kybstud Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 trenger anbefalinger ala Rome serien som gjekk for en stund siden, alt som er basert på den tiden. Er det greit med filmer også, eller er det bare serier? Romerrikets vekst og fall var en bra serie, men en dokumentar-serie i motsetning til Rome. Si gjerne litt mer om hva du vil ha. Lenke til kommentar
Pimmy Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 trenger anbefalinger ala Rome serien som gjekk for en stund siden, alt som er basert på den tiden. Tror kanskje I, Claudius kan være noe. Har ikke sett serien selv, men den anses for å være ganske bra. Ønsker selv anbefalinger av komedier som er litt "intelligente". Altså ikke så mye slapstick humor, tenker mer slik som american beaty, high fidelity som nevnt tidligere osv. (har også sett sideways). Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ønsker selv anbefalinger av komedier som er litt "intelligente". Altså ikke så mye slapstick humor, tenker mer slik som american beaty, high fidelity som nevnt tidligere osv. (har også sett sideways). Groundhog Day About a boy Little miss sunshine? Du har sikkert sett alle men det er de jeg kommer opp med som ikke er i American Pie/Superbad-sjangeren. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Dan In Real Life, Lars & The Real Girl, Royal Tenenbaums. Lenke til kommentar
Sputnik3000 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) trenger anbefalinger ala Rome serien som gjekk for en stund siden, alt som er basert på den tiden. Er det greit med filmer også, eller er det bare serier? Romerrikets vekst og fall var en bra serie, men en dokumentar-serie i motsetning til Rome. Si gjerne litt mer om hva du vil ha. Ja da eg ser gjerne dokumentar , serie og filmer... Skal kjekke Romerrikets vekst og fall høres bra ut den! Endret 13. april 2009 av Sputnik3000 Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ok, fant den norske versjonen med Svein Tindberg som "kommentator", på en nedlastningside. http://www.imdb.com/title/tt0864944/ Regner med at du har sett Gladiator http://www.imdb.com/title/tt0172495/ og Spartacus også? http://www.imdb.com/title/tt0054331/ Begge de to siste er på Topp250. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Spartacus har faktisk ikke jeg sett. Er den god? Eller er den god for 60-tallet? Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Spartacus har faktisk ikke jeg sett. Er den god? Eller er den god for 60-tallet? Har faktisk ikke sett hele, men storyen høres rasende interessant ut. Basert på ekte hendelser osv. Jeg tror at den er bra, selv nå. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nesten 3,5 timer med haken til Kirk blir litt i meste laget for min del. Lenke til kommentar
Sputnik3000 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har sett både Gladiator og Spartacus, knall filmer begge to!... Har også sett Ben-Hur og Quo Vadis . Det er gode filmer og Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Kanskje Troy hadde vært noe? Den er nok ikke i nærheten av å holde kvaliteten til Spartacus, men. Lenke til kommentar
Sputnik3000 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har desverre sett den... Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Skal gi bursdagsgave til min Balkan/sigøyner-frelste stefar. Han har alt av Emir Kusturica og noen andre... Kan noen anbefale noen (gode) filmer fra Balkan? Samme om det er fra krigene eller om sigøynere. Takk på forhånd No Man's Land. En fantastisk bosnisk film. Great... Bestilte uten å se hvilke filmer han hadde... Gjett hva jeg fant i går? Det der er alltid litt kjipt:P Skal du ta den selv da eller? Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har du lyst på'n? Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har du lyst på'n? Har den på DVD selv... Du burde i hvert fall se den. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det skal jeg... har den jo tilgjengelig... går nok på "Gi bort en DVD-film" etter hvert... Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 EDIT: Anbefalinger: True Romance og Pulp Fiction. Drug movies Jeg så True Romance nettopp, den var midt i blinken! Takker Jeg vil ha en lilla Cadillac! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Aldri sett en Allen-film, skal jeg begynne på den nye Vicky Christina Barcelona som alle snakker så varmt om, eller skal jeg gå tredve år tilbake og se Manhattan / Annie Hall? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 gå tredve år tilbake og se Manhattan / Annie Hall Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Annie Hall er utvilsomt den beste, men du bør også få med deg Match Point. Den er rett og slett knall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå