Xanman Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 The Cure For Insomnia er ingenting å satse på. Den har ingen historie, men er som Jonas sier en kur for folk med søvnproblemer. Den er ikke laget for å bli sett som en vanlig spillefilm. Har ingen flere forslag til meg? Kan noen anbefale meg en avslappende/chill ungdomsfilm med kul musikk? Dazed and Confused er et godt eksempel. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skal du se lange filmer vil jeg anbefale Das Boot og Ben-Hur. To filmer som begge har fått 10/10 av meg. The Good, the Bad and the Ugly er og en 10'er film, men ikke like lang. Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Once Upon A Time In America er veldig lang. En av mine største favoritter. Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Noen som kan anbefale noen "krigsfilmer"? Eks: - Band of Brothers (vet det er en serie) - Black Hawk Down - Behind Enemy Lines - SWAT - The great raid - Enemy at the gates osv Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Brotherhood of War/Taegukgi? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Noen som kan anbefale en film ala Eyes Wide Shut? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Erotisk thriller-ish med god atmosfære? Har du sett Blue Velvet? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Noen som kan anbefale noen "krigsfilmer"? Eks: - Band of Brothers (vet det er en serie) - Black Hawk Down - Behind Enemy Lines - SWAT - The great raid - Enemy at the gates osv The Deer Hunter, Full Metal Jacket, Apocalypse Now!, Saving Private Ryan, Idi i Smotri, Platoon osv Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Noen som kan anbefale noen "krigsfilmer"? Eks: - Band of Brothers (vet det er en serie) - Black Hawk Down - Behind Enemy Lines - SWAT - The great raid - Enemy at the gates osv Letters from Iwo Jima Flags of our fathers + de nevnte. Lenke til kommentar
enfer Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Noen som kan anbefale noen "krigsfilmer"? Eks: - Band of Brothers (vet det er en serie) - Black Hawk Down - Behind Enemy Lines - SWAT - The great raid - Enemy at the gates osv Bravo two Zero stilig film Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Noen som kan anbefale noen "krigsfilmer"? Eks: - Band of Brothers (vet det er en serie) - Black Hawk Down - Behind Enemy Lines - SWAT - The great raid - Enemy at the gates osv Talvisota No Man's Land Full Metal Jacket The Thin Red Line Das Boot Straight Into Darkness Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Erotisk thriller-ish med god atmosfære? Har du sett Blue Velvet? Så at Cypheron anbefalte den lenger bak i tråden. Den skal sjekkes ut! Endret 30. mars 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg fikk veldig lyst til å se en film ala cliffhanger, the edge, into the wild med natur og spenning i. Noen forslag? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Skal kjøpe filmer, og fikk lyst til å se noen "mørke krim filmer", noe alla: Se7en Memories Of Murder The Chaser Noen anbefalninger? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Sett begge såklart, men takk allikevel Endret 31. mars 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg fikk veldig lyst til å se en film ala cliffhanger, the edge, into the wild med natur og spenning i. Noen forslag? Dokumentaren Touching the Void. Endret 1. april 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
Speik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nevner vi dokumentarer med natur og spenning er vel Grizzly Man av Werner Herzog et alternativ? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Den har jeg! Den er bra, takk. Tenkte egentlig ikke dokumentar, men jeg tar det som en mulighet. Touching the void ser spennende ut, takk for den magnusbe. edit: da var den bestilt:) Endret 1. april 2009 av Shoegazer Lenke til kommentar
enfer Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Skal kjøpe filmer, og fikk lyst til å se noen "mørke krim filmer", noe alla: Kind Hearts and Coronets http://www.imdb.com/title/tt0041546/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå