Schneiderlin Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Nå kommer tidenes mandigste request. Gode romantiske komedier. Kanskje noe á la Crazy, Stupid, Love. Jeg har sett for mye tungt og dystert i det siste. Hitchcock's Notorious er også å anbefale.. 1 Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 ser etter film med disse beskrivelsene action; likt som transformers, fast five, the expandables, taken osv. ikke nødvendigvis bra handling, men mye skyting og ekspolosjon, komedie; film som hot rod/life of brian.. at man MÅ få latter.. har dårlig humor (hint) SCIFI; film der man ser teknologi på HØYT NIVÅ..gode eksempler er iron man 2 og avatar! )) annet; filmer som x-men (2009), the avengers (2012), inception osv.. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg ser ikke mye film men liker filmer med dårlig og teit humor alá The Simpson men ikke Mr. Bean humor, noen gode forslag ? Skader ikke om det er action i samme slengen, action kan også være bra men må inneholde humor og om det skulle være sci-fi så må det være høyteknologi noe som Iron Man og ikke World Of Warcraft. Setter pris på alle forslag Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Takk for gode forslag. Skal ta en titt på de : ) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Nå kommer tidenes mandigste request. Gode romantiske komedier. Kanskje noe á la Crazy, Stupid, Love. Jeg har sett for mye tungt og dystert i det siste. 500 days of summer er grei. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) ser etter film med disse beskrivelsene action; likt som transformers, fast five, the expandables, taken osv. ikke nødvendigvis bra handling, men mye skyting og ekspolosjon, komedie; film som hot rod/life of brian.. at man MÅ få latter.. har dårlig humor (hint) SCIFI; film der man ser teknologi på HØYT NIVÅ..gode eksempler er iron man 2 og avatar! )) annet; filmer som x-men (2009), the avengers (2012), inception osv.. Metropolis, med tanke på året den er lagt så er den helt fantastisk. Denne anbefales til alle, var vel Hitler's favorittfilm også om jeg ikke tar helt feil. EDIT: En annen jeg kom på er Cargo som er nok så fin. Endret 14. mai 2012 av Cortese 1 Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 trenger film tips action; Noe vanlig fjortiss film.. god handling er ikke nødvendig. eksempler er The Expandables, taken, the avengers osv. komedie; Film der man må ligge på gulvet og aldri klarer å stoppe å le.. ikke film der man bare flirer og smiler.. eksemper er Hot Rod og Life of Brian drama: som jeg har sagt før gutt fra 13 år og oppover som har problemer med f.eks foreldrene sine eller andre folk slik at han begynner med ting som røyk osv. og videre til tunge ting.. må ikke være akkurat slik men helst.. ingen eksempler krig; Ikke moderne WW1/WW2 krigsfilmer.. skal være slikt som Immortals, 300, Gladiator og lord of the rings SCIFI; Teknologi på høyt nivå slikt som Iron Man 2 og Avatar.. Adventure; Slikt som Thor og Immortals.. altså, gud filmer.. mektige guder.. ikke indiske guder, men mer som greske guder og "viking guder" Trenger filmtips kjapt fordi jeg får uventet besøk av en venn langt borte og vi har tenkt å se på filmer heletiden.. når dere anbefaler filmer og f.eks skal anbefale a beatufil mind, så nevn hvilke sjanger det er, og kanskje når den ble laget 1 Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 trenger film tips action; Noe vanlig fjortiss film.. god handling er ikke nødvendig. eksempler er The Expandables, taken, the avengers osv. komedie; Film der man må ligge på gulvet og aldri klarer å stoppe å le.. ikke film der man bare flirer og smiler.. eksemper er Hot Rod og Life of Brian drama: som jeg har sagt før gutt fra 13 år og oppover som har problemer med f.eks foreldrene sine eller andre folk slik at han begynner med ting som røyk osv. og videre til tunge ting.. må ikke være akkurat slik men helst.. ingen eksempler krig; Ikke moderne WW1/WW2 krigsfilmer.. skal være slikt som Immortals, 300, Gladiator og lord of the rings SCIFI; Teknologi på høyt nivå slikt som Iron Man 2 og Avatar.. Adventure; Slikt som Thor og Immortals.. altså, gud filmer.. mektige guder.. ikke indiske guder, men mer som greske guder og "viking guder" Trenger filmtips kjapt fordi jeg får uventet besøk av en venn langt borte og vi har tenkt å se på filmer heletiden.. når dere anbefaler filmer og f.eks skal anbefale a beatufil mind, så nevn hvilke sjanger det er, og kanskje når den ble laget Også film der en eller flere mennesker lever av naturen.. At de bor ute i naturen og dreper kaniner og andre spiselige dyr med f.eks bue, og lager bål osv. Ikke no sånn som idag der folk bruker hagle for å skyte ned dyr... Noen tips? 1 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 trenger film tips action; Noe vanlig fjortiss film.. god handling er ikke nødvendig. eksempler er The Expandables, taken, the avengers osv. komedie; Film der man må ligge på gulvet og aldri klarer å stoppe å le.. ikke film der man bare flirer og smiler.. eksemper er Hot Rod og Life of Brian drama: som jeg har sagt før gutt fra 13 år og oppover som har problemer med f.eks foreldrene sine eller andre folk slik at han begynner med ting som røyk osv. og videre til tunge ting.. må ikke være akkurat slik men helst.. ingen eksempler krig; Ikke moderne WW1/WW2 krigsfilmer.. skal være slikt som Immortals, 300, Gladiator og lord of the rings SCIFI; Teknologi på høyt nivå slikt som Iron Man 2 og Avatar.. Adventure; Slikt som Thor og Immortals.. altså, gud filmer.. mektige guder.. ikke indiske guder, men mer som greske guder og "viking guder" Trenger filmtips kjapt fordi jeg får uventet besøk av en venn langt borte og vi har tenkt å se på filmer heletiden.. når dere anbefaler filmer og f.eks skal anbefale a beatufil mind, så nevn hvilke sjanger det er, og kanskje når den ble laget Også film der en eller flere mennesker lever av naturen.. At de bor ute i naturen og dreper kaniner og andre spiselige dyr med f.eks bue, og lager bål osv. Ikke no sånn som idag der folk bruker hagle for å skyte ned dyr... Noen tips? lol 5 Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Noen som kan lage en liste med action filmer? eksempler er The Expandables, Taken, Unknown, Limitless, The town, Iron Man 2 Og kanskje film som likner veldig mye på The Basketball Diaries 2 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Noen som kan lage en liste med action filmer? eksempler er The Expandables, Taken, Unknown, Limitless, The town, Iron Man 2 Og kanskje film som likner veldig mye på The Basketball Diaries Lagde jo en liste til deg way back, tviler på du har sett alle? Transit Night of the Demons Harry Brown Tower Heist The Double The Next Three Days Fright Night Faces in the Crowd A Perfect Getaway Hatchet Dead Silence Red Eye Insidious Battle: Los Angeles Untraceable Vacancy Shaun of the Dead Zombieland Drag me to Hell Killshot Faster And soon the Darkness Source Code Eagle Eye Drive Angry Star Trek The Lincoln Lawyer Super 8 Real Steel Colombiana In Time Cowboys & Aliens Centurion Legion Priest Ironclad Hobo with a Shotgun The Adjustment Bureau Warrior Drive Tror du ville likt Adjustment Bureau, Legion, Priest, Cowboys & Aliens, In Time, Transit, Faster, Drive Angry, The Double osv... 3 Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Takker og bukker! Skal se nærmere på dem imorra :-) 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Tips til bra filmer i likhet med Pineapple Express? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Superbad har jeg sett flere ganger, dritbra film! Litt skeptisk til Knocked Up. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Litt skeptisk til Knocked Up. Hvorfor det? Kul film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Superbad har jeg sett flere ganger, dritbra film! Litt skeptisk til Knocked Up. Om du liker Superbad, har du ingenting å frykte. Minst like bra som Superbad. Hør på Sex Raptoren (for en gangs skyld). Endret 20. mai 2012 av CypheroN Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Den er selvfølgelig ikke i nærheten av Superbad. Det er bare tull og tøys. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Hvis dere mener den er bra, skal jeg se den. Te'om, jeg har ikke sett Hod Rod, så den skal også sjekkes ut. Takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå