Balthier Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 jeg kan ikke få sagt det nok, se på the divide. skikkelig despo thrilla lagd på gamlemåten. så til meg: jeg lurer bare på om det er laget noen filmer som uno og izzat i norge i nyere tid? ikke hodejegerene btw. Hva med Uro ? Nice Takk Flere? Hva med denne: http://www.imdb.com/title/tt0899216/ Har ikke fått sett den selv men husker reklamen gikk mye på tv da den var ny. Wow den så rimelig unik ut takk for tips. jeg liker åssen det alltid er noen norske på imdb som skryter filmen opp i skyene. haha, også grammatikken da Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hvis du vil ha kul norsk film, sjekk ut "Taxi". Er vel egentelig en serie, men det er bare 3 eller 4 episoder og totalt varer det ca 3 timer. Veldig kul og spennende serie Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Har noen tips til bra "hood" filmer? Liker godt "Menace 2 Society", kanskje noe i den duren? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Boyz n the Hood (1991) er en knall film om du ikke allerede har sett den. edit: la til et ord Endret 7. april 2012 av Jonas2k Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Den har jeg bestilt og er på vei Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Noen som kan anbefale meg noen gode asiatiske filmer fra nyere tid? noe ala Internal affairs, husker ikke helt hva filmen het, men den lange slåss-scenen.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Noen som kan anbefale meg noen gode asiatiske filmer fra nyere tid? noe ala Internal affairs, husker ikke helt hva filmen het, men den lange slåss-scenen.. Infernal Affairs, ikke Internal Lang scene med en hammer? Antar du tenker på Oldboy? -Ichi the Killer (2001) - Ganske spesiell og ekstrem film. Vanskelig å kategorisere. Hvis du likte denne har regissøren Takashi Miike VELDIG mange andre filmer jeg og kan anbefale. -Memories of Murder (2003) - Perfekt thriller -The Chaser (2008) - Thriller -A Bittersweet Life (2005) - Action/Thriller -Battle Royale (2000) - Action/thriller -Blue Spring (2001) - Drama/thriller -Ping Pong (2002) - Komedie -University of Laughs (2004) - Komedie -Shaolin Soccer (2001) - Komedie -J.S.A.: Joint Security Area (2000) - Krig/drama -Ong-bak (2003) - Kampsport -Shutter (2004/II) - Horror Har ikke sett Mother (2008) og The Man from Nowhere (2010), men er ganske sikker på at de og er verdt en titt. Endret 6. april 2012 av Venerable Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Tips til bra ransfilmer? Har allerede sett: Nokas, Dog Day Afternoon, 44 Minutes, The Town, The Bank Job, Inside Man, Public Enemies. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Tips til bra ransfilmer? Har allerede sett: Nokas, Dog Day Afternoon, 44 Minutes, The Town, The Bank Job, Inside Man, Public Enemies. Da har du glemt den beste av de alle: Heat Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Den er sett mange ganger og er en fantastisk film! Hadde bare glemt å nevne at jeg har sett den. Men takk uansett Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Tips til bra ransfilmer? Har allerede sett: Nokas, Dog Day Afternoon, 44 Minutes, The Town, The Bank Job, Inside Man, Public Enemies. Her er noen til: Point Break Firewall Takers The Italian Job Ocean's filmene Heist Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Italian Job har jeg også sett forresten. Takk for de andre tipsene Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Hei, jeg trenger noen tips til skumle - og helst nye - skrekkfilmer. Jeg så Insidious her en dag, og den var bra, men jeg tåler langt mer skrekk. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Hei, jeg trenger noen tips til skumle - og helst nye - skrekkfilmer. Jeg så Insidious her en dag, og den var bra, men jeg tåler langt mer skrekk. The Orphanage The Strangers The Ring The Silence of the Lambs The Descent The Exorcist Saw Shutter (2004) Hatchet Drag Me to Hell Trick 'r Treat Låt den rätte komma in Let Me In Frailty Joy Ride I Spit on Your Grave Wrong Turn Vacancy Identity The Hills Have Eyes Enjoy... 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Boyz n the Hood (1991) er knall film om du ikke allerede har sett den. Så den for et par dager siden. Genial film. Noen som har tips til liknende filmer? Endret 7. april 2012 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Boyz n the Hood (1991) er knall film om du ikke allerede har sett den. Så den for et par dager siden. Genial film. Noen som har tips til liknende filmer? Four Brothers som også er en Singleton film. 1 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Boyz n the Hood (1991) er knall film om du ikke allerede har sett den. Så den for et par dager siden. Genial film. Noen som har tips til liknende filmer? Syns Fresh (1994) var ganske kul. En unggutt i ghettoen som skal ta hevn på en narkodealer som ligger med søsteren. Høres kanskje ikke så spennende ut, men ideen ligger i at gutten spiller mye sjakk med sin alkoholiserte far (Samuel L. Jackson) og bruker strategiene fra sjakkspillet i den virkelige verden. Ganske finurlig til tider. Av andre "hood flicks" bør du også se New Jack City (1991) som regnes som en klassiker i den kategorien. Kan også legge til Colors, og 187 (1997). Colors omhandler to politimenn og konflikten mellom Crips og Bloods. 187 handler om en lærer som jobber ved en skole i L.A. Sikkert i Watts eller Compton elns. Ved første øyekast virker denne som en veldig typisk film om elever som har det vanskelig på grunn av miljøet de vokser opp i, men tro meg, den er ikke det. Jeg ble veldig positivt overrasket over den. Veldig kul sluttscene også. Endret 7. april 2012 av RastaXP Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Trenger noe dypt, noe jeg kan sette meg inn i. Action helst! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Trenger noe dypt, noe jeg kan sette meg inn i. Action helst! Hm... Action-filmer pleier ikke akkurat være så veldig dype. Det nærmeste jeg kan tenke meg av virkelig gode filmer er The Killer (1989) som er helt fuckings spektakulær. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Boyz n the Hood (1991) er knall film om du ikke allerede har sett den. Så den for et par dager siden. Genial film. Noen som har tips til liknende filmer? Four Brothers som også er en Singleton film. Four Brothers er bra! Anbefales. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå