magnusbe Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Den har jeg! Den er bra, takk. Tenkte egentlig ikke dokumentar, men jeg tar det som en mulighet. Touching the void ser spennende ut, takk for den magnusbe. Ah, det var fint! Her er ein til - som eg ikkje har sett: Vertical Limit. Dette er ikkje ein dokumentar. Eg har den på Superbit-DVD, og kjøpte den fordi det visstnok er den DVDen med best biletkvalitet. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Skal kjøpe filmer, og fikk lyst til å se noen "mørke krim filmer", noe alla: Se7en Memories Of Murder The Chaser Noen anbefalninger? Manhunter Frenzy Memento Insomnia Changeling Mystic River Following Gone Baby Gone The Machinist The Talented Mr. Ripley Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Den har jeg! Den er bra, takk. Tenkte egentlig ikke dokumentar, men jeg tar det som en mulighet. Touching the void ser spennende ut, takk for den magnusbe. Ah, det var fint! Her er ein til - som eg ikkje har sett: Vertical Limit. Dette er ikkje ein dokumentar. Eg har den på Superbit-DVD, og kjøpte den fordi det visstnok er den DVDen med best biletkvalitet. Ah, jeg har sett den på vhs en stund tilbake. Husker ikke så mye av den, men tror ikke du skal vente deg for mye. Kanskje ser jeg den igjen snart:) Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Jeg er dønn lei av skrekkfilm... Det er så sykt ensformig og ingen filmer byr på noe nytt, så kan noen heller anbefale meg en kvalitets feel-good film i samme stil som Mamma Mia? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg er dønn lei av skrekkfilm... Det er så sykt ensformig og ingen filmer byr på noe nytt, så kan noen heller anbefale meg en kvalitets feel-good film i samme stil som Mamma Mia? Sett kryss i kalenderen! 1. april 2009 - den dagen skal eg hugsa! Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg trenger spansktalende filmer! GODE spansktalende filmer. Lenke til kommentar
enfer Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg trenger spansktalende filmer! GODE spansktalende filmer. Amores perros (2000) http://www.imdb.com/title/tt0245712/ Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg trenger spansktalende filmer! GODE spansktalende filmer. Filmar med spansk tale eg liker: Lucia y el sexo Y tu mamá también Diarios de motocicleta Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 El Labyrinto del fauno (Pan's Labyrinth), den er fantastisk. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Takk peeps. Y tu mamá también og Diarios de motocicleta er alt leid inn:) Endret 3. april 2009 av Shoegazer Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Sjekk ut Pedro Almodóvar. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Den leide jeg på biblioteket idag:) Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Jeg skal snart til England på film-shopping, så jeg trenger noen tips. 1. Ungdomsfilmer Samme hvilken sjanger eller hvilket land de er fra, bare de er bra og handler om ungdommer. Eksempler: Revenge of The Nerds, Scream og Dazed And Confused. 2. Stemningsfulle skrekkfilmer Skrekkfilmer som ikke trenger skvettescener for å få frem gåsehuden. Bra musikk er et STORT pluss. Eksempler: El Orfanato, Suspiria og Creepshow. 3. Skvettefilmer Det stikk morsatte. Eksempler: [rec], Shutter og The Descent. 4. Musikkfilmer Musikkrelaterte filmer, og da helst rock eller metal. Eksempler: Pick of Destiny, Almost Famous (har ikke sett den) og School of Rock. 5. Fotballrelaterte filmer Noe som gjør at jeg kommer i kampform. Realistiske skildringer av det britiske fotballmiljøet er noe man liker. Eksempler: The Football Factory, Rise of The Footsoldier og Goal. (Ikke anbefal Green Street Hooligans, da jeg ikke er ute etter amerikanske Hollywood-stjerner som prøver å spille hardbarkede hooligans) Edit: Slengte på noen eksempler. Endret 4. april 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Jeg skal snart til England på film-shopping, så jeg trenger noen tips. 4. Musikkfilmer 5. Fotballrelaterte filmer 4. No får du Control på PK til 40 kroner, så kanskje teit forslag. 24 Hour Party People. 5. Om du finn Ultrà, kjøp med eit eks til meg ;-) Endret 4. april 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Den leide jeg på biblioteket idag Du leide Pedro Aldomóvar? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 haha, nei det kom feil ut. Leide "alt om min mor"! Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg skal snart til England på film-shopping, så jeg trenger noen tips. 1. Ungdomsfilmer Samme hvilken sjanger eller hvilket land de er fra, bare de er bra og handler om ungdommer. Eksempler: Revenge of The Nerds, Scream og Dazed And Confused. 2. Stemningsfulle skrekkfilmer Skrekkfilmer som ikke trenger skvettescener for å få frem gåsehuden. Bra musikk er et STORT pluss. Eksempler: El Orfanato, Suspiria og Creepshow. Ungdomsfilmer: (Filmer om ungdommer) La Haine Cidade de Deus Battle Royal A Guide to Recognizing Your Saints Stemningsfulle skrekkfilmer: The Others (vet ikke om den regnes som skrekkfilm) The Sixth Sense (vet ikke om den regnes som skrekkfilm) The Thing 28 Days Later Black Christmas (orginalen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå