pikksuger Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 jeg ser etter en film der det er en person som spiller viktig rolle i filmen og er som dr hanibal lecter i filmen silence of the lambs at han blir stemplet som monster og gal også en film der en person dreper forskjellige folk på en stealth mode der ingen aner ingenting eller en film som er lik serien prison break der kule folk som john abruzzi og t-bag og lincoln aktige fyrer er med i filmen mener folk som er monstre i et fengsel Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 jeg ser etter en film der det er en person som spiller viktig rolle i filmen og er som dr hanibal lecter i filmen silence of the lambs at han blir stemplet som monster og gal også en film der en person dreper forskjellige folk på en stealth mode der ingen aner ingenting eller en film som er lik serien prison break der kule folk som john abruzzi og t-bag og lincoln aktige fyrer er med i filmen mener folk som er monstre i et fengsel Fengselsserien OZ - den går over ganske så mange sesonger. Knust glass i mat og mafia og rasehat og narkotika og drap og transvesitter. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Noen som har sett Heat eller Con Air? evt. bra? Endret 27. juli 2012 av Tarmsprekkar Elof Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Heat er i hvert fall dritbra. Endret 28. juli 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Noen som har sett Heat eller Con Air? evt. bra? Som Capone sier, Heat er dritbra. Con Air er popcorn film med Nicolas Cage. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Noen som har sett I Saw the Devil og kan si noe om den? Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Den er jævlig, jævlig, jævlig fet. Men nå er jo jeg Jee-woon Kim-, Min-sik Choi- og Byung-hun Lee-fanboy, så det skulle tatt seg ut om jeg ikke likte den. Men den anbefales så absolutt. Jævlig bra, som alt annet Jee-woon Kim tar i. 1 Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Noen som vil anbefale en film med likhetstrekk til Secretary fra 2002? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Hm... egentlig ikke så mange likhetstrekk, men det første jeg tenkte på var Freeway http://www.imdb.com/title/tt0116361/ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Noen som har forslag til en episk film for aften? Her er en liste over filmer jeg liker: Seven Samurai One Flew Over the Cuckoo's Nest Into the Wild The Man from Earth 127 Hours The Terminal Spirited Away Shawshank Redemption The Sunset Limited For a Few Dollars More The Elephant Man Quest For Fire Goodfellas Howl's Moving Castle Waking Life Sunshine The Fountain Helst noe som ville ha passet inn i denne listen av awesomeness! Endret 1. august 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Er V for Vendetta en film som bør ses? Har noen kamerater som digger den over alt på jord, og noen andre som sier at den ikke var spesielt bra. EDIT: Og er det noen som kan anbefale en god skrekkfilm? Har sett alt av The Ring, The Grudge og andre tafatte filmer om små, asiatiske jenter. Vil helst se noe annet i dag. Og det hadde vært greit med en film som fikk meg til å nærmest vete sengen. Ingen forslag er for dumme! Endret 2. august 2012 av Shitugly Fatkid Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Er V for Vendetta en film som bør ses? Har noen kamerater som digger den over alt på jord, og noen andre som sier at den ikke var spesielt bra. Ja. EDIT: Og er det noen som kan anbefale en god skrekkfilm? Har sett alt av The Ring, The Grudge og andre tafatte filmer om små, asiatiske jenter. Vil helst se noe annet i dag. Og det hadde vært greit med en film som fikk meg til å nærmest vete sengen. Ingen forslag er for dumme! A Tale of Two Sisters. Underholdene filmer som; Hatchet, Joy Ride, Insidious er jo fine. Endret 2. august 2012 av Cortese Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 A Tale of Two Sisters. Takk, fant den på en rekke lister over de beste skrekkfilmene. Lurer på om den skal sees i kveld. "Den sjette sans" var også å finne på flere lister over de beste skrekkfilmene, men etter det jeg har hørt er vel det en god thriller, og ikke en veldig skummel grøsser? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 A Tale of Two Sisters. Takk, fant den på en rekke lister over de beste skrekkfilmene. Lurer på om den skal sees i kveld. "Den sjette sans" var også å finne på flere lister over de beste skrekkfilmene, men etter det jeg har hørt er vel det en god thriller, og ikke en veldig skummel grøsser? Ikke veldig skummel men sykt god. Bør sees. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 A Tale of Two Sisters. Takk, fant den på en rekke lister over de beste skrekkfilmene. Lurer på om den skal sees i kveld. "Den sjette sans" var også å finne på flere lister over de beste skrekkfilmene, men etter det jeg har hørt er vel det en god thriller, og ikke en veldig skummel grøsser? Ikke veldig skummel men sykt god. Bør sees. Jeg så en halvtime av "A tale of two Sister" og må si at jeg ble ikke særlig imponert i løpet av de 30 minuttene, der filmen prøver seg på en The Ring-etterligning, som sitt eneste høydepunkt i løpet av de 30 minuttene. Filmen gikk så tregt og jeg skjønte virkelig ikke hva filmen ville komme fram. Er filmen virkelig verdt å se? Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 A Tale of Two Sisters stiller i en helt annen liga enn Ringu og alle de der. Suveren film, som alt Kim Ji-woon setter en finger på. Gull! 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 ^Støttes. A tale of Two Sisters er noe av det ypperste innen Koreansk cinema. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Nei, det er den ikke. Men den er veldig bra. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Synes ikke Tale of two sister var noe særlig. Når vi er inne på sør korea, hva anbefales av sør-koreanske thrillere/action? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå