vodkish Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Takker. 5 stk er bestilt. Edit; Noen andre filmer? Action, komedie, krig, Alien Invasion, zombie etc. Endret 22. april 2012 av vodkish 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Takker. 5 stk er bestilt. Edit; Noen andre filmer? Action, komedie, krig, Alien Invasion, zombie etc. Transit Night of the Demons Harry Brown Tower Heist The Double The Next Three Days Fright Night Faces in the Crowd A Perfect Getaway Hatchet Dead Silence Red Eye Insidious Battle: Los Angeles Untraceable Vacancy Shaun of the Dead Zombieland Drag me to Hell Killshot Faster And soon the Darkness Syns både Transit, Night of the Demons og Hatchet var underholdene nok Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Tips til bra dokumentarer / filmer / serier om Alcatraz? (Jeg har allerede Escape from Alcatraz filmen). Mythbusters hadde en ganske kul spesialepisode om Alcatraz. Ligger på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=OwAUIcfJzLs Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Den har jeg sett, men takk uansett Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Trenger anbefaling til filmer som oppfyller de fleste, eller i hvertfall ett, av disse kravene; - Godt pacet og veldig stor spenningskurve/meget engasjerende (Inception, Taken, Matrix, Titanic, The Dark Knight, Harry Potter, Silence of the Lambs etc). - Visuelt imponerende (Harry Potter filmene, Dark Knight, Inception, LOTR og Titanic er meget gode eksempler på dette - filmer som gir deg følelsen av å ta del i noe stort!) - Mange uforutstigbare vendinger til det positive ("twists"). - Mystisk; filmer som lar deg tenke og undre og fundere til filmens siste akt. Jeg er ganske kresen, men det er fordi jeg har sett så mye søppel i det siste! Nå vil jeg se noe som får meg til å miste fatningen, låse meg til skjermen og rett og slett bli helt overveldet av den fantastiske filmen jeg bevitner. Jeg har sett, og trenger derfor ikke anbefaling for filmene: Se7en, Memento og Hannibal Lecter filmene. Disse går alltid igjen. Endret 23. april 2012 av Adulf Ordtitter Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Noen som har ideer til filmer som Thor, Immortals osv..? Ja, gude filmer. Ble kåt av å se på filmen Immortals og Thor, så har dere noen lignende filmer, nevn de! Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Du har jo: Troy, 300, 10.000 BC, The Mummy Returns Kan godt hende du har sett dem, men jeg setter de i samme kategori som Thor og Immortals, likte Thor og 300 best. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Noen som har ideer til filmer som Thor, Immortals osv..? Ja, gude filmer. Ble kåt av å se på filmen Immortals og Thor, så har dere noen lignende filmer, nevn de! Clash of the Titans om du ikke har sett den. Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Har sett alle de. Noen som vet om det kommer en annen Immortals film? Lurer på noen som har tips til; (filmene må være produsert i 2008 og oppover. Action; Taken, Uknown, Limitless etc. Liker spesielt om det f.eks har presidenter i filmen osv.. som i unknown men ikke nødvendig. Krig; Filmen "Immortals" er min favoritt film. Sånne filmer leter etter jeg, har noen tips til en slik film? og andre filmer som MÅ være fra nyere tid (2010 og oppover) Endret 7. mai 2012 av vodkish Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Wrath of the Titans blir vel fortsatt sendt på kino. ("Oppfølgeren" til Clash of the Titans) Men hvis du har problemer med utløsninger når du ser på gude filmer, er kanskje ikke kino det mest ideele stedet for deg å være. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Har sett alle de. Noen som vet om det kommer en annen Immortals film? Lurer på noen som har tips til; (filmene må være produsert i 2008 og oppover. Action; Taken, Uknown, Limitless etc. Liker spesielt om det f.eks har presidenter i filmen osv.. som i unknown men ikke nødvendig. Krig; Filmen "Immortals" er min favoritt film. Sånne filmer leter etter jeg, har noen tips til en slik film? og andre filmer som MÅ være fra nyere tid (2010 og oppover) Just a shot in the dark, men har du sett 300? Den er 100 gange bedre enn Immortals. Jævli merkelig at Immortals kan være favorittfilmen til noen, men er vell bra noen har den type smak og Edit: Dagens tørre! Den er 300 gange bedre enn Immortals! Endret 26. april 2012 av MrLuni 1 Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Trenger anbefaling til filmer som oppfyller de fleste, eller i hvertfall ett, av disse kravene; - Godt pacet og veldig stor spenningskurve/meget engasjerende (Inception, Taken, Matrix, Titanic, The Dark Knight, Harry Potter, Silence of the Lambs etc). - Visuelt imponerende (Harry Potter filmene, Dark Knight, Inception, LOTR og Titanic er meget gode eksempler på dette - filmer som gir deg følelsen av å ta del i noe stort!) - Mange uforutstigbare vendinger til det positive ("twists"). - Mystisk; filmer som lar deg tenke og undre og fundere til filmens siste akt. Jeg er ganske kresen, men det er fordi jeg har sett så mye søppel i det siste! Nå vil jeg se noe som får meg til å miste fatningen, låse meg til skjermen og rett og slett bli helt overveldet av den fantastiske filmen jeg bevitner. Jeg har sett, og trenger derfor ikke anbefaling for filmene: Se7en, Memento og Hannibal Lecter filmene. Disse går alltid igjen. Alle burde se Den Siste Mohikaner. Eller Danser Med Ulver. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Har sett alle de. Noen som vet om det kommer en annen Immortals film? Lurer på noen som har tips til; (filmene må være produsert i 2008 og oppover. Action; Taken, Uknown, Limitless etc. Liker spesielt om det f.eks har presidenter i filmen osv.. som i unknown men ikke nødvendig. Krig; Filmen "Immortals" er min favoritt film. Sånne filmer leter etter jeg, har noen tips til en slik film? og andre filmer som MÅ være fra nyere tid (2010 og oppover) Jævli merkelig at Immortals kan være favorittfilmen til noen, men er vell bra noen har den type smak og Edit: Dagens tørre! Den er 300 gange bedre enn Immortals! Enig der, Immortals hadde ganske så tynt plot å ble veldig kjedelig til tider. Nå kan ikke jeg mye om Gresk mytologi men de endret visstnok mye der for å få historien til å stemme etc. Men ja 300 er en mye bedre og uforglemmelig film enn Immortals. Du kan jo se Conan the Barbarian, tviler på han er en gud men skulle jo trodd det. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Han er iallefall ikke mye til "gud" i den nye Conan filmen... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Han er iallefall ikke mye til "gud" i den nye Conan filmen... Får han ikke ''Powers of a God'' i filmen da hehe, den gamle med Arnold er jo bra, men nå skulle jo Vodka ha en 2008 ++. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Noen filmer som ligner på American Psycho? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Noen filmer som ligner på American Psycho? hvordan? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Folk som blir helt gale av enten rikdom, materialisme eller folk, og ender opp med å gjøre psykopatiske handlinger. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 There Will Be Blood passer til den beskrivelsen uten at det ligner på American Psycho. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Har sett den, den er ganske bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå