Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om gode komedier fra Japan eller Sør-Korea? Helst Japan, og helst ikke anime. Har sett så mye av det. Har sett flere japansker filmer, men ikke noe innen komediesjangeren. Av koreanske har jeg sett castaway on the moon, som jeg likte svært godt.

 

Hvis noen vet om serier, mottas det også med takk :)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om gode komedier fra Japan eller Sør-Korea? Helst Japan, og helst ikke anime. Har sett så mye av det. Har sett flere japansker filmer, men ikke noe innen komediesjangeren. Av koreanske har jeg sett castaway on the moon, som jeg likte svært godt.

 

Hvis noen vet om serier, mottas det også med takk :)

 

Katakuri-ke no kôfuku! Perfekt film!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Filmer som Lord of War?

si hva du likte med den

Jeg liker temaet i filmen, der hovedpersonen starter som en liten gateselger og selger til et lite marked, som etterhvert vokser videre til en selger i verdensklassen som selger til større markeder og kunder.

Hovedpersonen tenker bare på penger og skyver konsekvensene unna for å få hendene i penger og rikdom.

 

Edit: skrivefeil

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Filmer som Lord of War?

si hva du likte med den

Jeg liker temaet i filmen, der hovedpersonen starter som en liten gateselger og selger til et lite marked, som etterhvert vokser videre til en selger i verdensklassen som selger til større markeder og kunder.

Hovedpersonen tenker bare på penger og skyver konsekvensene unna for å få hendene i penger og rikdom.

 

Edit: skrivefeil

scarface

there will be blood

limitless

Endret av Tsjuden
Lenke til kommentar

Wild Zero, kanskje. Perfekt film. Horrorkomedie med et blodfett rockeband.

Sånn ellers synes jeg Waterboys, Sex is Zero, I’m A Cyborg But That’s Okay, The President's Last Bang, My Wife is a Gangster er vel verdt en titt. Litt forskjellige kvalitet på disse, men jeg likte noen ganske godt, og andre veldig godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Filmer som Lord of War?

si hva du likte med den

Jeg liker temaet i filmen, der hovedpersonen starter som en liten gateselger og selger til et lite marked, som etterhvert vokser videre til en selger i verdensklassen som selger til større markeder og kunder.

Hovedpersonen tenker bare på penger og skyver konsekvensene unna for å få hendene i penger og rikdom.

 

Edit: skrivefeil

scarface

there will be blood

limitless

Sett dem, men takk allikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...