Kammizez Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Den er såklart sett. Har vel egentlig fått med meg alt av Fincher... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 filme hvor alt går til helvete og en god actionfilm. Scarface, men den har du sikkert sett. Filmene til Darren Aronofsky handler gjerne om folk som "det går dårlig med", ikke noe feelgood da Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Smarte folk generelt, ganske lei av mord og sånt.. kanskje noe som ikke bare har med mord å gjøre Jonathan Creek EDIT: Har ofte med mord å gjøre, men er en utrolig bra serie uansett! Endret 30. desember 2011 av MagnusW Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Annbefaler dere en film til i dag? Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Det kan være lurt å si hva du er på utkikk etter. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 En film jeg er ikke helt sikker men en film som passer til i kveld. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Nordwand. Skikkelig koselig film å se i vintermørket. Endret 31. desember 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 filme hvor alt går til helvete og en god actionfilm. Scarface, men den har du sikkert sett. Filmene til Darren Aronofsky handler gjerne om folk som "det går dårlig med", ikke noe feelgood da Har faktisk ikke sett Scarface som jeg kan huske. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) The.Flowers.Of.War.2011 Skikkelig rørende og feelgood film som passer nå i vintermørket. Selvsagt dystre elementer, men filmen gir et bilde av håp, forsoning og medmenneskelighet. Jeg rørte selv en tåre eller to. Se den! Endret 31. desember 2011 av Balthier842 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 ser jo ut som den er 100% kinesisk da.. :/ Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 ser jo ut som den er 100% kinesisk da.. :/ Tekst. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hva så? Men med tanke på at den har Christian Bale og Paul Schneider så er den vel ikke 100% kinesisk? Eheheh... Uansett, mannen bak filmen, Yimou Zhang, har laget masse kremfilmer av dimensjoner, så man skal ikke se bort ifra at filmen er gull. Må få sett den selv. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hardpakka action? Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Ser det er mye snakk om Taken her. Da kan jeg anbefale en annen ganske hardkokt vendetta/drama film jeg så her nå nettopp. Det er en del drama og prat før den setter igang, men det er dystert og det er etterhvert ganske brutalt: Red, White & Blue heter den og er på utleie nå. Spoiler Spesielt vakkert er det når den ene hovedpersonen flår hodet til en av de andre hovedpersonene. Stilmessig minner den ganske mye om den filmen "Hesher" som var ute på leiefilm for en stund siden. IMDB Endret 31. desember 2011 av Loddpenge Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Den må nok ses. Lenke til kommentar
Fizzle Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Da trenger jeg filmanbefalinger! Litt eksempler på filmer som jeg liker; Taken Arn - tempelridderen Troy Joy ride (Skikkelig gode thrillere som er skrekkfilm preget) 127 hours (en av mine favorittfilmer fra 2010) Jeg liker veldig godt skrekkfilmer med god handling og krigsfilmer (med sverd) som bygger på en historie, som f.eks Troy, Arn. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Da trenger jeg filmanbefalinger! Litt eksempler på filmer som jeg liker; Taken Ajeossi. Kan ikke få skrytt nok av denne filmen. Drøyt sjef! Lenke til kommentar
mwy Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Noen som kan anbefale en komedie? Helst en slik som Borat, der det er non-stop fliring. Liker filmer med Will Ferrel og det gjenget der. Mine favoritt komedier er The Pink Panther Strikes Again(1976) Hjelp vi flyr (1980) The Man who knew too little (1997) Le Corniaud (1965) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg har funnet en nyttårs film hvis dere lurte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå