HawkeyeFtw Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Skal reise til USA på fredag og trenger derfor noen filmer til iPaden min! Blir en lang flytur og skal reise en del rundt i landet, så da trenger jeg et par filmer. Liker filmer som Sherlock holmes, Iron Man, Harry Potter og spesielt eventyr/spenningsfilmer som National Treasure og Mumien. Likte også Librarian filmene, men de synes jeg egentlig var en kjipere versjon av Mumien/National Treasure. Liker forresten ikke skrekk filmer bare så det er sagt På forhånd takk Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Indiana Jones-filmene, Romancing the Stone, The Jewel of the Nile, King Solomon's Mines, Allan Quatermain and the Lost City of Gold og High Road to China. Lenke til kommentar
Leo DiCaprio Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Skal reise til USA på fredag og trenger derfor noen filmer til iPaden min! Blir en lang flytur og skal reise en del rundt i landet, så da trenger jeg et par filmer. Liker filmer som Sherlock holmes, Iron Man, Harry Potter og spesielt eventyr/spenningsfilmer som National Treasure og Mumien. Likte også Librarian filmene, men de synes jeg egentlig var en kjipere versjon av Mumien/National Treasure. Liker forresten ikke skrekk filmer bare så det er sagt På forhånd takk The Good, The Bad and the Ugly, Once upon a time in the west,Thor, Captain america first avenger, Se7en, Zodiac LoTR filmene Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Noen som har noen forslag til komedie filmer man ikke trenger og følge så godt med på? Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Due date, project x, Hangover-filmene, så godt som alt med Adam Sandler, Grown Ups, Borat eller Brüno. Listen er lang Edit: Kan også legge til filmer med Jim Carrey, som f. eks. Yes man. Endret 18. juni 2012 av ChristianL Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Noen som har noen forslag til komedie filmer man ikke trenger og følge så godt med på? Hva med lystløgneren? Skal reise til USA på fredag og trenger derfor noen filmer til iPaden min! Blir en lang flytur og skal reise en del rundt i landet, så da trenger jeg et par filmer. Liker filmer som Sherlock holmes, Iron Man, Harry Potter og spesielt eventyr/spenningsfilmer som National Treasure og Mumien. Likte også Librarian filmene, men de synes jeg egentlig var en kjipere versjon av Mumien/National Treasure. Liker forresten ikke skrekk filmer bare så det er sagt På forhånd takk The Good, The Bad and the Ugly, Once upon a time in the west,Thor, Captain america first avenger, Se7en, Zodiac LoTR filmene Er ikke så veldig fan av gamle filmer da. Thor filmen ser bra ut og LoTR filmene har sett Takk for forslag. Zodiac filmen ser også bra ut. Liker Robert Downey Jr. Endret 18. juni 2012 av HawkeyeFtw Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Tips til filmer lignende Pineapple Express og Superbad? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 The sitter er litt samme stil som pineapple express, bare ikke like morsom. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Skal sjekkes ut. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Så filmen 'God Bless America' igår. Veldig morsom film. Ligner litt på Super(2010), bare at de ikke leker superhelter. Anbefales viss du liker litt spesiell humor Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Kan noen nevne noen klassike komedier fra 80tallet? Lenke til kommentar
Leo DiCaprio Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 ser etter filmer med masse spesial styrke politi som i slutten av leon må være litt skyting ihvertfall og scorer høyere enn 6 på imdb takk Lenke til kommentar
Leo DiCaprio Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Kan noen nevne noen klassike komedier fra 80tallet? hvorfor akk 80 taller hvorfor ikke 70 eller 90 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Syns 80talls filmer har en viss sjarm i forhold til 90tallet+ Samme med actionfilmer. Syns skikkelig 80's action uten CGI suppe osv er ganske kult Endret 19. juni 2012 av MrLuni Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Syns 80talls filmer har en viss sjarm i forhold til 90tallet+ Samme med actionfilmer. Syns skikkelig 80's action uten CGI suppe osv er ganske kult John Hughes Endret 19. juni 2012 av Cortese Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 80-tallet er kult. Et par klassiske komedier fra 80-tallet: The Goonies, Gremlins, Ghostbusters, Beverly Hills Cop, Big, Ferris Bueller's Day Off, Weird Science, Police Academy. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Tips til filmer som har litt "LA Noire" feeling, og som har litt samme tema? Har allerede sett "Se7en". Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Er på jakt etter filmer ala Intouchables Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 ser etter filmer med masse spesial styrke politi som i slutten av leon må være litt skyting ihvertfall og scorer høyere enn 6 på imdb takk Jeg presenterer herved: The Raid: Redemption Noe av det råeste jeg har sett på lenge av action. Kuttede struper, brukkne ben, skutte huer og ja, faktisk hjernetyt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Tips til filmer som har litt "LA Noire" feeling, og som har litt samme tema? Har allerede sett "Se7en". Skulle tro at filmer som L.A. Confidential og Chinatown burde falle greit i smak. Ellers tenker jeg at en del Film Noir-filmer burde være veldig interssant for din del, men jeg har ikke god nok kjenskap til Film Noir til å komme med tips. Men filmer som Se7en, L.A. Confidential og Chinatown kan man vel fint putte inn under Film Noir, selv om man mener sjangeren kun gjelder filmer fra 1940-1958,og Se7en mangler jo egentlig en kvinne osv. Men mange vil putte disse filmene inn under Film Noir-sjangeren. Men jeg har ikke så mye peiling, så jeg burde egentlig holde kjeft om det. Har sikkert kommet med en del feilinformasjon allerede. Når vi er inne på Film Noir hadde det vært fett om folk anbefalte de 5-10 beste innenfor sjangeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå