Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

trenger anbefalinger ala Rome serien som gjekk for en stund siden, alt som er basert på den tiden.

Er det greit med filmer også, eller er det bare serier?

 

Romerrikets vekst og fall var en bra serie, men en dokumentar-serie i motsetning til Rome. Si gjerne litt mer om hva du vil ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
trenger anbefalinger ala Rome serien som gjekk for en stund siden, alt som er basert på den tiden.

Tror kanskje I, Claudius kan være noe. Har ikke sett serien selv, men den anses for å være ganske bra.

 

Ønsker selv anbefalinger av komedier som er litt "intelligente". Altså ikke så mye slapstick humor, tenker mer slik som american beaty, high fidelity som nevnt tidligere osv. (har også sett sideways).

Lenke til kommentar
Ønsker selv anbefalinger av komedier som er litt "intelligente". Altså ikke så mye slapstick humor, tenker mer slik som american beaty, high fidelity som nevnt tidligere osv. (har også sett sideways).

Groundhog Day

About a boy

Little miss sunshine?

 

Du har sikkert sett alle men det er de jeg kommer opp med som ikke er i American Pie/Superbad-sjangeren.

Lenke til kommentar
trenger anbefalinger ala Rome serien som gjekk for en stund siden, alt som er basert på den tiden.

Er det greit med filmer også, eller er det bare serier?

 

Romerrikets vekst og fall var en bra serie, men en dokumentar-serie i motsetning til Rome. Si gjerne litt mer om hva du vil ha.

 

 

 

 

Ja da eg ser gjerne dokumentar , serie og filmer...

Skal kjekke Romerrikets vekst og fall høres bra ut den!

Endret av Sputnik3000
Lenke til kommentar
Skal gi bursdagsgave til min Balkan/sigøyner-frelste stefar.

 

Han har alt av Emir Kusturica og noen andre...

 

Kan noen anbefale noen (gode) filmer fra Balkan? Samme om det er fra krigene eller om sigøynere. Takk på forhånd

 

No Man's Land. En fantastisk bosnisk film.

 

Great... Bestilte uten å se hvilke filmer han hadde... Gjett hva jeg fant i går?

 

Det der er alltid litt kjipt:P Skal du ta den selv da eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...