CypheroN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Okay fett, Match Point og Annie Hall i første omgang. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Om noen vet om noen filmer som er veldig like Donnie Darko så spytt ut. Like mystisk, og man må/og vil se den igjen og igjen. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Om noen vet om noen filmer som er veldig like Donnie Darko så spytt ut. Like mystisk, og man må/og vil se den igjen og igjen. Southland Tales frå same regissør er i alle fall nokså uforståeleg, og treng nok minst eitt gjensyn. Om ein vil sjå den på ny er eit anna spørsmål. Lenke til kommentar
enfer Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Om noen vet om noen filmer som er veldig like Donnie Darko så spytt ut. Like mystisk, og man må/og vil se den igjen og igjen. Det meste fra David Lynch føler jeg faller under dette. Alltid noe nytt å se, og man vil se dem igjen og igjen. Terry Gilliam sin Brazil er også en liten luring Endret 15. april 2009 av enfer Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 The Butterfly Effect er litt i samme stil. Hvis du vil ha en skikkelig mindfuck bør du sjekke ut David Lynch. Mannen er gal. Lenke til kommentar
callahan Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 jeg likte veldig godt filmene Closer(2004) og The Holiday(2006), men den beste er nok closer. Noen som har anbefalinger til hvilke filmer jeg burde se, som likner? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Om noen vet om noen filmer som er veldig like Donnie Darko så spytt ut. Like mystisk, og man må/og vil se den igjen og igjen. Mulholland Drive og Blue Velvet. Det meste av Lynch, egentlig. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Om noen vet om noen filmer som er veldig like Donnie Darko så spytt ut. Like mystisk, og man må/og vil se den igjen og igjen. Hva med The Usual Suspects og Eyes Wide Shut? Noen av mine favoritter... Endret 15. april 2009 av Cortese Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Om noen vet om noen filmer som er veldig like Donnie Darko så spytt ut. Like mystisk, og man må/og vil se den igjen og igjen. Magnolia kanskje. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Usual Suspects er virkelig ikke noe man trenger å se igjen. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen som har sett babylon. A.D? Alle filmene jeg har sett med vin diesel er virkelig bra. Så wanted for noen dager siden, ikke like bra som jeg hadde forventa, mer litt rar handling og slutt. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Usual Suspects er virkelig ikke noe man trenger å se igjen. Tror nok dette er en film jeg kunne sett mye. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Utenom twisten har den egentlig ikke så mye å fare med. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen som har sett den filmen som heter babylon a.d eller noe liknende, den med vin diesel? Verdt å kjøpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er noen filmer med Vin Diesel verdt å kjøpe? Slikt låner man av andre\bensinstasjoner\ser på tv. (pitch black er god da. Og Boiling room.) Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er noen filmer med Vin Diesel verdt å kjøpe? Slikt låner man av andre\bensinstasjoner\ser på tv. (pitch black er god da. Og Boiling room.) Spør du meg er alle filmene jeg har sett med han bra, nevner noen, xXx, knockaround guys og the fast and the furious (flere også men kommer ikke på nå). Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er noen filmer med Vin Diesel verdt å kjøpe? Spørr Montag. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er noen filmer med Vin Diesel verdt å kjøpe? Slikt låner man av andre\bensinstasjoner\ser på tv. (pitch black er god da. Og Boiling room.) Den der Chronicles of Riddick kanskje, ca det samme som Pitch Black ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er noen filmer med Vin Diesel verdt å kjøpe? Spørr Montag. Var et retorisk spørsmål. Montag deler sannsynlig nok min mening angående filmer med Vin Diesel i hovedrollen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Spør cun om man burde droppe å se en film regissert av mannen bak La Haine (vinner av beste regissør @ Cannes) fordi Vin Diesel er med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå