Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!

Xanman

Anbefalte innlegg

Noen som kan ambefale meg en god action film? med litt skyting eller explosjoner

killer elite

highlander

day and knight

mission impossible ghost protocol

tropas du elite

terminator 3

the divide

speed

broken arrow

The Replacement Killers

eraser

Ble også overrasket av at du tok med T3 :hm: Hvor er T1 og T2 som er 10 ganger bedre?

Noen som kan ambefale meg en god action film? med litt skyting eller explosjoner

Mission: Impossible og M:I:3 er også gode, ville holdt meg unna 2eren. Når vi snakker Woo så har han jo The Killer, Hard Boiled og Face/Off også som jeg vil si er endel bedre enn Broken Arrow.

For meg er det lite som slår The Rock når det gjelder action. Commando med Schwarzenegger er også en klassiker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kan ikke få sagt det nok, se på the divide. skikkelig despo thrilla lagd på gamlemåten.

så til meg: jeg lurer bare på om det er laget noen filmer som uno og izzat i norge i nyere tid? ikke hodejegerene btw.

Hva med Uro ?

Lenke til kommentar

jeg kan ikke få sagt det nok, se på the divide. skikkelig despo thrilla lagd på gamlemåten.

så til meg: jeg lurer bare på om det er laget noen filmer som uno og izzat i norge i nyere tid? ikke hodejegerene btw.

Hva med Uro ?

Nice :D Takk

Flere?

Lenke til kommentar

Hva med Uro ?

Nice :D Takk

Flere?

Hva med denne: http://www.imdb.com/title/tt0899216/

Har ikke fått sett den selv men husker reklamen gikk mye på tv da den var ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...