Papirkurven Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 ^Det er en bra film for og være så lang Noen som har noen tips til bra komedie, helst i HD/fullHD Noen komedier jeg liker iallefall. Som er relativt nye. A Good Old Fashioned Orgy (2011) A Very Harold & Kumar 3D Christmas (2011) Attack the Block (2011) Funny People (2009) Get Him to the Greek (2010) Grandma's Boy (2006) Horrible Bosses (2011) I Love You Man (2009) Klovn The Movie (2010) Knocked Up (2007) Paul (2011) Pineapple Express (2008) Super (2010) The Other Guys (2010) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Noen som kan komme med forslag til en god komedie som ikke går under kategorien "slapstick banan-humor starred Rob Schneider and Adam Sandler"? Meet the Fockers En av mine favorittkomedier. Glemte jeg å nevne Ben Stiller og Barbara Streisand? Godt forsøk, men det er fortsatt ikke den typen komedie jeg sikter mot. Dr.Strangelove Anchorman The Darjeeling limited The royal Tenenbaums Life of Brian Holy grail hvis du kan le av dumme filmer The room Toxic avenger hostel hostel 2 Endret 25. februar 2012 av Tsjuden 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Noen som kan komme med forslag til en god komedie som ikke går under kategorien "slapstick banan-humor starred Rob Schneider and Adam Sandler"? Meet the Fockers En av mine favorittkomedier. Glemte jeg å nevne Ben Stiller og Barbara Streisand? Godt forsøk, men det er fortsatt ikke den typen komedie jeg sikter mot. Dr.Strangelove Anchorman The Darjeeling limited The royal Tenenbaums Life of Brian Holy grail hvis du kan le av dumme filmer The room Toxic avenger hostel hostel 2 Tusen takk! Det var noe slikt jeg var ute etter! Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Noen som kan anbefale krigsfilmer i actionsjangeren? Tror jeg egentlig har sett det meste av det kjente og det "som er verdt å se", men er jo verdt et forsøk. Tror ikke det er noe vits i at jeg begynner å ramse opp. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Du kan jo gå gjennom denne lista. Ikke alle i actionsjangeren, men... Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Noen som kan komme med forslag til en god komedie som ikke går under kategorien "slapstick banan-humor starred Rob Schneider and Adam Sandler"? Dr.Strangelove Anchorman The Darjeeling limited The royal Tenenbaums Life of Brian Holy grail Støtter alle disse unntatt Anchorman da jeg vil tro denne faller inn under typen komedier han ikke vil se. Ta dog hensyn til at det kan ha vært en gang eller to i historien hvor jeg muligens har tatt feil. Dr. Strangelove er ellers en av mine favorittfilmer. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Noen som kan komme med forslag til en god komedie som ikke går under kategorien "slapstick banan-humor starred Rob Schneider and Adam Sandler"? Dr.Strangelove Anchorman The Darjeeling limited The royal Tenenbaums Life of Brian Holy grail Støtter alle disse unntatt Anchorman da jeg vil tro denne faller inn under typen komedier han ikke vil se. Ta dog hensyn til at det kan ha vært en gang eller to i historien hvor jeg muligens har tatt feil. Dr. Strangelove er ellers en av mine favorittfilmer. Dr. Strangelove er den hvor USA bomber russland? Hvor Peter Sellers spiller Strangelove? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Dr. Strangelove er den kjedeligste og mest umorsomme filmen jeg non gang har sett. Styr unna! Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Al Capone: Ja, den hvor Peter Sellers spiller omtrent halvparten av karakterene i filmen, deriblant Dr. Strangelove. TMB: Harde ord, men jeg forstår at ikke alle liker den. Den er i svart hvitt, gammel, lang og bruker god tid på å bygge opp ting. Jeg er bare svak for småsort satire, gjerne politisk sådan, og med tanke på at filmen er fra 1964 og at alle de politiske poengene den leker med fortsatt er gyldige synes jeg den holder seg meget godt. Men det er definitivt ikke en gjennomsnittlig komedie for en kveld med gutta, en pizza, en pose chips og noen øl. Det er altfor lite pupper i den for denslags. Derimot synes jeg den er både relevant, intelligent og morsom. Det er en film man kan snakke lenge om etter at man har sett den, og jeg liker det. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Dr. Strangelove er den kjedeligste og mest umorsomme filmen jeg non gang har sett. Styr unna! Enig! Den er fantastisk dårlig. Lenke til kommentar
Halland97 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 noen bra filmer av adam sandler? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 noen bra filmer av adam sandler? Click er kul Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Click er dårlig selv for Adam Sandler å være. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 noen bra filmer av adam sandler? Nope! 5 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Noen som har en anbefaling av filmer som er litt som Moneyball? Altså, det er jeg ser etter er en film bygd på en sann og ganske enestående historie, som er gjennomført ganske bra med godt skuespill og resten av pakka. Gjerne i litt nyere tid, sånn før 1990. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Noen som har en anbefaling av filmer som er litt som Moneyball? Altså, det er jeg ser etter er en film bygd på en sann og ganske enestående historie, som er gjennomført ganske bra med godt skuespill og resten av pakka. Gjerne i litt nyere tid, sånn før 1990. Hvis du vil ha film om enestående historier, sjekk ut "127 Hours" om du ikke har sett den. Dritbra film! 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 noen bra filmer av adam sandler? Alle sammen Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Så nettopp The Usual Suspects, faen så rå! Har dere noen lignende filmer å anbefale. Jeg digget også Ronin, In Brugges, Snatch og Lock stock (..) for å nevne noen. De er ikke helt i samme kategori, men er glad i sånt. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Noen som har tips til bra bankranfilmer? For å nevne tre stykker jeg likte veldig godt: Nokas, The Town og Inside Man. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Noen som har en anbefaling av filmer som er litt som Moneyball? Altså, det er jeg ser etter er en film bygd på en sann og ganske enestående historie, som er gjennomført ganske bra med godt skuespill og resten av pakka. Gjerne i litt nyere tid, sånn før 1990. Aner ikke hva du har sett fra før, men de mest åpenbare er vel: Into the Wild The Pianist Schindlers liste A Beautiful Mind The Aviator Saving Private Ryan Noen andre jeg kom på i farta: The Social Network The Blind Side In the Valley of Elah Last King of Scotland Black Hawk Down City of God Hotel Rwanda Ganske mange filmer som passer til den beskrivelsen, har sikkert glemt noen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå