Überadri Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Dette har sikkert blitt spurt om her et par hundre ganger før, men jeg trenger å få en skummel film anbefalt. Ikke det er så dumt med flere forslag og sånn, men kom på at å søke i denne tråden er jo en gullgruve: Clicky Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Noen som har filmer ála Source Code og The Adjustment Bureau? 1 Lenke til kommentar
robinabc Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Noen som vet om noen bra filmer som inneholder en del slåssing samt bra handling, som for eksempel; Karate kid. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Som Karate Kid, nei, men begge Ip Man-filmene har det du ber om. Endret 17. september 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Noen som kan anbefale en god romantisk komedie for en rolig kveld med dama? Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Just go with it? ( 2011 men jennifer aniston og adam sandler, begge to er klassiske skuespillere ) Lord sumethingsumthing: Alle har sine meninger, men adam sandler har jo vært med i titalls komedie filmer. Jennifer Aniston har vært med i Friends ( det ahr vart i 10 sesonger gitt ) Endret 17. september 2011 av Stalthy Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Nei. Nei, det er de ikke. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hun er en dugelig skuespillerinne i Friends i det minste. I det siste har jeg sett alle 10 sesongene Adam Sandler har jeg ikke så mye til overs for. Apropos Aniston, jeg så nettop Office Space. En komedie bedre enn de fleste, men det sier ikke så mye... Uansett var den ganske morsom og jeg kan tenke meg at "anyone who has ever worked in an office should get a pretty good kick out of this one." Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Syntes jeg ser Jennifer Aniston i romantiske komedier konstant. Passe lei sånne filmer ja. Actibus: (500) days of summer er jo passe konge. Men du har vel mest sannsynlig sett den Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Takk, det er to gode forslag der, har sett begge, men går fint å se de om igjen. Om noen har et forslag til en god krim/thriller også så hadde det vært flott! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Takk, det er to gode forslag der, har sett begge, men går fint å se de om igjen. Om noen har et forslag til en god krim/thriller også så hadde det vært flott! Seven The Game The Usual Suspects Kom gjerne med eksempler på hvilke filmer du liker fra før. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Gode manus filmer, anyone? Thriller filmer, ikke sånn drama shit fra kanal FEM. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Du vil ha filmer med et godt manus? Fint å være litt mer spesifikk. Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Takk, det er to gode forslag der, har sett begge, men går fint å se de om igjen. Om noen har et forslag til en god krim/thriller også så hadde det vært flott! "Notes on a Scandal" er en av de beste thrillerne jeg har sett. En spennende historie med noen syke tvister. "Chloe" er en rett og slett en genial thriller... Den er intens og holder tempoet oppe hele veien. "Hard Candy" er en veldig fiks film med interessant historie. Hostel 1 og 2 er òg ganske skumle thrillere. Håper dette hjalp litt! Lenke til kommentar
Missen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Forslag til noen depressive filmer? Jeg har f.eks sett Requiem For A Dream, 2:37, Girl: Interrupted. Noen filmer som ligner? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 United 93. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Trainspotting litt Pianisten Schindlers list Lenke til kommentar
Missen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Takker, men har sett de før Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Får prøve igjen da The Green Mile Cast Away Million Dollar Baby Mystic River The Champ The Pursuit of Happyness Dancer in the Dark The Passion of the Christ The Road Into the Wild Of Mice and Men Endret 22. september 2011 av Cortese Lenke til kommentar
Missen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Takker, skal sjekke ut Mystic River Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå