mwy Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Da trenger jeg filmanbefalinger! Litt eksempler på filmer som jeg liker; Taken Arn - tempelridderen Troy Joy ride (Skikkelig gode thrillere som er skrekkfilm preget) 127 hours (en av mine favorittfilmer fra 2010) Jeg liker veldig godt skrekkfilmer med god handling og krigsfilmer (med sverd) som bygger på en historie, som f.eks Troy, Arn. Har du sett Riddley Scotts Kingdom of Heaven, den stjeler litt av sitt plott fra Arn. Så tar jeg for gitt at du har sett GAme of Thrones serien. Lenke til kommentar
Fizzle Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Da trenger jeg filmanbefalinger! Litt eksempler på filmer som jeg liker; Taken Arn - tempelridderen Troy Joy ride (Skikkelig gode thrillere som er skrekkfilm preget) 127 hours (en av mine favorittfilmer fra 2010) Jeg liker veldig godt skrekkfilmer med god handling og krigsfilmer (med sverd) som bygger på en historie, som f.eks Troy, Arn. Har du sett Riddley Scotts Kingdom of Heaven, den stjeler litt av sitt plott fra Arn. Så tar jeg for gitt at du har sett GAme of Thrones serien. Har nok sett kingdom of heaven, ja. Har også sett alle episodene av game of thrones (DRIT DIGG SERIE!) og gleder meg som bare juling til ny sesong. Ellers? Noen andre krigsfilmer / skrekkfilmer som jeg bør få med meg? Bare digger slike filmer / serier. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Alle må se Drive Beste filmen som jeg har sett på leeeenge. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Sikkert den eneste også. Neida. Men jau, skal få sett den snart, tenkte jeg. Har troa som bare det. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Drive var fet. Nattlodingz med dope musikk. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Forslag til westernfilm? Gjerne fra etter 90-tallet, noe ala True Grit... Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Forslag til westernfilm? Gjerne fra etter 90-tallet, noe ala True Grit... http://www.imdb.com/title/tt0108358/ Tombstone, en av de beste western filmene ifra 90talet. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Seraphim Falls TV-serien Hells on Wheels kan også sjekkes ut. Endret 8. januar 2012 av Runarbs Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 leter etter en norsk nettside som selger mye horror. har rotet bort linken til den siden jeg mener, vet helt sikkert at den er norsk. Lenke til kommentar
jorgens91 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 bilfilmer typ initial d, med drifting? (sett bort ifra fast & furious filmene) Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 gone in 60 seconds film med vampyr OG varulver som ikke er underworld? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 gone in 60 seconds film med vampyr OG varulver som ikke er underworld? Twillight Den er sempesøt. 4 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 gone in 60 seconds film med vampyr OG varulver som ikke er underworld? Twillight Den er sempesøt. dislike button!! 3 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Haha, var nok ikke ment seriøst nei. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Haha, var nok ikke ment seriøst nei. så den men greide ikke holde meg Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Filmer der handlingen foregår i nesten bare ett rom? Eller filmer som er / ser ut som en eneste lang tagning? Har sett 12 Angry Men (1957), Rope (1948) og The Sunset Limited (2011). Noen jeg har missa? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) The Man from Earth, Phone Booth, Clerks, The Breakfast Club. Endret 10. januar 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Harakiri. Selv om det er en del tilbakeblikk osv. Genial film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Filmer der handlingen foregår i nesten bare ett rom? Eller filmer som er / ser ut som en eneste lang tagning? Har sett 12 Angry Men (1957), Rope (1948) og The Sunset Limited (2011). Noen jeg har missa? I tillegg til Rope kan du slenge på Rear Window av samme regissør. Også Resevoir Dogs (ett rom m. tilbakeblikk), Funny Games (se 1997-originalen, foregår i et hus). Endret 11. januar 2012 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå