Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker. 5 stk er bestilt. :)

Edit; Noen andre filmer? Action, komedie, krig, Alien Invasion, zombie etc.

Transit

Night of the Demons

Harry Brown

Tower Heist

The Double

The Next Three Days

Fright Night

Faces in the Crowd

A Perfect Getaway

Hatchet

Dead Silence

Red Eye

Insidious

Battle: Los Angeles

Untraceable

Vacancy

Shaun of the Dead

Zombieland

Drag me to Hell

Killshot

Faster

And soon the Darkness

Syns både Transit, Night of the Demons og Hatchet var underholdene nok

Lenke til kommentar

Trenger anbefaling til filmer som oppfyller de fleste, eller i hvertfall ett, av disse kravene;

- Godt pacet og veldig stor spenningskurve/meget engasjerende (Inception, Taken, Matrix, Titanic, The Dark Knight, Harry Potter, Silence of the Lambs etc).

- Visuelt imponerende (Harry Potter filmene, Dark Knight, Inception, LOTR og Titanic er meget gode eksempler på dette - filmer som gir deg følelsen av å ta del i noe stort!)

- Mange uforutstigbare vendinger til det positive ("twists").

- Mystisk; filmer som lar deg tenke og undre og fundere til filmens siste akt.

Jeg er ganske kresen, men det er fordi jeg har sett så mye søppel i det siste! Nå vil jeg se noe som får meg til å miste fatningen, låse meg til skjermen og rett og slett bli helt overveldet av den fantastiske filmen jeg bevitner.

Jeg har sett, og trenger derfor ikke anbefaling for filmene: Se7en, Memento og Hannibal Lecter filmene. Disse går alltid igjen.

Endret av Adulf Ordtitter
Lenke til kommentar

Har sett alle de. Noen som vet om det kommer en annen Immortals film?

Lurer på noen som har tips til; (filmene må være produsert i 2008 og oppover.

Action; Taken, Uknown, Limitless etc. Liker spesielt om det f.eks har presidenter i filmen osv.. som i unknown men ikke nødvendig.

Krig; Filmen "Immortals" er min favoritt film. Sånne filmer leter etter jeg, har noen tips til en slik film?

og andre filmer som MÅ være fra nyere tid (2010 og oppover)

Endret av vodkish
Lenke til kommentar

Action; Taken, Uknown, Limitless etc. Liker spesielt om det f.eks har presidenter i filmen osv.. som i unknown men ikke nødvendig.

Krig; Filmen "Immortals" er min favoritt film. Sånne filmer leter etter jeg, har noen tips til en slik film?

Just a shot in the dark, men har du sett 300? Den er 100 gange bedre enn Immortals. Jævli merkelig at Immortals kan være favorittfilmen til noen, men er vell bra noen har den type smak og :)

Edit: Dagens tørre! Den er 300 gange bedre enn Immortals!

Endret av MrLuni
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trenger anbefaling til filmer som oppfyller de fleste, eller i hvertfall ett, av disse kravene;

- Godt pacet og veldig stor spenningskurve/meget engasjerende (Inception, Taken, Matrix, Titanic, The Dark Knight, Harry Potter, Silence of the Lambs etc).

- Visuelt imponerende (Harry Potter filmene, Dark Knight, Inception, LOTR og Titanic er meget gode eksempler på dette - filmer som gir deg følelsen av å ta del i noe stort!)

- Mange uforutstigbare vendinger til det positive ("twists").

- Mystisk; filmer som lar deg tenke og undre og fundere til filmens siste akt.

Jeg er ganske kresen, men det er fordi jeg har sett så mye søppel i det siste! Nå vil jeg se noe som får meg til å miste fatningen, låse meg til skjermen og rett og slett bli helt overveldet av den fantastiske filmen jeg bevitner.

Jeg har sett, og trenger derfor ikke anbefaling for filmene: Se7en, Memento og Hannibal Lecter filmene. Disse går alltid igjen.

Alle burde se Den Siste Mohikaner. Eller Danser Med Ulver.

Lenke til kommentar

Jævli merkelig at Immortals kan være favorittfilmen til noen, men er vell bra noen har den type smak og :)

Edit: Dagens tørre! Den er 300 gange bedre enn Immortals!

Enig der, Immortals hadde ganske så tynt plot å ble veldig kjedelig til tider. Nå kan ikke jeg mye om Gresk mytologi men de endret visstnok mye der for å få historien til å stemme etc.

Men ja 300 er en mye bedre og uforglemmelig film enn Immortals.

Du kan jo se Conan the Barbarian, tviler på han er en gud men skulle jo trodd det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...