Schneiderlin Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Noen som kan ambefale meg en god action film? med litt skyting eller explosjoner killer elite highlander day and knight mission impossible ghost protocol tropas du elite terminator 3 the divide speed broken arrow The Replacement Killers eraser Ble også overrasket av at du tok med T3 Hvor er T1 og T2 som er 10 ganger bedre? Noen som kan ambefale meg en god action film? med litt skyting eller explosjoner Mission: Impossible og M:I:3 er også gode, ville holdt meg unna 2eren. Når vi snakker Woo så har han jo The Killer, Hard Boiled og Face/Off også som jeg vil si er endel bedre enn Broken Arrow. For meg er det lite som slår The Rock når det gjelder action. Commando med Schwarzenegger er også en klassiker. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Andre filmer som ligner på The Road? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Wrath of the titans noe bra? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Andre filmer som ligner på The Road? The Book of Eli, kanskje? 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg har sett den, men takk for tipset allikevel. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Trenger en god film! katastrofefilm eller hva som helst igrunn men helst film med god ratings og er populær en film som The day after tomorrow fks Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 The Road er en lignende "katastrofefilm", ellers så har du Cloverfield, War of the Worlds etc. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg går god for Cloverfield. Dritkul film! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Den er litt spesielt laget men jeg og liker den. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Trenger en god film! katastrofefilm eller hva som helst igrunn men helst film med god ratings og er populær en film som The day after tomorrow fks Du kan jo sjekke ut Haeundae: Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hahaha Underholdene liten film det Armageddon er jo også en klassiker. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Se på zombie apocalypse! Helt ny zombie film som bare er dritbra og skikkelig bra laga. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Se på zombie apocalypse! Helt ny zombie film som bare er dritbra og skikkelig bra laga. dårlige effekter, men en film som er verd tiden man ser den vil jeg si Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 På jakt etter noe mainstream action/horror av nyere dato (siste 5-6 år), tips? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 jeg kan ikke få sagt det nok, se på the divide. skikkelig despo thrilla lagd på gamlemåten. så til meg: jeg lurer bare på om det er laget noen filmer som uno og izzat i norge i nyere tid? ikke hodejegerene btw. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 jeg kan ikke få sagt det nok, se på the divide. skikkelig despo thrilla lagd på gamlemåten. så til meg: jeg lurer bare på om det er laget noen filmer som uno og izzat i norge i nyere tid? ikke hodejegerene btw. Hva med Uro ? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 jeg kan ikke få sagt det nok, se på the divide. skikkelig despo thrilla lagd på gamlemåten. så til meg: jeg lurer bare på om det er laget noen filmer som uno og izzat i norge i nyere tid? ikke hodejegerene btw. Hva med Uro ? Nice Takk Flere? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 På jakt etter noe mainstream action/horror av nyere dato (siste 5-6 år), tips? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 jeg kan ikke få sagt det nok, se på the divide. skikkelig despo thrilla lagd på gamlemåten. så til meg: jeg lurer bare på om det er laget noen filmer som uno og izzat i norge i nyere tid? ikke hodejegerene btw. Hva med Uro ? Nice Takk Flere? Hva med denne: http://www.imdb.com/title/tt0899216/ Har ikke fått sett den selv men husker reklamen gikk mye på tv da den var ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå