Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, synes det sjæl og :):p

Er faktisk fra «consept art»-en til den franske electro-artisten Danger

(litt redigert i Gimp da)

Pent. :)

 

Jeg fikk nesten litt epileptisk anfall da jeg entret siden, men absolutt fett design. Hadde håpet om at det var fra en spidey anime :p

 

Anyway.. Jeg er sulten på ny film, fra 2011. Kom med tips jeg liker seriøse tema og ikke komedie.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

To av de filmene jeg tilfeldigvis har sett alene og kost meg mest med er In Bruges og American Beauty. Begge er på topplisten, så mye mulig du har sett dem før.

Litt usikker på hva jeg syntes om American Beauty, men In Bruges er en film jeg godt kan tenke meg å se igjen. Ender opp med å se Eternal Sunshine of the Spotless Mind i dag da gjentatte ganger har prøvd å få sett den med kompiser, men alltid har blitt stemt ned :p

 

Milf virket mer som en film som egner seg best med kompiser ;)

Lenke til kommentar

Eternal Sunshine of the Spotless Mind så jeg også alene :p

Nå hørtes jeg viggo ut :nei:

 

Om American Beauty: Jeg synes filmer som toucher tabu-belagte emner egner seg best å se alene, da man sammen med andre har lett for å henge seg opp i om det er greit å like filmen. Jeg tror de små geniale detaljene - som man, flaut nok, også til en hvis grad kjenner seg igjen i - drukner i moralen dersom man føler at andre vet hva du tenker. Akkurat American Beauty hadde mange slike øyeblikk.

Lenke til kommentar

Eternal Sunshine of the Spotless Mind så jeg også alene :p

Nå hørtes jeg viggo ut :nei:

Viggo? Hvilken by er du fra? Min vennegjeng bruker også det uttrykket, men jeg trodde det var pga. en skikkelig loner type fra barneskolen som ingen likte som het Viggo. Men da kan det altså være et vanlig uttrykk? Kan ikke huske å ha hørt noen andre bruke det ser du.

 

Selv foretrekker jeg forresten å se gode filmer alene, så jeg ikke blir forstyrret. Og egentlig ser jeg mesteparten av film alene (Nå ser jeg riktignok en del spesielle filmer som de andre ikke alltid er så fryktelig interesserte i og da :D ).

Endret av Venerable
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...