L4ffen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Tips til highschool filmer? Eller filmer med såkalt møkkahumor http://p3.no/filmpolitiet/2012/04/topp-5-high-school-komedier-fra-1999/ Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Trenger noe dypt, noe jeg kan sette meg inn i. Action helst! Hm... Action-filmer pleier ikke akkurat være så veldig dype. Det nærmeste jeg kan tenke meg av virkelig gode filmer er The Killer (1989) som er helt fuckings spektakulær. http://www.youtube.com/watch?v=CjNFa7S_TrM Takk! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Finnes det noen bra filmer som handler om nuclear wastlelands eller noe sånt? Lignende Fallout spillene. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Finnes det noen bra filmer som handler om nuclear wastlelands eller noe sånt? Lignende Fallout spillene. The Road er nesten helt lik, spilte mye Fallout etter jeg så den. Book of Eli, Mad Max, Mad Max 2: Road Warrior er også nok så like. For alt jeg vet har du sett de fra før Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Skal sjekke ut de jeg ikke har sett, takk Endret 9. april 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Noen som vet om bra dokumentarfilmer om grafitti og/eller streetart? Jeg har allerede "Exit Through The Gift Shop". Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Style Wars og Bomb It om det er dokumentarer du skal ha. Ellers så finnes det jo filmer om det norske graffitimiljøet som Grovt Skadeverk-filmene, men er heller usikker på om det var den typen filmer du mente. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg vil bare rett og slett ha filmer der man følger grafittiartister gjennom det de vanligvis gjør når de lager kunsten sin. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Jeg trenger filmer om motivasjon, altså en film der personen jobber seg oppover til å bli best eller noe slikt... Har sett: The karatekid filmene The fighter Nå ønsker jeg noe mer usportslig, noe jobbing..kanskje med skole å gjøre? Endret 13. april 2012 av ZPAS Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg trenger filmer om motivasjon, altså en film der personen jobber seg oppover til å bli best eller noe slikt... Har sett: The karatekid filmene The fighter Nå ønsker jeg noe mer usportslig, noe jobbing..kanskje med skole å gjøre? Rocky Filmene The Blind Side Moneyball Field of Dreams Cinderella Man The Hurricane Remember the Titans Pursuit of Happyness Gladiator Million Dollar Baby Good Will Hunting Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg trenger filmer om motivasjon, altså en film der personen jobber seg oppover til å bli best eller noe slikt... Har sett: The karatekid filmene The fighter Nå ønsker jeg noe mer usportslig, noe jobbing..kanskje med skole å gjøre? Rocky Filmene The Blind Side Moneyball Field of Dreams Cinderella Man The Hurricane Remember the Titans Pursuit of Happyness Gladiator Million Dollar Baby Good Will Hunting De handler om boxing eller en annen sport, Jeg mente noe usportslig Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Handler The Pursuit of Happyness om sport? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Jeg trenger filmer om motivasjon, altså en film der personen jobber seg oppover til å bli best eller noe slikt... Har sett: The karatekid filmene The fighter Nå ønsker jeg noe mer usportslig, noe jobbing..kanskje med skole å gjøre? Rocky Filmene The Blind Side Moneyball Field of Dreams Cinderella Man The Hurricane Remember the Titans Pursuit of Happyness Gladiator Million Dollar Baby Good Will Hunting De handler om boxing eller en annen sport, Jeg mente noe usportslig Det går ikke bare i sport, for eks The Blind Side, Moneyball, Good Will Hunting, Pursuit of Happyness. Ellers kan du sjekke ut Milk og Wall Street som er meget gode filmer. EDIT: Så Crash (2004) for et par dager siden å den vil jeg anbefale om du ikke har sett den før. Endret 13. april 2012 av Cortese Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Noen som kan anbefale en god drama film med god historie? Helst ikke gammle filmer. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Er litt i filmhumør etter en hard fredagskveld/lørdagsnatt, så trenger en skikkelig god film. Jeg gleder meg veldig til Diablo 3 kommer ut, så lurte på om det kanskje fantes filmer som handler om det samme som Diablo 3 handler om. Trenger ikke være akkurat det samme, men samme type, en mektig helt som slåss mot horder som kommer fra helvete. Jeg har også vært på utkikk etter gode gangster/mafia filmer, gjerne med Al Capone. Jeg har sett alle Godfaren filmene btw. Og til slutt, en film som omhandler det gamle rome. Noe ala Spartacus. Kom gjerne med dine egne filmtips, så lenge det omhandler krig og det er sverd og skjold inne i bildet. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Noen som kan anbefale en god drama film med god historie? Helst ikke gammle filmer. Om du ikke har sett den, se "The Social Network". Den handler om dannelsen av Facebook. Utrolig bra film! Den går under sjangeren drama. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Har sett den ja. Utrolig bra film. Er noe i samme duren jeg leter etter. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Tips til bra fenselsfilmer, anyone? Helst ikke veldig gamle. Endret 14. april 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hvorfor ikke gamle? Og hva regner du som gammelt? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Never mind det punktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå