Aalton Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Hvis du ikke har sett I Am Legend, anbefaler jeg den. Endret 9. september 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Har dere sett en fin japansk film dere vil anbefale? Sonatine (1993) Summer Time Machine Blues (2005) University of Laughs (2004) Ping Pong (2002) Blue Spring (2001) Kids Return (1996) The Blind Swordsman: Zatoichi (2003) Crows Zero (2007) Battle Royale (2000) Swing Girls (2004) Shall We Dance? (1996) Versus (2000) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hvis du ikke har sett I Am Legend, anbefaler jeg den. Sett den, helt ok film... Er vel ute etter noe litt mer ukjent, tror jeg har sett alt som er kjent i de kategoriene... Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 aklla waits for alice: Jeg vet ikke om du har sett mye koreansk film, men der er det mye snadder som handler om mennesker i ekstreme situasjoner, om ikke nødvendigvis dystopiske framtidsvisjoner. Personlig liker jeg Oldboy, The Host, Castaway on the Moon, og de mer absurde Save the Green Planet! og Attack the Gas Station!. De siste to er ganske merkelige, og faller ikke nødvendigvis i smak. Uansett; lykke til på jakten! Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Oldboy er legendarisk bra! Save the Green Planet! så jeg for en ukes tid siden. Kul og underholdende film. Halvabsurd, morsom og sjarmerende til tusen. Gwoemul har jeg på skal-se-listen min, og skal få sjekket ut de to andre og. Sør-Korea er uten tvil det landet jeg foretrekker når det kommer til film. Har, for min del, vært suverent best de siste ti årene. Fantastisk! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hei! Jeg lærer meg japansk, og kunne derfor tenke meg å se noen japanske filmer. Disse skal være live-actionfilmer, ikke animeer. Hittil har jeg egentlig bare sett en haug skrekkfilmer, Outrage og Death Note-filmene fra Japan. Jeg er ganske åpen når det kommer til sjanger, men jeg ser helst at den ikke er eldre enn 10 år. Det kan være en Yakuza-thriller eller noe rørende. Helst ikke skrekkfilmer, ettersom fokuset da ofte går med til å roe ned pulsen enn å snappe og setninger Har dere sett en fin japansk film dere vil anbefale? Synes egentlig du burde drite i at filmen MÅ være ny. Ta heller å se noen japanske filmer fra 50 og 60 tallet. Da japansk film produserte noen av verdens aller beste filmer. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) aklla waits for alice: Jeg vet ikke om du har sett mye koreansk film, men der er det mye snadder som handler om mennesker i ekstreme situasjoner, om ikke nødvendigvis dystopiske framtidsvisjoner. Personlig liker jeg Oldboy, The Host, Castaway on the Moon, og de mer absurde Save the Green Planet! og Attack the Gas Station!. De siste to er ganske merkelige, og faller ikke nødvendigvis i smak. Uansett; lykke til på jakten! Takker Har vel så vidt hørt om Castaway on the Moon, men ingenting mer enn det. Skal sjekke de ut! Forresten, er absolutt ingen fan av filmer med språk jeg ikke forstår, så vidt jeg kan se er kun Oldboy dubbet Endret 10. september 2011 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Synes egentlig du burde drite i at filmen MÅ være ny. Ta heller å se noen japanske filmer fra 50 og 60 tallet. Da japansk film produserte noen av verdens aller beste filmer. Joda, du kan ha rett i det, men noe av greia er å lære litt om hvordan de snakker der nå. På skolen lærer jeg en veldig høflig måte å snakke på. Det blir litt merkelig å snakke som Dronning Sonja med klassekameratene sine. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Joda, du kan ha rett i det, men noe av greia er å lære litt om hvordan de snakker der nå. På skolen lærer jeg en veldig høflig måte å snakke på. Det blir litt merkelig å snakke som Dronning Sonja med klassekameratene sine. Hva med Brother (2000), Battle Royale (2000), Crowz Zero (2007), Crows Zero 2 (2009)? Kan vel være interessant. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Takk for tipsene. Skal se hva jeg får tak i. Er ikke så fan av streaming og piratsider. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Både Brother og Battle Royale finner man blant annet på platekompaniet.no og cdon.no. Verdt penga. Kremfilmer! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Forresten, er absolutt ingen fan av filmer med språk jeg ikke forstår, så vidt jeg kan se er kun Oldboy dubbet Det handler utelukkende om tilvenning, så sett i gang. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Har dere sett en fin japansk film dere vil anbefale? Ja. Nå er det mange eldre filmer der, men de får du bare sile ut. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 aklla waits for alice: Jeg vet ikke om du har sett mye koreansk film, men der er det mye snadder som handler om mennesker i ekstreme situasjoner, om ikke nødvendigvis dystopiske framtidsvisjoner. Personlig liker jeg Oldboy, The Host, Castaway on the Moon, og de mer absurde Save the Green Planet! og Attack the Gas Station!. De siste to er ganske merkelige, og faller ikke nødvendigvis i smak. Uansett; lykke til på jakten! Takker Har vel så vidt hørt om Castaway on the Moon, men ingenting mer enn det. Skal sjekke de ut! Forresten, er absolutt ingen fan av filmer med språk jeg ikke forstår, så vidt jeg kan se er kun Oldboy dubbet Filmer på originalspråket er en million ganger bedre enn dubbede filmer. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Forresten, er absolutt ingen fan av filmer med språk jeg ikke forstår, så vidt jeg kan se er kun Oldboy dubbet Det handler utelukkende om tilvenning, så sett i gang. Vet, men har 2 stygge uvaner når det gjelder film. Jeg liker ikke filmer der jeg ikke forstår hva som blir sagt og jeg sovner av filmer jeg ikke liker... Så, jeg har en liten utfordring mtp. tilvenning 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Noen som kan anbefaler filmer som tar for seg temaet anti-materialisme? Kan luke ut Into the Wild og Fight Club. 2 Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Heisann! Min første post! Trenger en zombie film, skyting, helst med gruppe® av folk. Har sett resident evil, og I am Legend. Mye våpen er også et must Men zombie movies any1? Endret 10. september 2011 av Stalthy Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Dawn of the Dead (1978). Tidenes zombiefilm. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Heisann! Min første post! Trenger en zombie film, skyting, helst med gruppe® av folk. Har sett resident evil, og I am Legend. Mye våpen er også et must Men zombie movies any1? Passer kanskje ikke helt in her, men vil anbefale The walking dead. Dette er da en serie, og ikke en film men episodene varer mellom 45min og en time. Endret 10. september 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Fikk litt sansen for Mafia filmer etter jeg så Goodfellas, finnes det noen lignende filmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå