Jonas2k Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Filmer med en twist på slutten, putter det i spoiler da det er spoiler i seg selv å vite at filmen har en twist: Oldboy Fight Club Seven Memento Shutter Island Psycho Lucky Number Slevin Fra IMDB sin FAQ: Any recommendations for movies similar to "The Usual Suspects?Several people have noted that The Usual Suspects reminds them of Basic (2003), about the murder investigation of a hated Army Ranger sergeant and several of his Special Forces on what appears, at first, to have been a routine training exercise during a hurricane in the jungles of Panama. Another movie said to be like The Usual Suspects is Memento (2000), in which a man suffering from short-term memory loss hunts for the killer of his wife. Also, there is Frailty (2001), in which a young man believes that his brother may be the serial killer who calls himself "God's Hands." Other murder mysteries with plenty of twists include, for starters, Identity (2003), The Big Sleep (1946), Mystic River (2003), Primal Fear (1996), Witness for the Prosecution (1957), Se7en (1995), and The Game (1997). edit: la til litt Endret 28. juni 2012 av Jonas2k Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Bra mafiafilmer? Gjerne med muldvarp fra FBI i den Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Filmer med en twist på slutten, putter det i spoiler da det er spoiler i seg selv å vite at filmen har en twist: Haha, enig. Skjønner ikke at folk vil ha tips till filmer med en twist. Da blir jo hele meningen med twisten ødelagt. Bra mafiafilmer? Gjerne med muldvarp fra FBI i den Infernal Affairs, og remaken, The Departed. Liker begge særs godt, men Inferal Affairs er tre hestehoder foran. Endret 28. juni 2012 av Sex Raptor 2 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Tips til mindfuck filmer som The Usual Suspects? Donnie Darko (2001) blir vanligvis nevnt her men den har du sikkert sett. Fikk faktisk lyst å se den igjen nå Endret 28. juni 2012 av Cortese Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Bra mafiafilmer? Gjerne med muldvarp fra FBI i den Første filmen som jeg tenker på er "The Departed". Dritbra film, om du ikke har sett den. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Filmer med en twist på slutten, putter det i spoiler da det er spoiler i seg selv å vite at filmen har en twist: Haha, enig. Skjønner ikke at folk vil ha tips till filmer med en twist. Da blir jo hele meningen med twisten ødelagt. Bra mafiafilmer? Gjerne med muldvarp fra FBI i den Infernal Affairs, og remaken, The Departed. Liker begge særs godt, men Inferal Affairs er tre hestehoder foran. så du Inferal Affairs først? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Har ikke sett den. Takk, begge to! så du Inferal Affairs først? Bør jeg se i rekkefølge? I så fall, hvilken? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Har ikke sett den. Takk, begge to! så du Inferal Affairs først? Bør jeg se i rekkefølge? I så fall, hvilken? nei, departed er en slags remake av den andre. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Har ikke sett den. Takk, begge to! så du Inferal Affairs først? Bør jeg se i rekkefølge? I så fall, hvilken? nei, departed er en slags remake av den andre. Så det har egentlig ingenting å si for opplevelsen? Vil jo kanskje helst begynne med den "dårligste" og slutte med den "beste"..? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 har inntrykk av at folk liker den de ser først best Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Regner med at dere er ferdige, så vet dere om noen filmer med mye action og pc/teknologi? Vil gjerne også ha ww2 filmer med mye action som "saving private ryan" og "behind enemy gates", ryan filmen var best og mest action, men.. takk Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Regner med at dere er ferdige, så vet dere om noen filmer med mye action og pc/teknologi? Vil gjerne også ha ww2 filmer med mye action som "saving private ryan" og "behind enemy gates", ryan filmen var best og mest action, men.. takk Tenker du Behind Enemy Lines eller Enemy at the Gates? Sistnevnte er jo krigsfilmen så regner med det er den. WWI og tåler du gamle filmer vil jeg anbefale All Quiet on the Western Front som er meget god. Ellers kan du sjekke ut Defiance og Valkyrie om du ikke har sett disse. Endret 28. juni 2012 av Cortese Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Hehe, tenkte på Enemy at the Gates ja, ble litt bulter til hulter.. All Quiet on the Western Front er vel "ny" nok til at jeg kan se den, hadde det vært før 1970 så.. Takk, skal sjekke ut de andre også Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Har ikke sett Infernal Affairs enda, men The Departed er dritbra. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hehe, tenkte på Enemy at the Gates ja, ble litt bulter til hulter.. All Quiet on the Western Front er vel "ny" nok til at jeg kan se den, hadde det vært før 1970 så.. Takk, skal sjekke ut de andre også Tenkte på den fra 1930. Men Defiance og Valkyrie skal nok falle i smak tenker jeg. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Amerikanske borgerkrigen? Så gods and generals i den tro at det var film, å var ganske bra. Neste blir gettysburg, så blir det Andersonville. Bonus om det er fokus på CSA. Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Regner med at dere er ferdige, så vet dere om noen filmer med mye action og pc/teknologi? Vil gjerne også ha ww2 filmer med mye action som "saving private ryan" og "behind enemy gates", ryan filmen var best og mest action, men.. takk Regner med at dere er ferdige, så vet dere om noen filmer med mye action og pc/teknologi? Vil gjerne også ha ww2 filmer med mye action som "saving private ryan" og "behind enemy gates", ryan filmen var best og mest action, men.. takk Brotherhood of War. Ikke akkurat WW2 men Sør Korea - Nord Korea krig. Filmen har mye action og er veldig trist. Anbefaler på det sterkeste! Du kan også prøve The Thin Red Line. Mye action med PC teknologi, Iron Man 1&2 og kanskje The Matrix, men disse har du sikkert sett. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Tips til bra ransfilmer? Har sett: Nokas, 44 Minutes, The Bank Job, Inside Man, Heat, Dog Day Afternoon, Bandits, The Town, Takers, og Public Enemies. Muligens noen jeg har glemt å nevne også. Skal se: Firewall, Point Break. Endret 29. juni 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Point Break. Fikk plutselig lyst til å se på noen gode filmer. Tips til en bra film der en psykopat dreper mennesker for moro skyld? Eksempel Se7en. Var en skikkelig bra film. Endret 29. juni 2012 av Aladeen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Noen tips til litt barnevennlige filmer? Skal sitte i bilen med en 12-åring noen timer, og tenkte jeg kunne laste inn noen filmer på iPaden vi begge kan se på. Real Steel falt veldig i smak på flyet for en stund siden, kanskje noe lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå