. En episk og eventyrlig film med en passe dose action passer meg veldig bra. Noen som vet om noen slike filmer?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Troy. King Arthur. Conan. Arn. Endret 16. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg trenger noen forslag til filmer jeg kan se: sjangeren er vel mest sannsynlig action/eventyr og gjerne innenfor fantasy. Pans Labyrinth, prøv den. Litt annerledes fra de du nevner, men sjekk den ut. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 En episk og eventyrlig film med en passe dose action passer meg veldig bra. Noen som vet om noen slike filmer?? Mononoke-Hime, Sen to Chihiro no Kamikakushi og The Princess Bride. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Den har jeg egentlig hadd lyst å se lenge. Finner den ikke på dvd.Er vel basert på en sann historie. Sjekk her, tror de har den Endret 16. april 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Liker helst å kjøpe på butikken jeg. Netthandel aint my thing. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Noen som har en skikkelig, skikkelig action eller komedie å anbefale? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Payback med Mel Gibson. Har begge tingene du utlyser. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Liker helst å kjøpe på butikken jeg. Netthandel aint my thing. Alright da så, jeg liker best å handle i butikken jeg å, men når det kommer til "sjeldne" filmer som jeg aldri ser i butikken handler jeg på nettet. Som oftest platekompaniet. Payback med Mel Gibson. Har begge tingene du utlyser. Den skal kjøpes inn, ser fram til det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Har rå action,ikke type ''Bay''action. Samt tørr humor ikke ''scrubs\jim carrey'' humor. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Har rå action,ikke type ''Bay''action. Samt tørr humor ikke ''scrubs\jim carrey'' humor. Skjønner hva du mener, høres spennende ut, har lest litt omtaler rundt omkring nå også. Endret 16. april 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
vitaminbjørnen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Han anbefaler fatisk Conan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Who me? for det første: Nei, slang ut forslag etter de søkelinjene mannen ga. For det andre: Den er jo digg.(begge) For det tredje: Get bendt. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Noen som har en skikkelig, skikkelig action eller komedie å anbefale? Bad Boys, knall actionkomedie Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Die Hard Taken Crank Running Scared Veldig bra action filmer Jonas: Hvordan likte du Twelve Angry Men? Endret 17. april 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Den likte jeg veldig godt. Skrev en liten mini-anmeldelse her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå